LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slecht netwerk bij tmobile iPhone 8/ iPhone 8 plus/ iPhoneX

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Gabrielle1204!
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 jan 2018 20:44

Slecht netwerk bij tmobile iPhone 8/ iPhone 8 plus/ iPhoneX

Ongelezen bericht door Gabrielle1204! »

Hallo radar medewerker ,

Ik ben ten einde raad en wat er op het tmobile forum te zien is zijn dat meer mensen ! :cry:

Meerdere mensen waaronder ik hebben al minstens 2 maanden last van netwerk problemen met de iPhone 8/ iPhone 8 plus en iPhone X . Hierbij Slecht bereik met inkomende en uitgaande oproepen en het 4G netwerk is uitermate teleurstellend.

Meerdere tmobile medewerkers gesproken en ik word van het kastje naar de muur gestuurd :

- dit is een Apple product fout
- dit is een software fout
- dit is een combinatie met Apple en tmobile simkaart fout
- ik weet het niet ? Hier bel ik u over terug ( wat overigens niet gedaan word )
- u kunt de telefoon voor reparatie opsturen ( waarom repareren als de oorzaak nog eens niet bekend is en dat ik bij meerdere klachten lees dat andere simkaarten van andere providers wel in de
Toestellen werken ? )

Als ik hem niet voor reparatie op zou sturen zou ik nog langer kunnen gaan wachten volgens de laatste medewerker , dit was
Voor mij de druppel.

Ik word er niet wijzer op en tmobile is niet duidelijk en rieeel en als ik dan toch overweeg om alsnog mijn nieuwe toestel op te sturen na weken lang weinig gebruik gemaakt te hebben van mijn abbonement krijg ik geen vervangend toestel
Of vergoeding in mijn abbonement kosten?

Help, wat is jullie advies ? :?:

( die forum van tmobile bij iPhone 8, iPhone 8 plus en iPhone X netwerk problemen )

Vriendelijke groet ,

Gabrielle soplanit

queenfanmichel
Berichten: 31
Lid geworden op: 21 sep 2005 13:16

Re: Slecht netwerk bij tmobile iPhone 8/ iPhone 8 plus/ iPhoneX

Ongelezen bericht door queenfanmichel »

Ik heb een iPhone X maar met KPN, bij mij is het bereik goed. Internetten via 4G is snel.

De problemen die jij heb, die heb ik niet.

Je kan je iPhone herstellen, zodat alle instellingen naar de fabrieksinstellingen zijn gezet. Dit werkt zoals beschreven in onderstaande link
https://www.iculture.nl/tips/iphone-herstellen/

Als dit niet werkt kan je eens kijken of iemand anders een abonnement heeft bij een andere provider (KPN, Vodafone), als het dan wel goed werkt weet je zeker dat het aan T-Mobile.

Moiseule58

Re: Slecht netwerk bij tmobile iPhone 8/ iPhone 8 plus/ iPhoneX

Ongelezen bericht door Moiseule58 »

Zelf heb ik ook T-mobile en mijn partner KPN. Wij hebben beiden problemen met de ontvangst omdat we aan de rand van de “bewoonde wereld” zitten. Kan dat bij u misschien ook het probleem zijn?
Anders de simkaart van iemand anders met een andere provider in uw telefoon proberen? Dan kunt u de combinatiefout T-mobile/iPhone mogelijk uitsluiten.

Gesloten