LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte Klantenservice CJIB

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
PietVoller
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 feb 2011 17:11

Slechte Klantenservice CJIB

Ongelezen bericht door PietVoller »

Ongeloofelijk slechte klantenservice. Maar liefst 15 minuten wachttijd voordat ik het opgaf. Het kon dus nog langer duren.
Ik wou eigenlijk al na 6 minuten stoppen uit frustratie, maar bleef aan de lijn door de oneerlijkheid die ik zeker zou melden aan de eerstvolgende persoon. Maar het is ze toch gelukt om de breekgrens te vinden.
Dus CJIB missie geslaagd! een persoon minder en weer gratis inkomsten binnen.

Roytheslayer
Berichten: 432
Lid geworden op: 26 apr 2006 13:02

Re: Slechte Klantenservice CJIB

Ongelezen bericht door Roytheslayer »

Bedoel je Centraal Justitioneel Incasso Bureau?
Dan zit je bij telefonie niet in het goede subforum

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: Slechte Klantenservice CJIB

Ongelezen bericht door sephora30 »

Ik belde vanochtend naar het CJIB, kreeg gelijk iemand aan de lijn.
Ligt er misschien aan welke afdeling je nodig hebt.
Bij mij ging het over de aanmelding CVZ.

En dit is inderdaad de verkeerde rubriek :lol:

Gesloten