| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Simyo brengt internetkosten in rekening, telefoon stond uit
Simyo brengt internetkosten in rekening, telefoon stond uit
Simyo heeft me op een prepaidkaart (!) 80 euro internetkosten in rekening gebracht.
We hebben internet niet gebruikt en op twee dagen (17 en 18 juli) stond er respectievelijk 50 en 25 euro op de factuur. De overige 5 euro bestond uit kleine bedragen die overigens ook niet verbruikt zijn door ons, omdat de telefoon niet in gebruik was ... Door de klantenservice werd me verteld dat we maar moesten bewijzen, dat de telefoon uit stond en we deze onkosten niet hebben gemaakt
De meneer van de klantenservice kon me niet vertellen hoe ik dan dan moest doen. Ik heb mijn rechtsbijstand opgebeld en en Symio in een brief gevraagd te bewijzen, dat ik deze kosten wel heb gemaakt, want zo werkt namelijk de rechtstaat Heb verder op verschillende fora op internet gelezen, dat veel meer mensen problemen hebben met (onterechte) kosten op hun prepaidkaart. Dit is je reinste diefstal! Ik ga er dus echt werk van maken.
We hebben internet niet gebruikt en op twee dagen (17 en 18 juli) stond er respectievelijk 50 en 25 euro op de factuur. De overige 5 euro bestond uit kleine bedragen die overigens ook niet verbruikt zijn door ons, omdat de telefoon niet in gebruik was ... Door de klantenservice werd me verteld dat we maar moesten bewijzen, dat de telefoon uit stond en we deze onkosten niet hebben gemaakt
Re: Simyo brengt internetkosten in rekening, telefoon stond uit
Ik denk niet dat je rb verzekering voor 80 euro een zaak voor je maakt.
Maar idd gewoon eerst vragen naar het hoe en wat.
En vergeet de grootste oorzaak niet, u denkt dat diw telefoon niet gebruikt wordt terwijl een gezinslid hem stiekem wel gebruikt......
U zal echt de eerste niet zijn die daar achter moet komen dmv een te hoge rekening....
Maar idd gewoon eerst vragen naar het hoe en wat.
En vergeet de grootste oorzaak niet, u denkt dat diw telefoon niet gebruikt wordt terwijl een gezinslid hem stiekem wel gebruikt......
U zal echt de eerste niet zijn die daar achter moet komen dmv een te hoge rekening....
De telefoon stond echt uit. Mijn zoon had hem vorige week woensdag mee in zijn tennistas en daar heb ik hem zaterdag uitgehaald en toen was ie leeg. Ik heb hem pas woensdag weer opgeladen, maar hij is niet gebruikt. Het enige andere gezinslid is mijn man ...
Soortgelijke ervaring, waarop ik ze bij Simyo de volgende mail heb gestuurd:
Ik wil graag iets aan Simyo en vooral de gebruikers/klanten kwijt, namelijk het volgende:
Ik gebruikte Simyo al een tijdje, naar tevredenheid. Netjes een mail wanneer je beltegoed onder de 2 EURO komt, snel antwoord op vragen, duidelijke gebruikerssite, kortom prima.
Maar.... toen wilde ik wel eens een internetbundel uitproberen. Ook prima! Tot vorige maand!....
Ik heb afgelopen maand een internetbundel genomen van 200MB voor EUR 10,-. Op een bepaald moment heb ik daarmee mijn datalimiet overschreden met ruim EUR 78! (aldus Simyo) Dit lijkt mij erg sterk, maar dit is mijn woord tegen dat van Simyo. Het vreemde vind ik, dat zoiets kan, terwijl het een abonnement is in een prepaid vorm, namelijk 200MB voor EUR 10. De overschrijding van deze data zou op 1 middag plaats hebben gevonden! Ik ben zelf prima thuis in die materie van dataoverschrijding, maar Simyo houdt gewoon voet bij stuk en beroept zich, op zeer klantonvriendelijke wijze, op de "algemene voorwaarden". Hoe triest....
Anyway.... Simyo heeft een zgn. vertraagde verwerking van de data, althans, dat zégt men. Dit betekent min of meer dat iedere gebruiker die datalimiet ruimschoots kan overschrijden. Hier zijn gevallen van bekend waarbij mensen ruim EUR 1000 hebben verbruikt, aldus Simyo. Als je zoekt op het forum zie je zelfs dat iemand dit met meer dan EUR 2000 heeft overschreden!
