Hallo,
21 februari j.l. is mijn abonnement bij Simpel ingegaan. Omdat ik een dochter in het buitenland heb, heb ik een abonnement gekozen met 100 belminuten, 100 sms en 100 belminuten buitenland.
Nu welgeteld 1 maand later, krijg ik een sms van Simpel waarin wordt vermeld dat ik snel over mijn bundel ga en ik een voorschot moet betalen van €50,- Na de belgegevens op mijn account te hebben geraadpleegd blijkt dat ik 73 minuten met het buitenland heb gebeld, en nog minder belminuten in het binnenland. Toch wordt er €0,50 in rekening gebracht per minuut dat ik contact heb met Griekenland.
De website van Simpel geeft niks aan dat betrekking heeft op vast of mobiel contact in het buitenland. Om hier uitleg over te krijgen heb ik meermalen geprobeerd te bellen met de Simpel 'klantenservice' (0900-1418), steevast krijg ik een geautomatiseerde vrouwenstem die me het volgende verteld: "Deze oproep is niet toegestaan, bel voor meer informatie klantenservice." Het betreffende nummer IS klantenservice. Ook als ik algemene informatie (0900-1408) bel krijg ik dit bericht.
Als ik dan via het tabblad contact een vraag wil opsturen, omrand die de vraag, nadat ik op de verzend-knop heb gedrukt, met een rode kleur als teken van een fout. Verder geeft die bij alles een groen afvink symbool, behalve bij de vraag zelf. U snapt dat ik hierdoor de vraag niet heb kunnen inzenden en ik dus nog steeds geen steek verder ben gekomen.
Heeft iemand een idee hoe ik dit moet aanpakken?
Alvast bedankt,
met vriendelijke groet,
Hans van Essen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Simpel Telefonie
Re: Simpel Telefonie
Heeft u wel gekeken wat er binnen uw buitenland bundel valt? Ik kan het namelijk zo vinden op de website van simpel, waar het volgens u niet aangegeven staat. Op de eerste pagina wordt de buitenlandbundel al aangegeven. Als u dan op meer info klikt, komt u op een nieuwe pagina. Hierop staan de voorwaarden vermeld. 1 van de voorwaarden is dat er gebeld wordt naar de landen in het daar aangegeven lijstje.jjvessen schreef:
Nu welgeteld 1 maand later, krijg ik een sms van Simpel waarin wordt vermeld dat ik snel over mijn bundel ga en ik een voorschot moet betalen van €50,- Na de belgegevens op mijn account te hebben geraadpleegd blijkt dat ik 73 minuten met het buitenland heb gebeld, en nog minder belminuten in het binnenland. Toch wordt er €0,50 in rekening gebracht per minuut dat ik contact heb met Griekenland.
De website van Simpel geeft niks aan dat betrekking heeft op vast of mobiel contact in het buitenland. Om hier uitleg over te krijgen heb ik meermalen geprobeerd te bellen met de Simpel 'klantenservice' (0900-1418), steevast krijg ik een geautomatiseerde vrouwenstem die me het volgende verteld: "Deze oproep is niet toegestaan, bel voor meer informatie klantenservice." Het betreffende nummer IS klantenservice. Ook als ik algemene informatie (0900-1408) bel krijg ik dit bericht.
Ik ben bang dat u een leuke rekening tegemoet zult zien, en dat simpel daarom om een voorschot vraagt.Marokko
China
Duitsland
Turkije
Egypte
België
Suriname
Polen
Groot-Brittannië
Nederlandse Antillen
Frankrijk
-
- Berichten: 32
- Lid geworden op: 02 dec 2008 17:39
Re: Simpel Telefonie
Beste klanten,
Indien u vragen of klachten over Simpel heeft kunt u mij een bericht sturen op onderstaand emailadres.
Vermeld hierbij concreet uw vraag of klacht, aangevuld met uw klant- en mobiele nummer, dan zet ik me in om de situatie voor u op te lossen.
Met vriendelijke groeten,
Anna van Dijck
[email protected]
Indien u vragen of klachten over Simpel heeft kunt u mij een bericht sturen op onderstaand emailadres.
Vermeld hierbij concreet uw vraag of klacht, aangevuld met uw klant- en mobiele nummer, dan zet ik me in om de situatie voor u op te lossen.
Met vriendelijke groeten,
Anna van Dijck
[email protected]
Re: Simpel Telefonie
Toch snel zo'n reactie, toch wel binnen een maand.