LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte service BelCompany ** Update 30 augustus **

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
m.de.jong

Slechte service BelCompany ** Update 30 augustus **

Ongelezen bericht door m.de.jong »

Helaas zijn ook wij niet tevreden over de service van de BelCompany.
De garantie ondersteuning is matig, er wordt geen terugkoppeling gegeven over de uitgevoerde werkzaamheden en het blijkt dan ook herhaaldelijk dat de storing niet is opgelost.

Ongeveer twee jaar geleden heb ik voor mijn dochter bij de BelCompany een Telfort 880 gekocht. Na ongeveer 6 maanden begonnen de eerste problemen (uitval touchscreen). Meerdere keren opgestuurd (één keer was het toestel door het reparatiebedrijf geretourneerd zonder dat er iets aan was gedaan, dus meteen weer opgestuurd) en uiteindelijk gaf de BelCompany aan dat reparatie niet mogelijk was, het toestel inmiddels niet meer leverbaar was en wij voor het aankoopbedrag een ander toestel uit konden kiezen.

Dat werd, vorig jaar Juli, een Samsung Galaxy TXT (nadat wij het verschil hadden bijbetaald natuurlijk).

Deze telefoon vertoonde dit voorjaar het probleem dat het toestel niet meer wilde opladen.
Terug naar de winkel, toestel opgestuurd, na een week of vijf maar eens nagevraagd wat de status was want we hadden nog niets gehoord. Ondanks dat zij telefoonnummer en e-mail adres van ons hadden, waren wij niet geïnformeerd dat het toestel al weer enige tijd klaar was.
Kort daarna viel het toestel geregeld uit. Weer terug en weer opgestuurd. Probleem niet opgelost, dus weer terug om te praten over een oplossing (vervanging of terugbetaling).
Volgens de regels moeten toestellen minstens drie keer worden teruggestuurd, dus nog maar eens opgestuurd... Net voor de vakantie weer opgehaald.... (zonder informatie over wat er nu eigenlijk was gedaan).... weer hetzelfde probleem.
Gelukkig was het toestel al drie keer opgestuurd, dus op naar de winkel om dit probleem nu definitief op te lossen. Helaas.... BelCompany kan de eerste keer reparatie niet meer in het systeem terugvinden, dus moet het toestel voor de 4e keer worden opgestuurd.

Blijkbaar hebben de mensen in de winkel geen autorisatie om aan klantenservice te doen.

Eén tip voor andere klanten van BelCompany: bewaar al je reparatiebonnen; op hun systeem kun je niet echt vertrouwen (maar ik hoop dat je het niet nodig hebt).

Marco de Jong

** Update 30.08.2013 **
Terwijl de medewerker van de winkel nog steeds wil dat de telefoon wordt teruggestuurd, heeft de klantenservice in ieder geval contact met mij opgenomen om deze slepende kwestie op te lossen.
Wordt vervolgd...
Laatst gewijzigd door m.de.jong op 30 aug 2013 21:24, 2 keer totaal gewijzigd.

devious

Re: Slechte service BelCompany ** Update 30 augustus **

Ongelezen bericht door devious »

Ikkan me nog een akkefietje van heellanggeleden herinneren dat ik had met BelCompany. Toen had ik een Motorola mèt BlauweTanden Oor-ding. Half jaar met veel plezier gebruik van gemaakt. Toen ineens was het geluid van dat oording heeeeeeel zacht. Kreeg em niet harder, en dus ter reparatie aangeboden aan BelCompany, want daar had ik alles gehaald. Na twee weken werd ik gebeld. Dat ding kreeg ik niet terug want hij was kapot door een defecte connector en dat was niet te repareren. Nou daaag.
En dat was het. Geen vervanging, geen moeite gedaan om het terug te krijgen, niks. Heel boos naar de winkel en... daar keken twee paar schapenogen mij aan. Wat een volk daar...bah.

BelCompany Webcare
Contacteer:

Ongelezen bericht door BelCompany Webcare »

Beste Marco de Jong,

Uiterst vervelend dat je toestellen meerdere malen gerepareerd moesten worden en dat de reparaties niet afdoende bleken te zijn. Ook vervelend dat je er in de winkel niet verder mee bent gekomen. Graag willen wij bekijken wat we voor je kunnen doen. Kun je hiervoor een e-mail sturen naar [email protected] o.v.v. VFR13-08-02659 ? Graag in de e-mail het imeinummer van het toestel (te vinden op aankoopbon of reparatieformulier) of één van de reparatienummers vermelden.

Via deze weg alvast excuses voor het ontstane ongemak.

Met vriendelijke groet,
BelCompany Webcare

rozemarijntje

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Hou op belcompany rdam ! Nou onder de rook van rdam! Wat een..
Afijn voor de gene die het niet weten,maar belcompany is onderdeel,van vodafone
Die bedrijfsleider die er loopt,die kan je :evil:

Ondertussen is het nu vodafone,maar sla die winkel voortaan over ga dorp verderop,daar is wel betere service,ligt aan personeel hoor,!!
Akkefietje was zo opgelost met vodafone eerlijk iseerlijk!!!!
Want dit pikte ik niet,en ik kreeg gelijk...

devious

rozemarijntje schreef:Hou op belcompany rdam ! Nou onder de rook van rdam! Wat een..
Afijn voor de gene die het niet weten,maar belcompany is onderdeel,van vodafone
Die bedrijfsleider die er loopt,die kan je :evil:

Ondertussen is het nu vodafone,maar sla die winkel voortaan over ga dorp verderop,daar is wel betere service,ligt aan personeel hoor,!!
Akkefietje was zo opgelost met vodafone eerlijk iseerlijk!!!!
Want dit pikte ik niet,en ik kreeg gelijk...
Waar heb jij het nou ineens over? BelCo is gevestigd in Veeeeeeeenendaal ( Utrecht ), en voorheen Ede.
Niks Voda...

devious

lol

weer wat geleerd...Alleen begrijp ik nog steeds Rozemarijntje haar repliek niet

rozemarijntje

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

devious schreef:lol

weer wat geleerd...Alleen begrijp ik nog steeds Rozemarijntje haar repliek niet
Dat het s..t zaak is met een s..t bedrijfsleider,maar vodafone ,na grove fout alles goed hersteld heeft die zwans van de toen nog ( 3 mnd terug) belcompany wilde niks doen..

Duidelijk nu :mrgreen: zo niet,houd het op... :lol:

Edti it ,moet tussen de puntjes anders pakt hij hem niet :mrgreen:

Gesloten