Het bizarre is dan toch wel dat Simyo je bij een overschrijding NIET op de hoogte brengt, ook niet wanneer dit enome bedragen met zich meebrengt.
Nee, Simyo informeert je, wanneer je beltegoed onder de EUR 2,- is, zodat je weer snel gaat opwaarderen. Logisch, er moeten inkomsten gegenereerd worden.
Het is echter DIEPTRIEST dat Simyo mensen met een overschrijding van een datalimiet, die eigenlijk prepaid is! niet informeert en mensen op deze wijze in de financiele problemen helpt. Ook al verwerkt men de data vertraagt, dan kan men op z'n minst de klant informeren wanneer dit extreme vormen aanneemt. Maar nee, dit is juist dé wijze waarop men enorme bedragen binnen haalt (verdienen kun je dit niet noemen!)
Ik heb mijn rekening van EUR 78 + voldaan om ZO SNEL MOGELIJK van deze oplichterij af te kunnen zijn. SIMkaart heb ik verknipt en heb nu een écht prepaid abonnement, waarbij ik me geen zorgen hoef te maken over een provider die snel geld wil maken.
Mensen, wees gewaarschuwd! En Google maar eens op deze praktijken van Simyo. Trek vervolgens je conclusie!
Simyo, ik ben diep teleurgesteld in jullie. Een belabberde service! Jullie kunnen het verbruik per klant monitoren en op die manier ook concluderen dat het niet aannemelijk is dat een klant, die normaal een totáál ander verbruiksprofiel heeft, plots 78 EUR in een middagje verbruikt aan data. Maar jullie kiezen ervoor om de klant te verwijzen naar de "algemene voorwaarden".
Nu, ik kan jullie met absolute zekerheid vertellen dat jullie dit gaat opbreken. Jullie zijn mij als klant kwijt en ik zal EERLIJK EN OPRECHT naar andere mensen aangeven wat mij bij jullie overkomen is.
Ik wens jullie veel succes met de manier waarop jullie zaken doen. Jullie zullen het nodig hebben!
p.s. er zullen misschien reacties volgen van moderatoren die deze kwestie proberen te pareren of met andere snuggere opmerkingen komen. Ik ga daar echter niet meer op reageren, daar ik reeds 3 maal een half uur in de telefonische wacht heb gestaan, lange gesprekken heb gevoerd met meerdere medewerkers en meerdere posts heb gedaan op het forum. Vanaf nu steek ik geen tijd meer in een organisatie als Simyo.
BE AWARE!
Ik wil graag iets aan Simyo en vooral de gebruikers/klanten kwijt, namelijk het volgende:
Ik gebruikte Simyo al een tijdje, naar tevredenheid. Netjes een mail wanneer je beltegoed onder de 2 EURO komt, snel antwoord op vragen, duidelijke gebruikerssite, kortom prima.
Maar.... toen wilde ik wel eens een internetbundel uitproberen. Ook prima! Tot vorige maand!....
Ik heb afgelopen maand een internetbundel genomen van 200MB voor EUR 10,-. Op een bepaald moment heb ik daarmee mijn datalimiet overschreden met ruim EUR 78! (aldus Simyo) Dit lijkt mij erg sterk, maar dit is mijn woord tegen dat van Simyo. Het vreemde vind ik, dat zoiets kan, terwijl het een abonnement is in een prepaid vorm, namelijk 200MB voor EUR 10. De overschrijding van deze data zou op 1 middag plaats hebben gevonden! Ik ben zelf prima thuis in die materie van dataoverschrijding, maar Simyo houdt gewoon voet bij stuk en beroept zich, op zeer klantonvriendelijke wijze, op de "algemene voorwaarden". Hoe triest....
Anyway.... Simyo heeft een zgn. vertraagde verwerking van de data, althans, dat zégt men. Dit betekent min of meer dat iedere gebruiker die datalimiet ruimschoots kan overschrijden. Hier zijn gevallen van bekend waarbij mensen ruim EUR 1000 hebben verbruikt, aldus Simyo. Als je zoekt op het forum zie je zelfs dat iemand dit met meer dan EUR 2000 heeft overschreden!
