LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] slechte behandeling Ritel.nl

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
femke90
Berichten: 6
Lid geworden op: 29 feb 2012 10:05

slechte behandeling Ritel.nl

Ongelezen bericht door femke90 »

Donderdag 8-11 heb ik op Ritel.nl een contract afgesloten met telefoon. Ik had gekozen voor een 24 uurs levering maar omdat ik na 15:00 had besteld zou dit zaterdag geleverd worden. Dit vond ik geen probleem. Vrijdag kreeg ik een email dat mijn telefoon niet leverbaar was omdat deze niet op voorraad was. Op de website stond dat deze telefoon per direct leverbaar was. Ik heb Ritel direct gebeld om verhaal te halen. In dit gesprek werd mij verteld dat de telefoon niet op voorraad was, ik heb direct de bestelling geannuleerd. Ik hoefde dit alleen nog maar te bevestigen via email. Voordat ik de kans had dit te doen had ik een email ontvangen waarin stond dat mijn telefoon de volgende ochtend geleverd zou worden De bestelling heb ik toch maar door laten gaan. De volgende dag kwam inderdaad mijn bestelling binnen.... Ik mocht de doos pas openen na ondertekening. Bij het openen van de doos zag ik dat er een oud model telefoon in zat. Maandag kon ik pas met Ritel bellen omdat ze in het weekend gesloten zijn. De eerste keer dat ik belde hing in 5 minuten in de wacht, werd de telefoon opgenomen en direct opgehangen. De 2e keer hing ik 13 minuten in de wacht en heb ik zelf opgehangen. De 3e keer kreeg ik een medewerker aan de telefoon die erg onverschillig reageerde op hun slechte bereikbaarheid. Ik heb alsnog mijn bestelling geannuleerd en ik kon de telefoon terug sturen. Ondertussen had ik een nieuw contract afgesloten bij een andere aanbieder. Zij konden mijn contract niet afsluiten omdat Ritel dit al had gedaan. In mijn gesprek met Ritel werd verteld dat ze mijn bestelling konden annuleren zodra mijn telefoon binnen was. Dit zou vervolgens nog 2 weken duren voor dat de administratie rond was. Ik had de bestelling terug gestuurd en belde om te vragen of ze hem binnen hadden. Dit was niet het geval er werd mij verteld dat de goede telefoon binnen was en deze zsm mijn kant op kon komen. Dit heb ik geaccepteerd omdat ik anders nog 2 weken moest wachten voor ik een nieuw contract kon afsluiten. We hadden afgesproken dat zodra mijn telefoon binnen was de juiste telefoon opgestuurd zou worden. Deze zou dan zaterdag geleverd worden. Op internet stond dat mijn telefoon donderdag bij Ritel was bezorgd en ging er dus ook van uit dat zaterdag mijn telefoon bezorgd ging worden. Zaterdag werd er geen telefoon bezorgd. Zojuist heb ik weer contact met Ritel gehad en in dit gesprek werd verteld dat ze mijn telefoon nog niet binnen hadden gekregen. Door de onvriendelijke behandeling aan de telefoon en het feit dat ze mij aan het lijntje hielden heb ik de bestelling alsnog geannuleerd. Ik bestel nooit meer iets bij Ritel!

maartje_090
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 nov 2012 11:50

Re: slechte behandeling Ritel.nl

Ongelezen bericht door maartje_090 »

Belachelijk!

Dit is niet de eerste keer dat Ritel zoiets flikt.

Ik hoop dat je alsnog ergens een goed abonnement kan aflsuiten met de telefoon die je ECHT wilt.

groetjes,

Gesloten