LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte ervaring met Teleplan e-repair

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
zarr123

Slechte ervaring met Teleplan e-repair

Ongelezen bericht door zarr123 »

Mijn toestel 2 weken geleden opgestuurd naar teleplan e-repair (service van telfort), dit op advies van medewerker telfort winkel in Enschede. Klacht: Weinig geluid tijdens bellen, iemand aan de andere lijn kon mij bijna horen.
Via de postkantoor (advies van telfort medewerker Enschede) was sneller dan via de winkel, dus heb ik in een envelop met bubbeltjes papier (ooit eens gekregen van Telfort om een oude lease telefoon op te sturen) mijn nieuwe iPhone 6 van ong. 7 maanden opgestuurd.
Gisteren kreeg ik een mail van teleplan e-repair dat mijn toestel niet onder de garantie valt??
REDENEN IN MAIL:
-Waterschade?
-Val schade??
-Stootschade???
REDENEN niet toegelicht...ik had drie opties waar ik uit kan kiezen?
Bij het inloggen staat een foto met mijn iPhone waar een staaf tegen aan ligt (KROM???) Een onduidelijke foto, schuin op een stuk papier met daaronder bubbeltjes papier.
Hieruit kan ik concluderen dat mijn toestel krom is gebogen en dat alle reparaties niet meer onder de garantie valt.
Bijzonder...en dit is nog zacht uitgedrukt...Boos...Boos...Boos belde ik telfort op voor uitleg. Helaas konden zij mij geen verdere uitleg geven, gewoon retour/nakijk service betalen en een klacht indienen.
Ik ben boos, ik voel me ontzettend opgelicht. Contact gehad met apple zelf, zij hadden hier ook geen verklaring voor. Zij konden mij een aantal dingen vertellen:
-'Second opinion' aanvragen (via hun weer na laten kijken),
-Volgende keer gewoon bij een apple repair center gaan
-Om een toestel krom te krijgen is wel aardig wat druk voor nodig.

Ik stuur een puntgave, altijd netjes gebruikt (in verharde hoesje) en geen kromme iPhone voor reparatie en moet hier kosten voor betalen...ik dacht dat ik hem voor reparatie opstuurde, niet om er geld bij te doen en hem nog steeds kapot en daarbij gebogen terug te krijgen!!!
Mijn conclusie zal ik maar voor mezelf houden, maar vanaf het moment dat ik mijn telefoon naar PTT heb gebracht tot nu toe heb ik geen zicht gehad wat er met mijn telefoon is gebeurt, toen ik hem weg bracht was hij niet krom!!!. WAT ZIJN NU EIGENLIJK DE RECHTEN VAN EEN BURGER???
Laatst gewijzigd door Radar op 08 jul 2016 10:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast. Reden: ongefundeerde bewering

stofzuigertje

Re: Slechte ervaring met Teleplan e-repair

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Heeft U een foto gemaakt als bewijs van hoe het toestel instuurde?

En was er een goede degelijke verpakking want pakjes worden wel eens meer tot 2 meter hoog in rolcontainer gepleurd en dat is dus eerste keer
luchtpost en onderin komt er veel bovenop!

Gesloten