Het bizarre is dan toch wel dat Simyo je bij een overschrijding NIET op de hoogte brengt, ook niet wanneer dit enome bedragen met zich meebrengt.
Nee, Simyo informeert je, wanneer je beltegoed onder de EUR 2,- is, zodat je weer snel gaat opwaarderen. Logisch, er moeten inkomsten gegenereerd worden.
Het is echter DIEPTRIEST dat Simyo mensen met een overschrijding van een datalimiet, die eigenlijk prepaid is! niet informeert en mensen op deze wijze in de financiele problemen helpt. Ook al verwerkt men de data vertraagt, dan kan men op z'n minst de klant informeren wanneer dit extreme vormen aanneemt. Maar nee, dit is juist dé wijze waarop men enorme bedragen binnen haalt (verdienen kun je dit niet noemen!)
Ik heb mijn rekening van EUR 78 + voldaan om ZO SNEL MOGELIJK van deze oplichterij af te kunnen zijn. SIMkaart heb ik verknipt en heb nu een écht prepaid abonnement, waarbij ik me geen zorgen hoef te maken over een provider die snel geld wil maken.
Mensen, wees gewaarschuwd! En Google maar eens op deze praktijken van Simyo. Trek vervolgens je conclusie!
Simyo, ik ben diep teleurgesteld in jullie. Een belabberde service! Jullie kunnen het verbruik per klant monitoren en op die manier ook concluderen dat het niet aannemelijk is dat een klant, die normaal een totáál ander verbruiksprofiel heeft, plots 78 EUR in een middagje verbruikt aan data. Maar jullie kiezen ervoor om de klant te verwijzen naar de "algemene voorwaarden".
Nu, ik kan jullie met absolute zekerheid vertellen dat jullie dit gaat opbreken. Jullie zijn mij als klant kwijt en ik zal EERLIJK EN OPRECHT naar andere mensen aangeven wat mij bij jullie overkomen is.
Ik wens jullie veel succes met de manier waarop jullie zaken doen. Jullie zullen het nodig hebben!
p.s. er zullen misschien reacties volgen van moderatoren die deze kwestie proberen te pareren of met andere snuggere opmerkingen komen. Ik ga daar echter niet meer op reageren, daar ik reeds 3 maal een half uur in de telefonische wacht heb gestaan, lange gesprekken heb gevoerd met meerdere medewerkers en meerdere posts heb gedaan op het forum. Vanaf nu steek ik geen tijd meer in een organisatie als Simyo.
BE AWARE!
@tren Al het gefactureerde gebruik is geregistreerd van de simkaart, in uw geval dus ook het datagebruik. De provider toont al aan dat u het heeft gebruikt door het te factureren, het is nu aan u om het tegendeel te bewijzen. Een bedrijf als Simyo (KPN) zal niet zomaar fictief gebruik op uw factuur plaatsen, dat is een financiele zelfmoord voor zo'n bedrijf als dat uitkomt. Ik vermoed ook dat een ander famillielid gebruik heeft gemaakt van de aansluiting. U heeft het over uw zoon, wat is zijn leeftijd? Toen ik een tiener was heb ik ook wel is mijn ouders op kosten gejaagd door premium smsjes en internet.
@moak ik neem aan dat u weetdat de waarschuwing van Simyo een service is en geen verplichting? U kunt er ook geen rechten aan ontlenen. Waarom denkt u dat Simyo uw handje moet vasthouden als het gaat om internetgebruik? Waarom houd u uw eigen gebruik niet in de gaten? Dan was deze situatie niet ontstaan.
@moak ik neem aan dat u weetdat de waarschuwing van Simyo een service is en geen verplichting? U kunt er ook geen rechten aan ontlenen. Waarom denkt u dat Simyo uw handje moet vasthouden als het gaat om internetgebruik? Waarom houd u uw eigen gebruik niet in de gaten? Dan was deze situatie niet ontstaan.
Lezen is een kunst blijkt weer, het gaat om een prepaid sim van Simyo.Hatertje schreef:@tren Al het gefactureerde gebruik is geregistreerd van de simkaart, in uw geval dus ook het datagebruik. De provider toont al aan dat u het heeft gebruikt door het te factureren, het is nu aan u om het tegendeel te bewijzen. Een bedrijf als Simyo (KPN) zal niet zomaar fictief gebruik op uw factuur plaatsen, dat is een financiele zelfmoord voor zo'n bedrijf als dat uitkomt. Ik vermoed ook dat een ander famillielid gebruik heeft gemaakt van de aansluiting. U heeft het over uw zoon, wat is zijn leeftijd? Toen ik een tiener was heb ik ook wel is mijn ouders op kosten gejaagd door premium smsjes en internet.
