LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Slechte ervaring helpdesk tele2
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 03 nov 2011 15:01
Slechte ervaring helpdesk tele2
Ik heb via een Live Chat agent opheldering gevraagd over een voor mij onbegrijpelijke factuur. Tot twee keer toe werd de chat door deze medewerkster afgekapt en bleef ik met mijn vragen zitten. Het bizarre is dat deze mevrouw toegaf dat de factuur niet deugd, maar schrijft dat tele2 geen nieuwe facturen maakt. Het kan toch niet zo zijn dat tele2 verkeerde rekeningen niet wil corrigeren? Het zal in ieder geval al een stuk duidelijker zijn als de bedragen bij de juiste posten staan. Dat is een stuk minder knullig. Dan blijkt vanzelf dat het bedrag nooit kan kloppen.
Ik heb een sim only abonnement voor 3 euro per maand. Ik heb 0.00 euro aan verbruikskosten en bovendien nog ruim twee euro tegoed van mijn oude prepaid-rekening. De telefonisch medewerker die dit abonnement aan mij verkocht (ik werd door tele2 benaderd, dus niet andersom) verzekerde mij dat ik kosteloos kon overstappen. Argwanend als ik ben voor deze vorm van (ver)koop, vroeg ik hem nog expliciet of er echt geen extra kosten aan verbonden waren. Nee, dat was niet het geval. Mijn rekening zou dan de eerste maand op minder dan een euro moeten uitkomen.
Maar nee, op mijn rekening vind ik 8,36 euro aansluitingskosten terug (volgens de helpdesk zijn dit eigenlijk abonnementskosten die op de verkeerde plek staan? Onbegrijpelijke uitleg, omdat mijn abonnementskosten 3 euro per maand horen te zijn minus mijn tegoed). Ook wordt er 5,84 verzendkosten in rekening gebracht, wat niet eens te bespreken viel. Toen had ze me er alweer uitgegooid. Mijn totale rekening is ruim 15 euro.
Conclusie van deze mevrouw van de helpdesk is dat ik niet teveel heb betaald, ik zelfs nog een vergoeding heb gekregen, ik geen aansluitingskosten heb betaald en dat zij het allemaal heel goed heeft uitgelegd.
Dank je de koekoek. Hoe kan ik nu mijn verhaal halen als ik zo door helpdesk wordt weggebonjourd? Wat een slechte service!
Ik heb een sim only abonnement voor 3 euro per maand. Ik heb 0.00 euro aan verbruikskosten en bovendien nog ruim twee euro tegoed van mijn oude prepaid-rekening. De telefonisch medewerker die dit abonnement aan mij verkocht (ik werd door tele2 benaderd, dus niet andersom) verzekerde mij dat ik kosteloos kon overstappen. Argwanend als ik ben voor deze vorm van (ver)koop, vroeg ik hem nog expliciet of er echt geen extra kosten aan verbonden waren. Nee, dat was niet het geval. Mijn rekening zou dan de eerste maand op minder dan een euro moeten uitkomen.
Maar nee, op mijn rekening vind ik 8,36 euro aansluitingskosten terug (volgens de helpdesk zijn dit eigenlijk abonnementskosten die op de verkeerde plek staan? Onbegrijpelijke uitleg, omdat mijn abonnementskosten 3 euro per maand horen te zijn minus mijn tegoed). Ook wordt er 5,84 verzendkosten in rekening gebracht, wat niet eens te bespreken viel. Toen had ze me er alweer uitgegooid. Mijn totale rekening is ruim 15 euro.
Conclusie van deze mevrouw van de helpdesk is dat ik niet teveel heb betaald, ik zelfs nog een vergoeding heb gekregen, ik geen aansluitingskosten heb betaald en dat zij het allemaal heel goed heeft uitgelegd.
Dank je de koekoek. Hoe kan ik nu mijn verhaal halen als ik zo door helpdesk wordt weggebonjourd? Wat een slechte service!
-
- Berichten: 653
- Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53
Re: Slechte ervaring helpdesk tele2
Beste antonius1900,
Vervelend dat er onduidelijkheid is ontstaan over je factuur en dat je hierbij niet netjes bent geholpen door de klantenservicemedewerker. Ik wil je hier graag bij helpen en verder voor je uitzoeken hoe dit zit. Om je van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag je postcode, huisnummer en klantnummer via [email protected] o.v.v. antonuis1900.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Vervelend dat er onduidelijkheid is ontstaan over je factuur en dat je hierbij niet netjes bent geholpen door de klantenservicemedewerker. Ik wil je hier graag bij helpen en verder voor je uitzoeken hoe dit zit. Om je van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag je postcode, huisnummer en klantnummer via [email protected] o.v.v. antonuis1900.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
-
- Berichten: 653
- Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53
Re: Slechte ervaring helpdesk tele2
Beste antonius1900,
Bedankt voor je gegevens! Ik ga uitzoeken hoe het zit met je factuur en kom hier z.s.m. bij je op terug.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Bedankt voor je gegevens! Ik ga uitzoeken hoe het zit met je factuur en kom hier z.s.m. bij je op terug.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 10 nov 2011 18:24
Re: Slechte ervaring helpdesk tele2
Ik probeer sinds een maand een 2e HD decoder te bestellen helaas word ik ook weggestuurd bij de klantenservice
1 keer kreeg ik zelfs te horen dat ik beter kon verhuizen en dat ik geen decoder kreeg want het zou niet kunnen.
