LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Simpel.nl

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Uranus
Berichten: 104
Lid geworden op: 28 jan 2006 05:48

Simpel.nl

Ongelezen bericht door Uranus »

Pas op voor deze provider genaamd Simpel. Dit zijn oplichters. Ik heb hun site gezien, maar ondanks het feit, dat het klantvriendelijk lijkt; zijn ze dus niet klantvriendelijk. Absoluut niet. Ze hebben een belplafond. Lees maar hun voorwaarden en betaal zelf. Minimaal moet je verplicht een 2 jarig contract biuj ze afsluiten; weten ze je te vertellen dat zij dus bepalen hoeveel jij kan bellen en hoeveel zij kunnen afschrijven van jouw rekening. Buiten de bundel betaal je 25ct per minuut en het wordt niet per seconde, maar per minuut berekend. Wanneer je aan je belplafond zit kan je ook niet meer bellen en smssen, maar ook niet meer gebeld worden. Wanneer je een SMS krijgt dan betaalt u als ontvanger de sms-kosten en niet de verzender. GA NIET IN ZEE MET DEZE AANBIEDER!!

Groet,

Uranus.

antoinetteb42
Berichten: 108
Lid geworden op: 23 aug 2008 18:33

Re: Simpel.nl

Ongelezen bericht door antoinetteb42 »

Ik heb Simpel al een tijdje als 2e abo, geen enkele klacht over hun.
Als je maandelijks die 200min opmaakt ben je niks extra kwijt.
Rekening klopt helemaal precies al sinds mrt2008.

Uranus
Berichten: 104
Lid geworden op: 28 jan 2006 05:48

Re: Simpel.nl

Ongelezen bericht door Uranus »

Wellicht, maar lees de kleine lettertjes. Daar staat namelijk, dat je niet meer kan krijgen of zij moeten dat voor jou bepalen. Tevens willen ze alleen 2 jaarlijkse conracten op een simonly afsluiten en tevens bepalen zij wat jij kan bellen en wanneer ze al dan niet willen leveren. Deze manipulatieve wijze van werken zonder enig voordeeltje naar de klant riekt in mijn ogen naar oplichting. Ik heb Ben. Daar zijn ze ook voorzichtig, maar daar kan ik me wat bij voorstellen, want dat komt doordat je maandelijks kan opzeggen en ze zijn goedkoper dan bij Simpel. En bij dit soort sancties, die Simpel stelt; zit wel de adder, maar ze zijn daar wel transparant in, dat moet ik wel zeggen.

Groet, Uranus.

Gesloten