Ze zullen zich wel ingedekt hebben met kleine lettertjes, maar prepaid kan natuurlijk nooit postpaid worden.
????? TS heeft het in zijn openingspost toch over facturen??? Kan je me vertellen wat ik verkeerd heb gelezen???? Pfrt... Het is met bepaalde prepaids best mogelijk om achteraf een factuur te krijgen.berend12 schreef:Lezen is een kunst blijkt weer, het gaat om een prepaid sim van Simyo.Hatertje schreef:@tren Al het gefactureerde gebruik is geregistreerd van de simkaart, in uw geval dus ook het datagebruik. De provider toont al aan dat u het heeft gebruikt door het te factureren, het is nu aan u om het tegendeel te bewijzen. Een bedrijf als Simyo (KPN) zal niet zomaar fictief gebruik op uw factuur plaatsen, dat is een financiele zelfmoord voor zo'n bedrijf als dat uitkomt. Ik vermoed ook dat een ander famillielid gebruik heeft gemaakt van de aansluiting. U heeft het over uw zoon, wat is zijn leeftijd? Toen ik een tiener was heb ik ook wel is mijn ouders op kosten gejaagd door premium smsjes en internet.
Ze zullen zich wel ingedekt hebben met kleine lettertjes, maar prepaid kan natuurlijk nooit postpaid worden.
-
the_hurricane
zal denk ik een sim only zijn geweest en ts heeft nu wel een prepaidIk heb mijn rekening van EUR 78 + voldaan om ZO SNEL MOGELIJK van deze oplichterij af te kunnen zijn. SIMkaart heb ik verknipt en heb nu een écht prepaid abonnement, waarbij ik me geen zorgen hoef te maken over een provider die snel geld wil maken.
Simyo ziet dat als een stukje service, zodat je niet tijdens halverwege het gesprek afgebroken wordt omdat je saldo dan 0 geworden is. Dit staat in hun faq:berend12 schreef:Lezen is een kunst blijkt weer, het gaat om een prepaid sim van Simyo. Ze zullen zich wel ingedekt hebben met kleine lettertjes, maar prepaid kan natuurlijk nooit postpaid worden.
"Bij Simyo kun je altijd je gesprek afronden, ook als tijdens het gesprek je beltegoed op is. Het gevolg is dan dat je na je gesprek een negatief beltegoed hebt. Je simkaart wordt daarna automatisch geblokkeerd voor uitgaande gesprekken. Door je beltegoed op te waarderen, wordt je simkaart gedeblokkeerd zodat je weer kunt bellen."
Wat schrijft Tren?Hatertje schreef:????? TS heeft het in zijn openingspost toch over facturen??? Kan je me vertellen wat ik verkeerd heb gelezen???? Pfrt...
Al in zijn eerste zin heeft hij over een prepaidkaart, doordat U niet rustig leest heeft U niet gezien dat het over een prepaid klant gaat. De meeste mensen nemen bewust een prepaid simkaart om grip te houden op hun belkosten. Om geen verrassingen achteraf te krijgen. Daarom heet het ook prepaid, je betaalt vooraf.Tren schreef:Simyo heeft me op een prepaidkaart (!) 80 euro internetkosten in rekening gebracht.
Een kromme redenatie van Simyo. Je zou bijna denken dat ze met hele verouderde systemen werken bij Simyo. Zover ik weet kan dat niet bij de andere merken van KPN (zoals de prepaid van KPN, Hi en Telfort). Het is niet te hopen dat ze daar ook die "service" gaan aanbiedengrun schreef:Simyo ziet dat als een stukje service
En wat schrijft Tren nog meer? Inderdaad.. Dat hij een factuur had ontvangen. Je kan lang of kort discussieren of het post of prepaid is, het feit blijft dat ts een factuur heeft ontvangen.berend12 schreef:Wat schrijft Tren?Hatertje schreef:????? TS heeft het in zijn openingspost toch over facturen??? Kan je me vertellen wat ik verkeerd heb gelezen???? Pfrt...