Heel erg brutaal.
Naderhand kreeg ik een collega van de klantenservice aan de lijn die wel zijn beroep verstond hij vertelde mij dat het wel zou kunnen.
Ik moest alleen eerst mijn oude decoder opzeggen.
Ik zou worden terug gebeld door de afdeling opzeggingen. Na 5 werkdagen was ik nog niet terug gebeld en belde ik zelf weer op.
Nu kreeg ik ook pas weer na 15 minuten te horen dat ik moest wachten tot dat de afdeling opzeggingen mij terug belt.
Na 2 weken was dat nog steeds niet gebeurd, dus ik belde weer.
Ze zouden nu een aantekening bij mijn naam zetten zodat ze me snel terug zouden kunnen bellen.
Helaas ben ik nu nog steeds niet gebeld.
Ik weet niet meer wat ik moet doen, kan nu nog wel tv kijken maar dat gaat super langzaam en
tussentijds loopt hij ook nog 1000 keer vast waardoor je weer alle stroom eraf moet halen 30 minuten wachten op zijn ergst.
Lekker ontspannen avondje tv kijken zit er niet bij dus.
En je wordt er niet rijker op, elke keer naar de klantenservice bellen met personen die er niets vanaf weten die je alleen
doorverbinden in de wacht zetten en weer doorverbinden
Heel frustrerend!
1 keer kreeg ik zelfs te horen dat ik beter kon verhuizen en dat ik geen decoder kreeg want het zou niet kunnen.
Heel erg brutaal.
Naderhand kreeg ik een collega van de klantenservice aan de lijn die wel zijn beroep verstond hij vertelde mij dat het wel zou kunnen.
Ik moest alleen eerst mijn oude decoder opzeggen.
Ik zou worden terug gebeld door de afdeling opzeggingen. Na 5 werkdagen was ik nog niet terug gebeld en belde ik zelf weer op.
Nu kreeg ik ook pas weer na 15 minuten te horen dat ik moest wachten tot dat de afdeling opzeggingen mij terug belt.
Na 2 weken was dat nog steeds niet gebeurd, dus ik belde weer.
Ze zouden nu een aantekening bij mijn naam zetten zodat ze me snel terug zouden kunnen bellen.
Helaas ben ik nu nog steeds niet gebeld.
Ik weet niet meer wat ik moet doen, kan nu nog wel tv kijken maar dat gaat super langzaam en
tussentijds loopt hij ook nog 1000 keer vast waardoor je weer alle stroom eraf moet halen 30 minuten wachten op zijn ergst.
Lekker ontspannen avondje tv kijken zit er niet bij dus.
En je wordt er niet rijker op, elke keer naar de klantenservice bellen met personen die er niets vanaf weten die je alleen
doorverbinden in de wacht zetten en weer doorverbinden
Heel frustrerend!
-
- Berichten: 653
- Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53
Re: Slechte ervaring helpdesk tele2
Beste antonius1900,
Ik heb vernomen dat mijn collega contact met je heeft opgenomen en dat je verzend- en aansluitkosten alsnog worden vergoed.
Mijn excuses dat hier eerder verwarring over is ontstaan.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Ik heb vernomen dat mijn collega contact met je heeft opgenomen en dat je verzend- en aansluitkosten alsnog worden vergoed.
Mijn excuses dat hier eerder verwarring over is ontstaan.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
-
- Berichten: 653
- Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53
Re: Slechte ervaring helpdesk tele2
Beste Steefievand,
Vervelend dat je al een maand een 2e HD decoder probeerd te bestellen en dat je hierover niet wordt teruggebeld. Ik wil graag wat kijken wat ik hierin voor je kan betekenen. Om je van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag je postcode, huisnummer en klantnummer via [email protected], o.v.v. Steefievand.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Vervelend dat je al een maand een 2e HD decoder probeerd te bestellen en dat je hierover niet wordt teruggebeld. Ik wil graag wat kijken wat ik hierin voor je kan betekenen. Om je van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag je postcode, huisnummer en klantnummer via [email protected], o.v.v. Steefievand.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 03 nov 2011 15:01
Re: Slechte ervaring helpdesk tele2
Beste Danielle,
Gisteren heeft je collega inderdaad contact met me opgenomen en beloofd dat de vergissing recht zal worden gezet. Dank voor de vlotte reactie en ik zie de volgende nota met vertrouwen tegemoet.
Met vriendelijke groet, antonius1900
Gisteren heeft je collega inderdaad contact met me opgenomen en beloofd dat de vergissing recht zal worden gezet. Dank voor de vlotte reactie en ik zie de volgende nota met vertrouwen tegemoet.
Met vriendelijke groet, antonius1900
-
- Berichten: 653
- Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53
Re: Slechte ervaring helpdesk tele2
Beste antonius1900,
Fijn dat de afhandeling naar tevredenheid is en graag gedaan!
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Fijn dat de afhandeling naar tevredenheid is en graag gedaan!
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2