Ik heb enkele maanden geleden een SIM zakelijk abonnement van simpel.nl gevraagd maar zag vervolgens dat het verstandiger was om tot na de kerst op een nieuwe actie te wachten dus ik had binnen 4 werkdagen de abonnement die pas 4 maanden later zou ingaan ! geannuleerd. Wat gebeurt er ?
Simpel stuurt emails, een week van te voren gelukkig dus we hebben ze vervolgens gebeld en de situatie uitgelegd wat opgelost zou worden en vervolgens dagelijks gemaild dat we een bevestiging wilden ontvangen. Wat geberut er ? SIMPEL geeft geen reactie en de reacties die ze geven gaan gewoon verder in het annuleren van onze bestaande abonnement. We hebben tot op heden ook geen simkaart van ze ontvangen. Dit heb ik inmiddels telefonisch en 4 keer per email aangegeven.
Ondertussen is mijn bedrijf al 3 dagen telefonisch niet bereikbaar. SIMPEL is niet bereikbaar. Ik zit zonder een telefoon, kan mijn auto nergens betaald parkeren omdat mijn parkeerkaart gekoppeld is aan mijn telefoonnummer en SIMPEL is nog steeds niet bereikbaar.
SIMPEL krijgt van mij een loden plaat . Daarnaast zal ik volgende week ook juridische stappen ondernemen want die telefoonnummer was juist bekend bij al mijn klanten en verwerkt in mijn bedrijfssoftware die ik al ruim 11 jaar hanteer. Dit wordt een zware dobber en een grote kostenpost.
Heeft iemand anders dergelijke ervaring met dit bedrijf ? Mijn motto: van SIMPEL.nL wordt je alleen maar SIMPEL.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Simpel van SIMPEL.nl
Re: Simpel van SIMPEL.nl
Ik vind het vrij SIMPEL dat jij in jouw situatie met Simpel in zee gaat. Zo zie je maar weer dat goedkoop duurkoop is.
-
Teunbosseman
- Contacteer:
Dozo schreef:Ik vind het vrij SIMPEL dat jij in jouw situatie met Simpel in zee gaat. Zo zie je maar weer dat goedkoop duurkoop is.
Wat is nu weer voor een onnozel euuh simpel antwoord
Over zowel HN als Simyo genoeg gezeur te vinden maar laat ik weer eens "mazzel" hebben en geheel geen problemen hebben. De duurkoop providers is ook genoeg over te vinden.
Als je goed had gelezen had je gelezen dat TS na aanvraag besloot om tot een andere aktie te wachten en de hele boel te annuleren waarbij het huidige abo ook is geannuleerd.
Tsja, diverse wijzigingen aangevraagd welke reeds in gang zijn gezet is wel vragen om administratieve fouten.
@TS, schaf ff snel een prepaid kaart aan zodat je in ieder geval bereikbaar bent en kunt betaal parkeren. Wellicht dat Simpel beter te bereiken is via social media ? Lees vaak dat dat helpt.
S6 !
Bizar dat mensen voor hun bedrijfactiviteiten steeds consumentenabonnementen blijven nemen. Dat, plus wat Teun ook al aangeeft, is vragen om problemen.
Ik zit zelf al jaren bij Simpel en heb nooit problemen gehad. De paar keren dat ik de klantenservice (via mijnSimpel mail) benaderde ben ik gewoon goed en tijdig geholpen.
Ik zit zelf al jaren bij Simpel en heb nooit problemen gehad. De paar keren dat ik de klantenservice (via mijnSimpel mail) benaderde ben ik gewoon goed en tijdig geholpen.
-
Teunbosseman
- Contacteer:
Julie4444 schreef:Bizar dat mensen voor hun bedrijfactiviteiten steeds consumentenabonnementen blijven nemen. Dat, plus wat Teun ook al aangeeft, is vragen om problemen.
Zo te lezen heeft TS wel een zakelijk abo aangevraagd.
Uit de Op:
Ik heb enkele maanden geleden een SIM zakelijk abonnement van simpel.nl gevraagd
Oh je hebt gelijk. Ging er eigenlijk van uit dat dit niet zo was aangezien dit een consumentenforum is en de 30 TSen hiervoor ook voor hun zakelijke meuk consumentenabonnementen hadden. xD