Al in zijn eerste zin heeft hij over een prepaidkaart, doordat U niet rustig leest heeft U niet gezien dat het over een prepaid klant gaat. De meeste mensen nemen bewust een prepaid simkaart om grip te houden op hun belkosten. Om geen verrassingen achteraf te krijgen. Daarom heet het ook prepaid, je betaalt vooraf.Tren schreef:Simyo heeft me op een prepaidkaart (!) 80 euro internetkosten in rekening gebracht.
Je doet je naam eer aan. Tren heeft een prepadkaart van Simyo. Het is dus prepaid, daar is geen discussie over mogelijk. Simyo is de enige provider waarbij je een negatief beltegoed kan krijgen als je een prepaid beller bent. Ik denk dat hij bedoelt dat je online je belgedrag en kosten kan bekijken. Sluit niet uit dat je een factuur krijgt als je niet opwaardeert bij een negatief betlegoed. Misschien kan hij dat even verduidelijken?Hatertje schreef:
En wat schrijft Tren nog meer? Inderdaad.. Dat hij een factuur had ontvangen. Je kan lang of kort discussieren of het post of prepaid is, het feit blijft dat ts een factuur heeft ontvangen.
Even kijken naar de voorwaarden:
Artikel 1:8 - BETALINGEN EN Prepay Tegoed
1. Ten behoeve van uw betaling van de door U verschuldigde vergoedingen voor uw afname van Diensten of
van Contentdiensten van derden, dient U bij Simyo een positief Prepay Tegoed aan te houden. Betaling van
de vergoedingen vindt plaatst doordat Simyo afboekt op uw Prepay Tegoed. Indien de hoogte van uw
Prepay Tegoed ontoereikend is, is het niet mogelijk om de betreffende Dienst te gebruiken, en kan Simyo het
gebruik van de Aansluiting verbreken.
2. Simyo biedt u verschillende mogelijkheden om het Prepay Tegoed op te waarderen en de hoogte daarvan op
te vragen. Simyo kan de bedragen vaststellen waarmee u kunt opwaarderen en kan de hoogte van deze
bedragen wijzigen.
3. Simyo wijst U er op dat opwaarderingen en afwaarderingen met een vertraging worden uitgevoerd. Vanwege
deze vertraging is het mogelijk dat uw Prepay Tegoed op enig moment negatief is. Het negatieve saldo van
het Prepay Tegoed is een schuld van U aan Simyo.
4. Prepay Tegoed kan alleen worden gebruikt voor de door Simyo aangegeven diensten. U heeft niet het recht
om Prepay Tegoed aan te wenden voor Diensten die ertoe strekken dat een gedeelte van het door u
aangewende tegoed door derden aan U wordt terugbetaald.
Jonge, je blijft maar hameren op het pre of postpaid gedeelte. Dat is nu niet relevant, TS heeft een factuur gekregen waar hij het niet mee eens is. Of is deze factuur geheel onterecht volgens jou omdat de klant prepaid heeft? Waarom dan een factuur? Hoeft TS deze niet te voldoen? Please enlighten me.berend12 schreef:Je doet je naam eer aan. Tren heeft een prepadkaart van Simyo. Het is dus prepaid, daar is geen discussie over mogelijk. Simyo is de enige provider waarbij je een negatief beltegoed kan krijgen als je een prepaid beller bent. Ik denk dat hij bedoelt dat je online je belgedrag en kosten kan bekijken. Sluit niet uit dat je een factuur krijgt als je niet opwaardeert bij een negatief betlegoed. Misschien kan hij dat even verduidelijken?Hatertje schreef:
En wat schrijft Tren nog meer? Inderdaad.. Dat hij een factuur had ontvangen. Je kan lang of kort discussieren of het post of prepaid is, het feit blijft dat ts een factuur heeft ontvangen.
Even kijken naar de voorwaarden:
Artikel 1:8 - BETALINGEN EN Prepay Tegoed
1. Ten behoeve van uw betaling van de door U verschuldigde vergoedingen voor uw afname van Diensten of
van Contentdiensten van derden, dient U bij Simyo een positief Prepay Tegoed aan te houden. Betaling van
de vergoedingen vindt plaatst doordat Simyo afboekt op uw Prepay Tegoed. Indien de hoogte van uw
Prepay Tegoed ontoereikend is, is het niet mogelijk om de betreffende Dienst te gebruiken, en kan Simyo het
gebruik van de Aansluiting verbreken.
