Heb voor mijn bedrijf een zakelijk abbenement aangevraagd bij simpel.nl
Maar be vergeten (en het was niet echt duidelijk) om mijn nummerbehoud aan te vragen. Ik gebeld, Nee sorry kan alleen als je een nieuw abbenement afsluit. dus vraag ik of dat nog verandert kan worden want dat kan wel bij andere profiders. Nee meneer dat kan niet bij ons.
Krijg ik een bericht dat de eerste voorschot is afgeschreven, maar er is helemaal niks van mijn rekening afgeboekt.
Krijg dus de simkaart thuis gestuurd en stuur die mooi weer retour aangezien ik er geen gebruik van wens te maken. en dit ook gemeld heb.
Krijg ik een mailtje dat ik het juiste adres moest doorgeven voor mijn administratie.
Nu hebben ze op 21 - 6 geld geincaseerd ( voor de eerste keer) maar ben het daar dus niet mee eens en heb de bank opdracht gegeven om die terug te boeken en die rekening te blokeren. Ben zeer netjes geholpen door de ing (kan simpel eens een voorbeeld aan nemen)
Tevens heb ik een klacht ingedient via de site. Maar het kopje Klachten staat niet in het rijtje thuis, zeker bang voor dat ze weer een probleem moeten oplossen.
Krijg ik eerste een bericht in me mail met vraag en antwoord en later de zin klik hier als uw vraag er niet bijstaat. AAAAAHHHHHHHH om SIMPEL van te worden.
Nu krijg ik dus een derde herinnering van ze dat ik moet gaan betalen anders komen er gerechtelijke kosten bij.
Kijk maar uit dat ik geen gerechtelijk proceduren aanspan tegen hun. kijken wie er dan lacht!!!
gr vin
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Simpel.nl
-
henklubben
Re: Simpel.nl
Ik heb een abonnement bij Belsimpel afgesloten met nummerbehoud( T-mobile)g bericht dat de huidige provider niet wilde overzetten ( Hi kpn) omdat mijn contract daar nog niet was afgelopen. Toen heb ik eerst met Belsimpel gebeld. Deze zei dat ik kontakt moest opnemen met KPN. Ik KPN bellen en kwam tot de ontdekking dat hun ook een goede aanbieding hadden ik wilde dus mijn kontract verlengen bij Hi-kpn. Ik heb eerst met T-mobile gebeld en gevraagd of dit kon. Een dame zei me dat ik de toegestuurde simkaart ( met ander nr.) kon inleveren bij een T-mobile winkel. Ik naar Groningen naar een T-mobile winkel, maar daar wilde men van niets weten. Ik moest niet bij hun zijn maar bij Belsimpel. Ik weer kontakt opgenomen met belsimpel. Weer andere aan de lijn en e-mail. Ze konden niets meer voor me doen. Nu zit ik met 2 abonnementen. Ik heb netjes een e-mail naar Belsimpel gestuurd en gezegd dat ik dat jaarcontract netjes zal betalen, en gelijk gevraagd of zij mijn naam wilden schrappen in hun systeem. Ik wil niks meer horen van Belsimpel. Ik kreeg een bevestiging van accoord.
Gisteravond werd ik alweer gebeld door Belsimpel met de vraag of ik ook een nieuw abonnement wilde, want mijn huidige contract bij kpn is bijna ten einde.
Ik baal als een stekker van Belsimpel. Ik heb misschien iets te impulsief gehandeld, maar kan tegenwoordig niet meer hersteld worden. Ik raad dan ook iederen aan om niet met Belsimpel in zee te gaan.
Gisteravond werd ik alweer gebeld door Belsimpel met de vraag of ik ook een nieuw abonnement wilde, want mijn huidige contract bij kpn is bijna ten einde.
Ik baal als een stekker van Belsimpel. Ik heb misschien iets te impulsief gehandeld, maar kan tegenwoordig niet meer hersteld worden. Ik raad dan ook iederen aan om niet met Belsimpel in zee te gaan.