Ik heb een sim-only abonnement bij Debitel, die wil ik in november weer omzetten in een ander sim-only abonnement. Dus nu heb ik een site ontdekt: www.simstunts.nl en ik wil graag weten of deze betrouwbaar is en of iemand daar ervaring mee heeft?! Mijn vorige SO-abonnement heb ik bij The phonehouse besteld maar deze winkels (ook TFT en Belcompany) hebben niet meer de abonnementen die ik wil. Dus ik kan het niet bij een betrouwbare webwinkel bestellen..
Ik wil graag jullie ervaring weten. Alvast bedankt.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Simstunts.nl, iemand ervaring hiermee?
Re: Simstunts.nl, iemand ervaring hiermee?
Laatst zelf via www.sim4sale.nl een sim only abonnement afgesloten.
Vodafone 150min voor slechts € 5.95. Kreeg de sim kaart + cadeautje 1/5 staatslot met jackpot met een dag in de bus.
Zeer tevreden dus over de snelle service.
De rede dat ik voor deze webwinkel koos was omdat de bijbehorende échte winkel in mijn woonplaats Lochem gevestigd zit. Mocht er dus wat zijn dan kon ik er dus gemakkelijk langs
Vodafone 150min voor slechts € 5.95. Kreeg de sim kaart + cadeautje 1/5 staatslot met jackpot met een dag in de bus.
Zeer tevreden dus over de snelle service.
De rede dat ik voor deze webwinkel koos was omdat de bijbehorende échte winkel in mijn woonplaats Lochem gevestigd zit. Mocht er dus wat zijn dan kon ik er dus gemakkelijk langs