2. Simyo biedt u verschillende mogelijkheden om het Prepay Tegoed op te waarderen en de hoogte daarvan op
te vragen. Simyo kan de bedragen vaststellen waarmee u kunt opwaarderen en kan de hoogte van deze
bedragen wijzigen.
3. Simyo wijst U er op dat opwaarderingen en afwaarderingen met een vertraging worden uitgevoerd. Vanwege
deze vertraging is het mogelijk dat uw Prepay Tegoed op enig moment negatief is. Het negatieve saldo van
4. Prepay Tegoed kan alleen worden gebruikt voor de door Simyo aangegeven diensten. U heeft niet het recht
om Prepay Tegoed aan te wenden voor Diensten die ertoe strekken dat een gedeelte van het door u
aangewende tegoed door derden aan U wordt terugbetaald.
En simyo is niet de enige provider waar je een negatief tegoed kan hebben
Simyo wijst U er op dat opwaarderingen en afwaarderingen met een vertraging worden uitgevoerd. Vanwege
Een vertraging van €80 dus? Lekker dan, is dat niet een beetje heel erg vertraagd?
Een vertraging van €80 dus? Lekker dan, is dat niet een beetje heel erg vertraagd?
Inderdaad, kennelijk kan of wil Simyo de kosten niet realtime bijhouden zoals bij de andere labels van KPN. Simyo prepaid is dus geen echte prepaid. Als je een factuur zou krijgen dan lijkt mij dat je op het verkeerde been bent gezet door Simyo. Simyo mag zich dan zeggen dat je een schuld hebt in voorwaarden maar dan mogen ze het toch geen prepaid noemen? Prepaid wil zeggen vooraf betalen. Geen verrassingen achteraf. Het is vreemd dat ze dit nog steeds doen, Tren is niet de eerste die klaagt over deze werkwijze.Hatertje schreef: TS heeft een factuur gekregen waar hij het niet mee eens is. Of is deze factuur geheel onterecht volgens jou omdat de klant prepaid heeft?
Tja Jolijn, onbegrijpelijk. Wil je een echte prepaid dan zal je dus ergens anders moeten kijken. Goed dat Tren anderen laat weten hoe het kan gaan.
hoi,
Vraagje eerste, was teleMOB Prepaid oplichterij al op Radar ?
ik ben ook een van die stomme klanten van Simyo PREPAID,up sorry, dat is POSTPAID service,
die niet goed kan lezen.
Vandaag helpdesk email gekregen :
" Helaas kunnen we u niet tegemoet komen in de kosten. In de Simyo voorwaarden staat vermeldt dat het bij ons mogelijk is om met uw prepaid aansluiting in de min te staan"
Mij mening over incident op de bodem maar dat is niet belangerijk...
Volgens SIMYO had ik internet aan => 110 MB in 1 dag , en die jongens kunnen echt toveren … hokuspokus pilates pas ik wou dat 5EU Pre_Paid de -110 EU POST_paid was ... wooooooow wat a trick, wat a service.... ik will meer van dit sort magie, please Simyo !
Wat a dummy klant ben ik zeg! Ik kan niet Voorwarden lezen en alle die mooi services...
Nog een van 1000de voorbeelden van de prachtige kracht & macht van Free markets, viva la Ludwig von Mises en Friedrich Hayek .
Voor die zeldazme-teleMOBs -tovenars heb ik nog twee simpele stappen om nog
(1) beroemder en zelfs (2) veel Rijker worden :
(1)... Simyo appliceren voor Guinness World Records !
Categorie: Traagste Real time verwerking applicatie ...
