LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Simyo, wie heeft er ervaring mee en is het goed of slecht

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
carlos251
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 dec 2005 11:56

Simyo, wie heeft er ervaring mee en is het goed of slecht

Ongelezen bericht door carlos251 »

Ik zit sinds November bij Simyo, maar ik begin te geloven dat het daar niet erg goed gaat, Klantenservice? kennen ze denk ik niet. Kost 50 cent per minuut. en je bent al 1 euro kwijt voor je een mevrouw van KPN aan de lijn krijgt, een telefoniste die verteld dat het nummer bezet is.
Niets van wat ze beloven kunnen ze volgens mij waar maken. Automatisch opwaarderen? moet kunnen volgens hun, als je beltegoed gezakt is naar 2 euro. Als je er om vraagt dan gaat dat nog niet. Nummerbehoud? Gaat niet. Als je de er om vraagt, dan gaat er bij de vorige provider alles mis. Heb het al 2 maal geprobeerd. Zijn er mensen die goede ervaringen hebben?
O, ik vergeet iets, eerlijk is eerlijk, het netwerkis perfect.

??
Berichten: 768
Lid geworden op: 22 jun 2005 12:18

Re: Simyo, wie heeft er ervaring mee en is het goed of slecht

Ongelezen bericht door ?? »

Heb je (voor nummerbehoud) alle gegevens correct doorgegeven? Alles moet tot op de komma overeenkomen met datgegen wat bij je oude provider staat geregistreerd.

Ninja
Berichten: 108
Lid geworden op: 24 apr 2005 14:21

Re: Simyo, wie heeft er ervaring mee en is het goed of slecht

Ongelezen bericht door Ninja »

Hoi,

Mijn vriend heeft sinds een tijdje ook Simyo en ook dat is niet geheel soepel verlopen. Hij zat bij Vodafone en wilde zijn nr meenemen. Dit heeft hij ook meteen aangevraagd d.m.v. een formulier. Z'n simkaart had hij heel snel in huis, maar de nummerportatie zou 2 weken later pas gebeuren. Helaas gebeurde dit niet. Hij heeft meteen een e-mail naar simyo gestuurd, hierop heeft hij binnen een redelijke termijn antwoord gekregen ( 3 dagen) dus dat was wel positief. Ze vonden het heel spijtig dat de nummerportering niet goed was gegaan en zeiden dat dit aan Vodafone lag. Het zou alsnog 2 weken duren, maar voor t ongemak heeft hij wel 10 euro gratis beltegoed er bij gekregen. Dit vonden wij wel goede service van Simyo. Okay er is iets mis gegaan, maar ze hebben het probleem keurig afgehandeld.

jrgand
Berichten: 59
Lid geworden op: 17 dec 2004 18:33

Re: Simyo, wie heeft er ervaring mee en is het goed of slecht

Ongelezen bericht door jrgand »

sinds november gebruikem wij symio van KPN .We hebben een nieuw nummer genomen omdat de telefoon alleen maar bekent hoeft te zijn bij mensen die wij zelf bellen of op de hoogte worden gebracht door ons
Wij zijn dan ook uiterst tevreden over Symio

Een goed dekking wwrje ook bevind en niet te duur bellen

JRGAND

mukkiefuk
Berichten: 236
Lid geworden op: 24 okt 2005 15:11

Re: Simyo, wie heeft er ervaring mee en is het goed of slecht

Ongelezen bericht door mukkiefuk »

wil je service? betaal er dan ook voor. Simyo is het 'budget' netwerk van KPN. Alles is goedkoper, dus verwacht dan niet dezelfde sevice als bij KPN zelf.

Dat dubbeltje en die eerste rang altijd van mensen.....

