berend12 schreef:Dat weet ik niet.Teunbosseman schreef: Maar neem toch aan dat er een max aan zit ?
Las wel een paar keer op het forum van Simyo dat er meer klanten zijn die schrikken net als Guynorton. Het antwoord van de klantenservice kwam neer op: ja dat werkt zo bij ons, foutje bedankt, U moet toch betalen. Dat verwacht je niet als je prepaid neemt van een merk van een gerenommeerd bedrijf als KPN.
Ik kan het ook niet zo 1,2,3 vinden maar zal anders daar een topic over aanmaken.
Klopt dat op het forum er meerdere klanten zijn met problemen als TS.
Om ff oneerbieding te zijn, zijn zij zo dom of ben ik zo slim.........tsja ik weet het niet ik ben niets meer of minder, misschien heb ik verder gekeken opdat ik in verleden ook mijn neus wel hebt gestoten ( geen Simyo ) maar desalniettemin zou Simyo wellicht moeten overwegen om een en ander te verduidelijken.
Ja het werkt inderdaad zo bij Simyo, had je dit kunnen weten, misschien.......daarentegen zijn er ook tig topics te vinden van mensen welke in het buitenland torenhoge roaming kosten krijgen.
Hier en daar is reeds in meerder topics gezegd, er wordt tegenwoordig ook niet meer verder gekeken en gelezen als de neus lang is.
Bij Ts vallen de kosten nog mee, zie topics voorbij komen dat ik denk.....ppppppfff.....daar ben je voorlopig nog niet vanaf.