Mijn dochter en ik hebben eind vorig jaar een abonnement bij Simpel afgesloten.
Je kon kiezen uit een kleine bundel voor 2,50 per maand, 2 jaar lang, of een groter bundel van 5 euro per maand, één jarig contract. Beide abonnementen kosten 70 Euro (abonnementsgeld + 10 Euro administratiekosten)
Wij hebben voor laatste gekozen: 1 jarig contract.
Alles ging goed, tevreden klanten.
Maar nu beweert Simpel dat we een twee jarig contract hebben.
Ze verkopen nu ook geen éénjarige abonnementen meer. En er is dus ook niets meer op internet over terug te lezen.
Lijkt erop dat ze de voorwaarden zomaar hebben aangepast.
Zijn er meer mensen met deze ervaring?
Groet
André
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Simpel verandert contractduur
Re: Simpel verandert contractduur
Beste André,
Als het goed is moet je van Simpel toch een papieren contract hebben?
Als daar namelijk in staat dat jullie 1 jaar contract hebben dan is er vrij weinig aan de hand. Dan heeft Simpel geen poot om op te staan.
Helaas heb ik geen ervaring met Simpel, dat ze nieuw zijn was me wel bekend.
succes.
Melvin
Als het goed is moet je van Simpel toch een papieren contract hebben?
Als daar namelijk in staat dat jullie 1 jaar contract hebben dan is er vrij weinig aan de hand. Dan heeft Simpel geen poot om op te staan.
Helaas heb ik geen ervaring met Simpel, dat ze nieuw zijn was me wel bekend.
succes.
Melvin
-
stofzuigertje
Re: Simpel verandert contractduur
U had het contract wat toen er was moeten printen als bewijs, liefst ook digitaal opslaan onder documenten.
Nu een beetje laat en alleen met bewijs kunt je er na 1 jaar vanaf.
Dus ik hoop dat andere reageren of probeer het ook eens bij Kassa, daar komen ook diverse mensen en misschien heeft iemand het wel bewaard.
Nu een beetje laat en alleen met bewijs kunt je er na 1 jaar vanaf.
Dus ik hoop dat andere reageren of probeer het ook eens bij Kassa, daar komen ook diverse mensen en misschien heeft iemand het wel bewaard.