Ongeloofelijk slechte klantenservice. Maar liefst 15 minuten wachttijd voordat ik het opgaf. Het kon dus nog langer duren.
Ik wou eigenlijk al na 6 minuten stoppen uit frustratie, maar bleef aan de lijn door de oneerlijkheid die ik zeker zou melden aan de eerstvolgende persoon. Maar het is ze toch gelukt om de breekgrens te vinden.
Dus CJIB missie geslaagd! een persoon minder en weer gratis inkomsten binnen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Slechte Klantenservice CJIB
-
- Berichten: 432
- Lid geworden op: 26 apr 2006 13:02
Re: Slechte Klantenservice CJIB
Bedoel je Centraal Justitioneel Incasso Bureau?
Dan zit je bij telefonie niet in het goede subforum
Dan zit je bij telefonie niet in het goede subforum
Re: Slechte Klantenservice CJIB
Ik belde vanochtend naar het CJIB, kreeg gelijk iemand aan de lijn.
Ligt er misschien aan welke afdeling je nodig hebt.
Bij mij ging het over de aanmelding CVZ.
En dit is inderdaad de verkeerde rubriek
Ligt er misschien aan welke afdeling je nodig hebt.
Bij mij ging het over de aanmelding CVZ.
En dit is inderdaad de verkeerde rubriek