LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Simpel.nl bedondert de klanten structureel
-
- Berichten: 10
- Lid geworden op: 03 nov 2005 16:34
Simpel.nl bedondert de klanten structureel
Mijn ervaringen - en die van diverse kennissen en vrienden - met Simpel.nl zijn zo slecht dat je je afvraagt waarom dit boevenbedrijfje nog bestaat.
Adverteren met redelijk scherpe abonnementen. Trap er niet in!!
1. Ongevraagd en zonder enige schriftelijke mededeling worden bestaande - en vaak gunstige - abonnementen gewijzigd in ongunstiger abonnementen. Nadat ze daarop betrapt en gewezen zijn, komt het meest erge nog.
2. Na vele onbeantwoorde brieven en dreigen met de Geschillencommissie Telecom, komt een flauw niet ondertekend briefje met de mededeling: "Ja heel vervelend voor u, maar wij kunnen daar technisch nu niets meer aan doen."
3.Na ze weer te hebben gewezen op het onbeschofte en juridisch volstrekt onjuiste antwoord, krijg je een flauw briefje "U mag uw abonnement opzeggen, maar nummerbehoud kan dan niet meer."
Deze Simpele Telecomschurken moeten eens ontmaskerd worden.
Simpel = Oplichting
Simpel - sluit daar nooit een abonnement af.
Adverteren met redelijk scherpe abonnementen. Trap er niet in!!
1. Ongevraagd en zonder enige schriftelijke mededeling worden bestaande - en vaak gunstige - abonnementen gewijzigd in ongunstiger abonnementen. Nadat ze daarop betrapt en gewezen zijn, komt het meest erge nog.
2. Na vele onbeantwoorde brieven en dreigen met de Geschillencommissie Telecom, komt een flauw niet ondertekend briefje met de mededeling: "Ja heel vervelend voor u, maar wij kunnen daar technisch nu niets meer aan doen."
3.Na ze weer te hebben gewezen op het onbeschofte en juridisch volstrekt onjuiste antwoord, krijg je een flauw briefje "U mag uw abonnement opzeggen, maar nummerbehoud kan dan niet meer."
Deze Simpele Telecomschurken moeten eens ontmaskerd worden.
Simpel = Oplichting
Simpel - sluit daar nooit een abonnement af.
-
- Berichten: 2122
- Lid geworden op: 10 jun 2006 10:40
Re: Simpel.nl bedondert de klanten structureel
Nu dan ben je er toch, wat wil je nog meer..Na ze weer te hebben gewezen op het onbeschofte en juridisch volstrekt onjuiste antwoord, krijg je een flauw briefje "U mag uw abonnement opzeggen, maar nummerbehoud kan dan niet meer."
-
- Berichten: 271
- Lid geworden op: 07 mar 2008 14:22
- Locatie: Heilig Landstichting
Re: Simpel.nl bedondert de klanten structureel
Lijkt mij duidelijk. Even op dit forum de ervaringen met deze arrogante oplichters plaatsen!
-
- Berichten: 2122
- Lid geworden op: 10 jun 2006 10:40
Re: Simpel.nl bedondert de klanten structureel
Als er geen details worden verstrekt, zoals in dit topic, heeft het geen zin en is het alleen maar laster.Lijkt mij duidelijk. Even op dit forum de ervaringen met deze arrogante oplichters plaatsen!
En ook U die het heeft over arrogante oplichters, geeft geen enkele argumentatie.
Enfin, dit soort laster hoort niet op een consumentenforum
-
- Berichten: 271
- Lid geworden op: 07 mar 2008 14:22
- Locatie: Heilig Landstichting
Re: Simpel.nl bedondert de klanten structureel
Volgens mij heeft digibeet voldoende informatie verschaft.
Uw antwoord op zijn bericht is ronduit belachelijk, vandaar dat ik reageer.
Uw antwoord op zijn bericht is ronduit belachelijk, vandaar dat ik reageer.
-
- Berichten: 2122
- Lid geworden op: 10 jun 2006 10:40
Re: Simpel.nl bedondert de klanten structureel
Ok, waarom zijn simpel .nl dan oplichters ?
In de posting staat geen enkele concrete informatie.
Je ben net de kleine man, die nergens notie van heeft, maar die ,als hem dat maar wordt gevraagd, vaak het beste schieten kan. ( Vrij naar ..)
In de posting staat geen enkele concrete informatie.
Je ben net de kleine man, die nergens notie van heeft, maar die ,als hem dat maar wordt gevraagd, vaak het beste schieten kan. ( Vrij naar ..)