Efe berekenen de reactie tijd :
SIMYO heeft aan ons , de stomme POST-suckers , de snelheid van 128kb/s , dat is ~ 15 KByte/s . Mijn schuld was~ 100 MB verkeer in een dag... Dat betekent een applikatie was Minimum 100000KB/15KB.sek=6667sek=111 minuten bezig me
( in geval dat de download minder dan 15KB/s was, dan is de verwerking tijd misschien 4h? 8h? )
(2) ... en hier een mooi advies voor de nieuwe profit , dit heb ik als EU patent num 14378899 maar voor teleMOBs geef ik hem nu open source :
Vlieg efe naar Rwanda en zoek Tutsi stam , jatten 2de hands oude Intel Processors 486 uit een van hun universiteiten en dan die trage Procesors in de main SIMYO computer clusters inbouwen... en laten applicatie lekker draaien op die trage snelheid ... Met beetje geluk verwerking process is klaar in 3 manden ( in plats van 2h) ... en dat betekent 100Eu(voor 2h) *12h (dat is dan 1dag=2h*12h ) * 30(dagen) * 3(manden)= 120000 EU per stomme klant die snapt simpele voorwaarden niet … en yes! de klanten moeten hun huizen inleveren voor incassoproces.
Suck hIs My Your mOney .
RADAR please Scan, Detect, Destroy ....
p.s btw. Ik zelf denk dat of hackers of virus was de oorzaak voor zware download ... of misschien smarphone heeft, per ongeluk in mijn zak ongelooflijke 3 clicks gedaan om naar internet te gaan.
Op simyo webpagina kan ik niet zien : hoe lang was de internet sessie ,( ik denk minimum 2h, zie berekening boven) , welke paginas , of Data protocol was aan.
Vraagje eerste, was teleMOB Prepaid oplichterij al op Radar ?
ik ben ook een van die stomme klanten van Simyo PREPAID,up sorry, dat is POSTPAID service,
die niet goed kan lezen.
Vandaag helpdesk email gekregen :
" Helaas kunnen we u niet tegemoet komen in de kosten. In de Simyo voorwaarden staat vermeldt dat het bij ons mogelijk is om met uw prepaid aansluiting in de min te staan"
Mij mening over incident op de bodem maar dat is niet belangerijk...
Volgens SIMYO had ik internet aan => 110 MB in 1 dag , en die jongens kunnen echt toveren … hokuspokus pilates pas ik wou dat 5EU Pre_Paid de -110 EU POST_paid was ... wooooooow wat a trick, wat a service.... ik will meer van dit sort magie, please Simyo !
Wat a dummy klant ben ik zeg! Ik kan niet Voorwarden lezen en alle die mooi services...
Nog een van 1000de voorbeelden van de prachtige kracht & macht van Free markets, viva la Ludwig von Mises en Friedrich Hayek .
Voor die zeldazme-teleMOBs -tovenars heb ik nog twee simpele stappen om nog
(1) beroemder en zelfs (2) veel Rijker worden :
(1)... Simyo appliceren voor Guinness World Records !
Categorie: Traagste Real time verwerking applicatie ...
Efe berekenen de reactie tijd :
SIMYO heeft aan ons , de stomme POST-suckers , de snelheid van 128kb/s , dat is ~ 15 KByte/s . Mijn schuld was~ 100 MB verkeer in een dag... Dat betekent een applikatie was Minimum 100000KB/15KB.sek=6667sek=111 minuten bezig me
( in geval dat de download minder dan 15KB/s was, dan is de verwerking tijd misschien 4h? 8h? )
(2) ... en hier een mooi advies voor de nieuwe profit , dit heb ik als EU patent num 14378899 maar voor teleMOBs geef ik hem nu open source :
Vlieg efe naar Rwanda en zoek Tutsi stam , jatten 2de hands oude Intel Processors 486 uit een van hun universiteiten en dan die trage Procesors in de main SIMYO computer clusters inbouwen... en laten applicatie lekker draaien op die trage snelheid ... Met beetje geluk verwerking process is klaar in 3 manden ( in plats van 2h) ... en dat betekent 100Eu(voor 2h) *12h (dat is dan 1dag=2h*12h ) * 30(dagen) * 3(manden)= 120000 EU per stomme klant die snapt simpele voorwaarden niet … en yes! de klanten moeten hun huizen inleveren voor incassoproces.
Suck hIs My Your mOney .
RADAR please Scan, Detect, Destroy ....
p.s btw. Ik zelf denk dat of hackers of virus was de oorzaak voor zware download ... of misschien smarphone heeft, per ongeluk in mijn zak ongelooflijke 3 clicks gedaan om naar internet te gaan.
Op simyo webpagina kan ik niet zien : hoe lang was de internet sessie ,( ik denk minimum 2h, zie berekening boven) , welke paginas , of Data protocol was aan.