Noorden
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 jul 2005 15:51

Re: Simyo, wie heeft er ervaring mee en is het goed of slecht

Ongelezen bericht door Noorden »

Heb direct in het begin Simyo aangevraagd. Eén keer contact gehad met klantenservice. Had mailtje gestuurd en werd binnen 5 minuten teruggebeld. Uitstekende service!! Helaas was de bereikbaarheid met Simyo (kpn) en Samsung telefoon niet goed, dus toch maar overgestapt op EasyMobile (Telfort)en hierover ben ik zeer tevreden, ook m.b.t. bereik. Niks dure telefoontjes als je wat wilt vragen. EasyMobile heeft rechtstreekse klantenchat op hun site, je wordt direct geholpen. Keurig. Veel beter dan al die grote arrogante providers.

Gerrit 1971
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 feb 2006 13:58

Re: Simyo, wie heeft er ervaring mee en is het goed of slecht

Ongelezen bericht door Gerrit 1971 »

Ben het eens met de schrijver over het onderwerp dat je alleen verstandig doet, om Simyo te nemen als je alleen maar een enkele keer belt of gebelt wordt.
Je kan niet verwachten van een perfekte service als KPN, dan moet je daar een abonnement op nemen.
Ikzelf heb hem alleen maar voor het gemak genoemen en mijn oude mobieltje gebruikt, zodat ik alleen maar bereikbaar bent in noodgevallen of met spoed iemand kan bereiken.
Ik vind het perfekt, opwaarderen gaat via internet en ik kon zelf een telefoonnummer uitkiezen die heel gemakkelijk te onthouden was.
Nee, Simyo is alleen maar een goedkope oplossing die abbonnementsvrij is, maar wel de voordelen ervan heeft en landelijk perfekt dekkend is! :)

Consumentt
Berichten: 754
Lid geworden op: 20 nov 2005 19:27

Re: Simyo, wie heeft er ervaring mee en is het goed of slecht

Ongelezen bericht door Consumentt »

Waarom altijd maar roepen en accepteren dat goedkopere producten slechter (mogen) zijn?

Ongeacht of de prijs hoog of laag is verwacht ik van een mobiele operator dat ik kan bellen, gebeld kan worden en als dat niet lukt dat ze me helpen.

Een duurder product mag meer toeters en bellen hebben maar bovenstaande basis kenmerken hebben niets met een hogere prijs te maken. Daar mag het onderscheid niet inzitten tussen duur en minder duur.

Duurder is wel meebetalen aan irritante marketing en gratis spullen (die ke dus toch zelf betaald) en niet te vergeten de alom aanwezige drang naar status.

ehltech
Berichten: 166
Lid geworden op: 15 mei 2006 21:59

Re: Simyo, wie heeft er ervaring mee en is het goed of slecht

Ongelezen bericht door ehltech »

ik heb het in gebruik gehad,maar vond de website en opwaarde methodes onprettig

dutchjett
Berichten: 7
Lid geworden op: 21 jul 2006 17:31

Re: Simyo, wie heeft er ervaring mee en is het goed of slecht

Ongelezen bericht door dutchjett »

Het enige waar ik iedereen voor wil waarschuwen is dat de website van simyo niet of nauwelijks beveiligd is. Ik waardeerde automatisch op via mijn creditcard. De site schijnt heel makkelijk te kunnen worden gekraakt en iedereen kan dus bij je persoonlijke gegevens. Binnen een week was er 500 euro af van mijn creditcard door manupilatie door onbevoegden. Dus pas daar mee op!

Kika29
Berichten: 555
Lid geworden op: 24 jul 2006 15:50

Re: Simyo, wie heeft er ervaring mee en is het goed of slecht

Ongelezen bericht door Kika29 »

Oefffffff dat is vervelend....

??
Berichten: 768
Lid geworden op: 22 jun 2005 12:18

Re: Simyo, wie heeft er ervaring mee en is het goed of slecht

Ongelezen bericht door ?? »

Dat is niet vervelend, dat is een schandaal. Mits de gegevens daadwerkelijk via Simyo zijn uitgelekt. Als dat zo was hadden we er wel wat over gelezen via de tech sites denk ik zo. Of het komt nog.