-
- Berichten: 271
- Lid geworden op: 07 mar 2008 14:22
- Locatie: Heilig Landstichting
Re: Simpel.nl bedondert de klanten structureel
Lezen meneer...lezen:
Dit is een consumentenforum meneer. Hier worden ERVARINGEN gewisseld. Er bestaat zelfs een rubriek mogelijke oplichters.1. Ongevraagd en zonder enige schriftelijke mededeling worden bestaande - en vaak gunstige - abonnementen gewijzigd in ongunstiger abonnementen. Nadat ze daarop betrapt en gewezen zijn, komt het meest erge nog.
2. Na vele onbeantwoorde brieven en dreigen met de Geschillencommissie Telecom, komt een flauw niet ondertekend briefje met de mededeling: "Ja heel vervelend voor u, maar wij kunnen daar technisch nu niets meer aan doen."
3.Na ze weer te hebben gewezen op het onbeschofte en juridisch volstrekt onjuiste antwoord, krijg je een flauw briefje "U mag uw abonnement opzeggen, maar nummerbehoud kan dan niet meer."
-
- Berichten: 2122
- Lid geworden op: 10 jun 2006 10:40
Re: Simpel.nl bedondert de klanten structureel
Dit is toch geen info.
Er staat niks.
Welke voorwaarden zijn er dan gewijzigd?
Hoe heeft TS hun daar dan op betrapt, en waarom is dit dan niet toegestaan?
Welke antwoorden zijn dan juridsiche onzin?
Enfin , zo is het gewoon laster, waar Degrelle als een domme gans achteraan loopt, en zelfs van arrogante oplcihters spreekt.
Wat zijn uw persoonlijke ervaringen dan met Simpel.nl??
Er staat niks.
Welke voorwaarden zijn er dan gewijzigd?
Hoe heeft TS hun daar dan op betrapt, en waarom is dit dan niet toegestaan?
Welke antwoorden zijn dan juridsiche onzin?
Enfin , zo is het gewoon laster, waar Degrelle als een domme gans achteraan loopt, en zelfs van arrogante oplcihters spreekt.
Wat zijn uw persoonlijke ervaringen dan met Simpel.nl??
-
- Berichten: 271
- Lid geworden op: 07 mar 2008 14:22
- Locatie: Heilig Landstichting
Re: Simpel.nl bedondert de klanten structureel
Ach, na uw pretentieuze tegeltjeswijsheid gaan we ook maar beginnen met schelden. Het niveau wordt lager. Gefeliciteerd.waar Degrelle als een domme gans achteraan loopt
On topic:
Wat wilt U dan. Dat TS hier de briefwisselingen neerzet en een kopie van de algemene voorwaarden. Dan wordt het topic zo lang dat geen mens het meer leest. En eerlijk gezegd ben ik daar ook niet in geinteresseerd. De waarschuwingen zijn duidelijk en dat is voor mij genoeg. Daar is dit forum ook voor bedoeld. Uw eerste opmerking op TS is een dooddoennertje. Zo kun je iedere topic wel proberen te laten doodbloeien.
Alleen in het Legio Lease forum worden zaken gedeeltelijk juridisch doorgespit en zelfs daar is het einde nog niet in zicht.
Ik ben geen klant van simpel.nl. En dankzij TS zal ik dat ook niet worden. Maar laat U dat vooral niet weerhouden om met Simpel.nl contact op te nemen om een abonnement af te sluiten. Tenzij U er al een heeft met personeelstarief natuurlijk....
-
- Berichten: 2122
- Lid geworden op: 10 jun 2006 10:40
Re: Simpel.nl bedondert de klanten structureel
Neen, Dit is een openbaar forum. Je kunt niet zo maar bedrijven van oplichting beschuldigen, zonder details te verstrekken. TS kan namelijk evengoed zelf een ex-personeelslid of anderzins op (onterechte) wraak belust zijn.De waarschuwingen zijn duidelijk en dat is voor mij genoeg. Daar is dit forum ook voor bedoeld
Inmiddels heb ik de ervaring op dit forum, dat als er verhullend taalgebruik wordt gehanteerd, zoals hier, dat er, of niks aan de hand is, of er iets heel anders aan de hand is en TS het bedrijf gewoon een hak wil zetten.
