LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte klantenservice rabomobiel!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
*missy*

Slechte klantenservice rabomobiel!

Ongelezen bericht door *missy* »

Bij de overstap naar het nieuwe netwerk van KPN op 13 juni is er iets helemaal misgegaan met rabomobiel.

De simkaart werd niet door mijn mobiel geacepteerd, rabomobiel gebeld en het lag allemaal aan mij , ik zou het niet goed gedaan hebben? Nou alles is volgens het bijgeleverde formulier gedaan maar op een gegeven moment was hij helemaal niet meer bruikbaar de telefoon en totaal geblokkeerd [pukcode en dat soort dingen hielpen ook niet meer.] Vaak dus gebeld op dure kosten 10 cent per minuut.

Ik moest zelf de sony maar bellen want het lag niet aan de rabomobiel zeiden ze, terwijl zij deze telefoon wel geleverd hadden.
Echt onbeschoft dat ik het zelf maar op moest lossen. Vele mails via de site zijn verstuurd en uiteindelijk gaven ze toe dat het niet netjes was van hun dat ik zelf de sony had moeten bellen en het naar de technische dienst was mijn verhaal. Nou ik zit nog steeds te wachten!!!!!!!! en dat al vanaf 13 juni. Ik heb hier toch niet om gevraagd dus rabo behoort het probleem op te lossen.

Telefonisch zijn ze ook al niet meer bereikbaar en word je telkens gezegd op een later tijdstip terug te bellen.

Machts monopolie waar je niet tussen komt, ik ga het zelf nu maar via mijn verzekering en rechtsbijstand proberen op te lossen en ondertussen zal ik zeker geen reclame maken voor ze, maar op meerdere forums mijn klacht vertellen!

De overstap is op een andere mobiel [wij hebben 2 abonnementen bij rabo] wel goed gegaan dus het probleen zit hem in de door hun geleverde telefoon die al eerder gerepareerd is geweest en maar niet goed werkend is te krijgen.

edwardy

Re: Slechte klantenservice rabomobiel!

Ongelezen bericht door edwardy »

Ook problemen met rabomobiel. Ik heb een prepaid telefoon van rabo. Deze heeft nog een simlock. Nu heb ik via de site van rabo een deblokkeercode gekregen. Ik weet niet wat ik met die code moet doen. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar en via e-mail reageert er ook niemand.
Moet ik iedere dag aan de telefoon hangen en 10 eurocent per min betalen omdat zij van netwerk veranderen.

TdeHond

Ongelezen bericht door TdeHond »

Nu heb ik via de site van rabo een deblokkeercode gekregen. Ik weet niet wat ik met die code moet doen.
Ik heb in 2002 unlock codes van KPN gekregen met handleiding hoe deze te gebruiken:
Quote KPN Mobile:
Uw speciale codes vindt u onderaan deze brief. Deze codes zijn uniek voor uw mobiele telefoon.
Om de telefoon vrij te maken van de lock gelden de volgende stappen:

1. Verwijder de batterij aan de achterzijde en plaats de kaart van de nieuwe operator in het toestel;
2. Plaats de batterij weer in het toestel;
3. Zet het toestel aan;
4. In het display verschijnt nu de melding:

"netwerkcode?";

5. Type uw 10-cijferige netwerkcode in en druk op de "OK"-toets;
6. In het display verschijnt nu de melding:

"service providercode?"

7. Type uw 10-cijferige service providercode in en druk op de "OK"-toets;
8 Uw toestel is nu gedeblokkeerd.

edwardy

Ongelezen bericht door edwardy »

Ik heb inmiddels op internet de juiste handleiding gevonden. Op het seniorenweb. Vandaag kreeg ik antwoord op mijn e-mail van rabomobiel.
Nu kan ik weer gebruik maken van mijn telefoon.

Gesloten