Kika29
Berichten: 555
Lid geworden op: 24 jul 2006 15:50

Re: Simyo, wie heeft er ervaring mee en is het goed of slecht

Ongelezen bericht door Kika29 »

Oke schandalig dan 8)

TamaH
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 aug 2006 11:33

Re: Simyo, wie heeft er ervaring mee en is het goed of slecht

Ongelezen bericht door TamaH »

Ik ben erg tevreden over Simyo!
Zelfs in t buitenland werkt t perfect.
Opwaarderen, nummer meenemen, alles werkt goed en de service is geweldig.

:D

Dennis--SP
Berichten: 119
Lid geworden op: 10 jun 2006 20:21

Re: Simyo, wie heeft er ervaring mee en is het goed of slecht

Ongelezen bericht door Dennis--SP »

Iemand ook gebruik gemaakt van de overstappen naar Simyo actie en nu nog steeds wacht op zijn easymobile beltegoed? Zou eerst 10 augustus worden bijgeschreven ,toen de 15e en nu de 22e is het er nog steeds niet. Steeds krijg ik andere datum per mail en ik heb ze nu een mail gestuurd , als ze nu niet bijstorten ga ik naar een ander..... actie is actie toch?! Ik kreeg nog 18.25 van Easymobile dus das de moeite waard..!

hendiadys
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 aug 2006 23:21

Re: Simyo, wie heeft er ervaring mee en is het goed of slecht

Ongelezen bericht door hendiadys »

Vandaag bericht ontvangen
Er is enige vertraging opgelopen bij het overzetten van het beltegoed van Easymobile naar Simyo.
Uw beltegoed van Easymobile zal binnen twee weken overgezet worden naar uw Simyo simkaart.

Met vriendelijke groet,

simyo.nl

ps: vanwege een technische storing is er enige vertraging opgetreden bij het beantwoorden van uw E-mail. Onze excuses voor het ongemak.

hendiadys
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 aug 2006 23:21

Re: Simyo, wie heeft er ervaring mee en is het goed of slecht

Ongelezen bericht door hendiadys »

zojuist 23-8-2006 mijn beltegoed van easymobile bijgeschreven bij simyo.

Ik ontving een sms, en heb ook even op de website van simyo mijn beltegoed nagekeken.

Alles is correct afgewikkeld.

Dennis--SP
Berichten: 119
Lid geworden op: 10 jun 2006 20:21

Re: Simyo, wie heeft er ervaring mee en is het goed of slecht

Ongelezen bericht door Dennis--SP »

Bij mij gister ook... :)
Langer dan aangegeven maar toch binnen!
Goed gedaan Simyo!

RiniV
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 sep 2006 14:45

Re: Simyo, wie heeft er ervaring mee en is het goed of slecht

Ongelezen bericht door RiniV »

ik ben zonder het te weten 47.50 kwijt en niet 1 x gebeld, ook al heb je geen beltegoed.
Als je vergeet je voicemail uit te zetten als je in het buitenland bent gaat het afschrijven van geld gewoon door ook al heb/ben je niet gebeld , ook worden er meer smsjes afgeschreven dan je verstuurd, dus zo simpel is die Sinyo niet.

Als je al antwoord krijgt op vragen hierover dan het volgende:

Beste xxxxxx,

Hebt u toestel niet per ongeluk in uw tas dit nummer gebeld. Helaas kunnen
wij hier niets aan veranderen.

Met vriendelijke groet,

Simyo.nl

De letterlijke tekst van Simyo, niet echt profesioneel denk ik, het ziet er naar uit dat Simyo gewoon mijn geld wil innen zonder verder iets te onderzoeken, ik voel me gewoon beduveld mijn nummer is geblokeerd en ben niet meer mobiel bereikbaar.

FerryG
Berichten: 236
Lid geworden op: 03 sep 2006 10:45

Re: Simyo, wie heeft er ervaring mee en is het goed of slecht

Ongelezen bericht door FerryG »

Het feit dat je alleen maar per creditcard kunt betalen, is voor mij al reden geweest om niet met Simyo in zee te gaan.
Nu bel ik voor maar enkele centen per minuut meer, maar ik kan tenminste gewoon zonder poespas opwaarderen.

Gesloten