En als U dan van arrogante oplichters gaat spreken zonder zelf enige ervaring met simpel.nl te hebben opgedaan, dan bent U inderdaad een hele domme gans die hier zonder zelf na te denken achteraan loopt.Ik ben geen klant van simpel.nl
-
- Berichten: 271
- Lid geworden op: 07 mar 2008 14:22
- Locatie: Heilig Landstichting
Re: Simpel.nl bedondert de klanten structureel
.Neen, Dit is een openbaar forum. Je kunt niet zo maar bedrijven van oplichting beschuldigen, zonder details te verstrekken. TS kan namelijk evengoed zelf een ex-personeelslid of anderzins op (onterechte) wraak belust zijn
Tja, dat kan een nadeel zijn van dit forum. Maar dat valt moeilijk te screenen door de redactie. Dan zou je dit forum moeten opfheffen. Maar de leveranciers kunnen ook vrij dit forum lezen en reageren op dit soort berichten. Klantenafdelingen van bedrijven als UPC en Essent doen dit reeds. Een grote aanwinst van dit forum.
Goh, U zult zich wel geweldig voelen...Inmiddels heb ik de ervaring op dit forum, dat als er verhullend taalgebruik wordt gehanteerd, zoals hier, dat er, of niks aan de hand is, of er iets heel anders aan de hand is en TS het bedrijf gewoon een hak wil zetten.
Als ik dat van die domme gans over U zou zeggen zou U dat ook al gemeld hebben. Gelukkig sta ik anders in het leven.Citaat:
Ik ben geen klant van simpel.nl
En als U dan van arrogante oplichters gaat spreken zonder zelf enige ervaring met simpel.nl te hebben opgedaan, dan bent U inderdaad een hele domme gans die hier zonder zelf na te denken achteraan loopt.
Het aantal bedrijven dat zo reageert als TS beweert over simpel.nl is helaas nog talloos. Daarom zeg ik aanpakken dit soort arrogante bedrijven. Bijvoorbeeld door plaatsing in dit forum. WAAR HET OOK VOOR BEDOELD IS
Kent U trouwens de rubriek (mogelijke) oplichters? Ik denk dat U daar uw hart kunt ophalen
-
- Berichten: 2122
- Lid geworden op: 10 jun 2006 10:40
Re: Simpel.nl bedondert de klanten structureel
Zou wel handig zijn als U zelf ook wat ervaringen of kennis inbrengt, napraten is heel gemakklelijk..Daarom zeg ik aanpakken dit soort arrogante bedrijven
-
- Berichten: 271
- Lid geworden op: 07 mar 2008 14:22
- Locatie: Heilig Landstichting
Re: Simpel.nl bedondert de klanten structureel
Zou ook wel eens handig zijn als u uw excuses zou maken wanneer blijkt dat u de argumenten niet meer kunt weerleggen.
Heeft U trouwens een contract bij simpel.nl? Anders zou ik het snel afsluiten...
Heeft U trouwens een contract bij simpel.nl? Anders zou ik het snel afsluiten...
Re: Simpel.nl bedondert de klanten structureel
Helaas heb ik een abonnement afgesloten 1 jaar geleden waar ik nu nog noodgedwongen nog 1 jaar aan vast zit. Ik ben er vol ingetrapt in de 'zogenaamde' acties van Simpel. Er wordt geadverteerd met sim-only abonnementen met veel belminuten en lage kosten. Na de 2de maand zag ik dat de kosten ondanks dat ik weinig bel (heb een belminuten opteller in mijn mobiel) dat ik ALTIJD HOGE KOSTEN HAD. Los hiervan slecht bereik gaat het vaak mis en reageren ze niet op mailtjes! Als je naar de Simpel website surft zie je zelfs dat er geen rubriek klachten vermeld staat, dat zegt denk ik wel genoeg..Dus uitkijken voor SIMPEL, je kan beter een onbeperkt bellen en smsen bij andere providers afsluiten dan bij Simpel..
Uiteindelijk ben je veel duurder uit bij Simpel...
Uiteindelijk ben je veel duurder uit bij Simpel...
