LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Simpel Telefonie heeft hoge tarieven en geen service

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Mounir001
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 jul 2012 16:45

Simpel Telefonie heeft hoge tarieven en geen service

Ongelezen bericht door Mounir001 »

Helaas heb ik een abonnement 1 jaar geleden afgesloten waar ik nu nog noodgedwongen nog 1 jaar aan vast zit. Ik ben er vol ingetrapt in de 'zogenaamde' acties van Simpel. Er wordt geadverteerd met sim-only abonnementen met veel belminuten en lage kosten. Na de 2de maand zag ik dat de kosten ondanks dat ik weinig bel (heb een belminuten opteller in mijn mobiel) dat ik ALTIJD HOGE KOSTEN HAD. Los hiervan slecht bereikbaar gaat het vaak mis en reageren ze niet op mailtjes! Maar als je een reactie krijgt verwijzen ze je door met een automatisch bericht naar de website, HOE FLAUW MOET JE WEL NIET ZIJN. Als je naar de Simpel website surft zie je zelfs dat er geen rubriek klachten vermeld staat, dat zegt denk ik wel genoeg..Dus uitkijken voor SIMPEL, je kan beter een onbeperkt bellen en smsen bij andere providers afsluiten dan bij Simpel..
Uiteindelijk ben je veel duurder uit bij Simpel...
Eigenlijk hadden ze moeten zeggen SIMPEL erin getuind.

henk51
Berichten: 1680
Lid geworden op: 07 jun 2005 17:59

Re: Simpel Telefonie heeft hoge tarieven en geen service

Ongelezen bericht door henk51 »

TS schreef:
Na de 2de maand zag ik dat de kosten ondanks dat ik weinig bel (heb een belminuten opteller in mijn mobiel) dat ik ALTIJD HOGE KOSTEN HAD.
Die belminuten opteller in uw mobiel zijn zeer onbetrouwbaar bv 60 belletjes van 10 seconden is in werkelijkheid 60 minuten op uw teller 10 minuten. Gesprekken worden afgerond op hele minuten goed de tarieven nakijken op de website/voorwaarden. Dit soort opmerkingen zijn al vele vele malen gesteld op diverse forums.
Tariefinformatie

· Gesprekken worden naar boven afgerond in hele minuten.
· Dataverbruik binnen en buiten de bundel in Nederland wordt naar boven afgerond per 50 MB per maand.
· Dataverbruik buiten de bundel in het buitenland wordt naar boven afgerond per 100 kb per sessie.
· Bundels zijn 1 maand geldig en worden niet meegenomen naar de volgende maand.
· Bundels starten per de 1ste van de nieuwe kalendermaand.
gr Henk

Hiltje10
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 mar 2013 15:47

Re: Simpel Telefonie heeft hoge tarieven en geen service

Ongelezen bericht door Hiltje10 »

Ik heb een simkaart geactiveerd binnen 2 uur doet alles het zeiden ze.
Nu 27 uur verder kan ik alleen maar bellen en heb ik nog steeds geen internet.
Meerdere keren gebeld het antwoord is van Simpel zo Simpel. Mw. Het duurt nog 5 dagen er is een foutje opgetreden bij de activatie van ons. Het is een druk op de knop maar het is heel druk bij de afdeling.

Ben nu al helemaal klaar met Simpel.
Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen.

Hilda

Preweet
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 mar 2013 15:40

Re: Simpel Telefonie heeft hoge tarieven en geen service

Ongelezen bericht door Preweet »

Ik zou overstappen naar een andere provider, Hiltje10! Een slechte service noemen ze dat. Ik weet niet wat voor sim only abonnement je hebt afgesloten maar de meeste zijn opzeg- of aanpasbaar per maand. Dan kun je snel overstappen. Althans dat staat er op http://www.simonlymetinternet.nl!

Gesloten