Heeft iemand ervaringen met Simyo? Zit eraan te denken om me bij hun aan te melden en mijn abbo op te zeggen.
Zowel slechte als goede ervaringen.
Alvast bedankt.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Simyo
-
edwinknight
Re: Simyo
dame41 schreef:Heeft iemand ervaringen met Simyo? Zit eraan te denken om me bij hun aan te melden en mijn abbo op te zeggen.
Zowel slechte als goede ervaringen.
Alvast bedankt.
Zeer positief !! Ben vorig jaar overgstapt van Simyo naar HI vanwege leuke aanbieding voor 1 jaar , maar ga zeker weer terug. Mijn wederhelft zit er nu +- 1 jaar en ook tevreden.
Zowel qua bereik ( KPN ) alsmede de mogelijkheden om optewaarderen, kosten, inloggen site etc etc......tevens heb ik een simyo kaartje voor ons alarmsysteem.
Enige regel, eens in de 6 maanden bellen of gebeld worden.
s6
-
L.Rozenwater
Nog een zeer tevreden klant van Simyo. Wat b.v. ook een prachtige oplossing is: automatisch opwaarderen: zodra beltegoed minder dan 2 euro is wordt van je rekening een tientje beltegoed toegevoegd. Uiteraard alleen als je aangeeft dit te willen doen.
Wij doen het al enkele jaren op deze manier. Een echte aanrader
Wij doen het al enkele jaren op deze manier. Een echte aanrader
Dank voor jullie reacties. Ik kwam erop, omdat ik eigenlijk zelf al wist dat ik naar Simyo wilde. Afgelopen donderdag was ik bij The Phonehouse en die wilde mij een sim only aanbieden van Telfort (was zo'n snelle Jelle). Simyo is iets duurder, maar je hebt wel gelijk een sms bundel erbij, bij Telfort moest ik dat nog erbij afsluiten. Dus ik denk dat ik eigenlijk goedkoper uit ben.
-
HTCHenk007
Het enige nadeel van Simyo en ook de andere internettelecomcowboys is de service die ze bieden. Dit is via een winkel een stuk beter geregeld en heb je ook altijd een winkel om bij terug te komen voor vragen/instellingen en dergelijken.
-
edwinknight
Ieder nadeel heeft zij voordeel om maar met de bekende spreuk te spreken.
Geld dan voor ALLE internetwinkels, niet alleen telecom hoor.
Vragen / instellingen kan ik zelf wel opzoeken, en anders is er altijd nog de mail.
Ik vindt het geen nadeel, houdt de concurrentie scherp.
En er zijn legio webwinkels welke een zeer goede service bieden, winkels bieden ook niet altijd de service welke je verwacht te krijgen.
grtz
Geld dan voor ALLE internetwinkels, niet alleen telecom hoor.
Vragen / instellingen kan ik zelf wel opzoeken, en anders is er altijd nog de mail.
Ik vindt het geen nadeel, houdt de concurrentie scherp.
En er zijn legio webwinkels welke een zeer goede service bieden, winkels bieden ook niet altijd de service welke je verwacht te krijgen.
grtz