Re: Simpel.nl bedondert de klanten structureel
ik lees net allenmaal dingen over simpel
en mensen hebben gelijk ze belazer elk klant
ik zit er bijna 2 jaar bij ik heb me betaling niet gedaan omdat steeds terug naar de bank werd gezet eerst kreeg ik een sms van als je binnen 24 uur je factuur..... betaal via ideal op www.mijnsimpel.nl dan voorkom je dat je simkaart wordt geblokkeerd dus heb een nieuwe simkaart aan geschaft een prepaid kaartje aangeschaft om toch nog berijkbaar te blijfen maar naar die 24 uur toen kon ik alles nog en ik heb zelf telefonisch contact met hun op gezocht en alles wordt dan geblokkeerd ook me internet buiten de wifi wat dus niet zo is ik kan me internet gewoon nog gebruiken zonder wifi en van de week kreeg ik een sms je facatuur...... is nog steeds niet betaald betaal binnen 48 uur, anders beëindigen wij je abonnement en schakelen wij een incassobureau in mij abonnement is nog steeds niet beëindigd ik kan alles nog behalven bellen en smsen, me ma heeft ook simpel gehad en blijf ook de smsjes houden is het zelfde verhaal als die van mij
kan hier A.U.B wat aan gedaan worden
en mensen hebben gelijk ze belazer elk klant
ik zit er bijna 2 jaar bij ik heb me betaling niet gedaan omdat steeds terug naar de bank werd gezet eerst kreeg ik een sms van als je binnen 24 uur je factuur..... betaal via ideal op www.mijnsimpel.nl dan voorkom je dat je simkaart wordt geblokkeerd dus heb een nieuwe simkaart aan geschaft een prepaid kaartje aangeschaft om toch nog berijkbaar te blijfen maar naar die 24 uur toen kon ik alles nog en ik heb zelf telefonisch contact met hun op gezocht en alles wordt dan geblokkeerd ook me internet buiten de wifi wat dus niet zo is ik kan me internet gewoon nog gebruiken zonder wifi en van de week kreeg ik een sms je facatuur...... is nog steeds niet betaald betaal binnen 48 uur, anders beëindigen wij je abonnement en schakelen wij een incassobureau in mij abonnement is nog steeds niet beëindigd ik kan alles nog behalven bellen en smsen, me ma heeft ook simpel gehad en blijf ook de smsjes houden is het zelfde verhaal als die van mij
kan hier A.U.B wat aan gedaan worden
Re: Simpel.nl bedondert de klanten structureel
Ja hoor heel simpel, gewoon je rekening betalen.noussy26 schreef:ik lees net allenmaal dingen over simpel
en mensen hebben gelijk ze belazer elk klant
ik zit er bijna 2 jaar bij ik heb me betaling niet gedaan omdat steeds terug naar de bank werd gezet eerst kreeg ik een sms van als je binnen 24 uur je factuur..... betaal via ideal op http://www.mijnsimpel.nl dan voorkom je dat je simkaart wordt geblokkeerd dus heb een nieuwe simkaart aan geschaft een prepaid kaartje aangeschaft om toch nog berijkbaar te blijfen maar naar die 24 uur toen kon ik alles nog en ik heb zelf telefonisch contact met hun op gezocht en alles wordt dan geblokkeerd ook me internet buiten de wifi wat dus niet zo is ik kan me internet gewoon nog gebruiken zonder wifi en van de week kreeg ik een sms je facatuur...... is nog steeds niet betaald betaal binnen 48 uur, anders beëindigen wij je abonnement en schakelen wij een incassobureau in mij abonnement is nog steeds niet beëindigd ik kan alles nog behalven bellen en smsen, me ma heeft ook simpel gehad en blijf ook de smsjes houden is het zelfde verhaal als die van mij
kan hier A.U.B wat aan gedaan worden
Re: Simpel.nl bedondert de klanten structureel
Begin met terug naar school te gaan. Leer lezen en vraag wat er mis is met je interpunctiegebruik en corrigeer dat.noussy26 schreef:ik lees net allenmaal dingen over simpel
en mensen hebben gelijk ze belazer elk klant
ik zit er bijna 2 jaar bij ik heb me betaling niet gedaan omdat steeds terug naar de bank werd gezet eerst kreeg ik een sms van als je binnen 24 uur je factuur..... betaal via ideal op http://www.mijnsimpel.nl dan voorkom je dat je simkaart wordt geblokkeerd dus heb een nieuwe simkaart aan geschaft een prepaid kaartje aangeschaft om toch nog berijkbaar te blijfen maar naar die 24 uur toen kon ik alles nog en ik heb zelf telefonisch contact met hun op gezocht en alles wordt dan geblokkeerd ook me internet buiten de wifi wat dus niet zo is ik kan me internet gewoon nog gebruiken zonder wifi en van de week kreeg ik een sms je facatuur...... is nog steeds niet betaald betaal binnen 48 uur, anders beëindigen wij je abonnement en schakelen wij een incassobureau in mij abonnement is nog steeds niet beëindigd ik kan alles nog behalven bellen en smsen, me ma heeft ook simpel gehad en blijf ook de smsjes houden is het zelfde verhaal als die van mij
kan hier A.U.B wat aan gedaan worden