| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] SIMPEL STEELT
-
Francis1012
SIMPEL STEELT
Ik kijk vandaag op mijn rekening is er ineens een bedrag van 22,50 ingehouden door dit bedrijf.
Zo simpel als de naam is , zo makkelijk kan iemand een abbonement op iemand anders zijn rekening afsluiten! dus mensen WEES gewaarschuwd.
Na 2 keer gebeld te hebben en 10 minuten in de wacht te hebben gestaan heb ik eindelijk de juiste persoon aan de lijn.
Hij verteld mij dat ik een brief moet schrijven en kopietjes moet maken van mijn ID en incasso.
FF SERIEUS!??? ik ben gedupeerd, het is hun ook duidelijk dat het niet klopt en moet ik moeite doen om mijn geld terug te krijgen? Ongelofelijk dat dit zomaar kan.
Zowel de bank als simpel hebben niet goed hun werk gedaan en daar moet ik voor opdraaien!!
BELACHELIJK!!
Zo simpel als de naam is , zo makkelijk kan iemand een abbonement op iemand anders zijn rekening afsluiten! dus mensen WEES gewaarschuwd.
Na 2 keer gebeld te hebben en 10 minuten in de wacht te hebben gestaan heb ik eindelijk de juiste persoon aan de lijn.
Hij verteld mij dat ik een brief moet schrijven en kopietjes moet maken van mijn ID en incasso.
FF SERIEUS!??? ik ben gedupeerd, het is hun ook duidelijk dat het niet klopt en moet ik moeite doen om mijn geld terug te krijgen? Ongelofelijk dat dit zomaar kan.
Zowel de bank als simpel hebben niet goed hun werk gedaan en daar moet ik voor opdraaien!!
BELACHELIJK!!
Re: SIMPEL STEELT
U kunt toch gewoon de incasso storneren via uw bank?
-
Francis1012
Ja was het maar zo simpel!!! het is een dwingende incasso daardoor kan de bank het geld niet terug halen.
Ik blijf het tegen iedereen zeggen, ga nooit in zee met Simpel.
Op het moment dat er maar iets misgaat is bijna geen communicatie mogelijk.
Geld afschrijven, site die niet werkt, klantenservice niet te bereiken, enz, enz.
DRAMA!
Op het moment dat er maar iets misgaat is bijna geen communicatie mogelijk.
Geld afschrijven, site die niet werkt, klantenservice niet te bereiken, enz, enz.
DRAMA!
Als u niet kunt storneren, in ieder geval meteen een blokkade laten zetten voor dat nummer. Schriftelijk (per mail kan natuurlijk ook) simpel in gebreke stellen, geef ze een termijn van bijvoorbeeld 7 of 14 dagen om het geld terug te storten, doen ze dit niet, kunt u in de brief aangeven om aangifte te doen. Op het moment dat blijkt dat zij geen toestemming hebben om dit incasso uit te voeren, dus geen handtekening van u, kan het zelfs zo zijn dat ze hun incasso vergunning kwijtraken.
Het kan natuurlijk op een misverstand berusten, maar als ik dit forum mag geloven hangt simpel van de misverstanden aan elkaar.
Het kan natuurlijk op een misverstand berusten, maar als ik dit forum mag geloven hangt simpel van de misverstanden aan elkaar.
-
Francis1012
Inmiddels heb ik de bank gesproken , de politie en Simpel zelf weer en zoals gewoonlijk word je van de kast naar de muur gestuurd.
De politie zegt geen aangifte op te kunnen nemen en dat de bank het op moet lossen, de bank zegt dat simpel het op moet lossen en simpel zegt dat ik zelf alles moet kopieren en op moet sturen.... nou ik denk het niet!! ik vertrouw dit bedrijf totaal niet want ze naaien me mooi een oor aan.
Berndv bedankt voor je tip , ik ga dat nog even proberen.
Morgen weer verder regelen.... en hopen op een snelle oplossing!!!!
De politie zegt geen aangifte op te kunnen nemen en dat de bank het op moet lossen, de bank zegt dat simpel het op moet lossen en simpel zegt dat ik zelf alles moet kopieren en op moet sturen.... nou ik denk het niet!! ik vertrouw dit bedrijf totaal niet want ze naaien me mooi een oor aan.
Berndv bedankt voor je tip , ik ga dat nog even proberen.
Morgen weer verder regelen.... en hopen op een snelle oplossing!!!!
-
Francis1012
Ik ben er achter gekomen dat ze bij simpel alleen je geboortedatum en bankrekeningnummer nodig hebben om een abbonement aan te vragen..... je zou denken een handtekening , kopie van je id en bankpas... nou mooi niet!!! ZO SIMPEL IS DAT MET SIMPEL.... en dankzij dit bedrijf betaal ik voor iemand en mag ik niet eens weten voor wie, vanwege de privacy regeling!!!
Ja, problemen heb je snel bij Simpel, om ze op te lossen heb je veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer tijd nodig.
Nog steeds slecht bereikbaar en slecht zaken doen met Simpel, om te huilen.
Nog steeds slecht bereikbaar en slecht zaken doen met Simpel, om te huilen.