LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] slechte service PhoneHouse

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
slechte service PhoneHous

slechte service PhoneHouse

Ongelezen bericht door slechte service PhoneHous »

Ik had een telefoon gekocht bij The PhoneHouse.
Ging na 10 dagen kapot. Ik had er net twee gesprekken mee gevoerd.
Toestel ging nog wel aan, on in alle menus, maar kon verder niets meer,
Niet bellen, niet gebeld worden, niet smsen.
Toch geprobeerd om te achterhalen wat er aan de hand was, bleek dat er ruim 10 uur met de telefoon gebeld was. Nou, dat red ik niet met twee gesprekken in 10 dagen.

Ben terug gegaan naar TPH.
" Nee hoor, het toestel is echt alleen door u gebruikt. U zult wel meer gebeld hebben dandat u denkt. Nee hoor, kunen we niets aan doen, moeten we opsturen."
Dus niet ruilen en geen vervangende telefoon.

Nu is de telefoon kapot, zou in het water hebben gebeld.
(hoe dan in het water, onder water in een zwembad of zo?)
Ik krijg geen nieuwe telefoon en zit zelfs nog twee jaar aan mijn abonnement vast.

Ze willen zelfs niet eens iets voor je doen.

Super slecht en niet klantvriendelijk.

m.aarbodem

Re: slechte service PhoneHouse

Ongelezen bericht door m.aarbodem »

ik ben er helemaal mee eens want ik
heb het zelfde mee gemaakt in nijmegen bij de phone house
en heb nog steeds problemen ik ben nu bezig met breekijzer om deze zaak voor te krijgen ik raad alle mensen aan om niet bij de phone house tekopen

Bos

Re: slechte service PhoneHouse

Ongelezen bericht door Bos »

Niet alle PhoneHouses hebben slechte service! Ik heb problemen met mijn T68i en ben elke keer netjes geholpen ze hebben me al 3 keer een nieuw toestel gegeven (T68i) door problemen met T-Mobile, niet dat het probleem opgelost is maar dat ligt niet aan hun!

john

Re: slechte service PhoneHouse

Ongelezen bericht door john »

Slechte service bij phonehouse komt mij ook bekend voor.
Super ongemotiveerde kloothommels.
Ben al twee keer met mijn Nokia 8310 terug geweest. Steeds uitvallend geluid. Twee keer na laten kijken zonder resultaat. Ik ga het via de consumentenbond proberen.
Heb inmiddels een nieuwe samsung a800 gekocht bij betere winkel. Werd hier tenminste super geholpen en nog goedkoper ook.

Succes, John

Mwango
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 nov 2003 20:27

Re: slechte service PhoneHouse

Ongelezen bericht door Mwango »

Ik heb een Nokia 6610 die niet goed functioneert (binnen enkele weken na aanschaf). Na contact te hebben gehad met Nokia werd ik doorverwezen naar TPH in Emmen waar dus een Nokia-reparateur aanwezig is. Deze gaf aan dat de telefoon niet goed functioneerde door vocht op de printplaat en dat dit niet onder de garantie valt. Zodra een Nokia in de jaszak of op de huid wordt gedragen ontstaat er condensvorming en werkt een Nokia dus niet meer. Na meerdere malen Nokia geschreven te hebben (uiteraard zonder antwoord te krijgen) heb ik weer telefonisch contact gezocht met Nokia en dan wordt je opeens doorverwezen naar Nokia België want in Nederland blijkt geen steunpunt te zitten. Voor mij is dit absoluut de laatste Nokia (disconnecting) telefoon en TPH zal aan mij niets meer verkopen!
De arrogantie bij deze bedrijven druipt er gewoon vanaf.

Gast

Re: slechte service PhoneHouse

Ongelezen bericht door Gast »

ik vind de service van de phone house ook waardeloos ze hebben niet eens een opleiding gehad ik vroeg pas iets over een bluetooth headset ze keken me aan alssof ik gek was ze wisten niet waar ik het over had dat vond ik wil erg triest voor zo'n winkel WAARDELOOS DE PHONEHOUSE!!!

joris10

Re: slechte service PhoneHouse

Ongelezen bericht door joris10 »

als je nou bij de belcompany een telefoon koopt voortaan,heb je in ieder geval 14 dagen bedenktijd als een toestel je niet bevalt ,en 30 dagen kwaliteitsgarantie,als je toestel binnen 1 maand stuk gaat krijg je gewoon een nieuwe, in de folders van TPH staan ook dezelfde soort
beloftes alleen maken zij ze niet waar de BC wel.

gr.joris

Gast

Re: slechte service PhoneHouse

Ongelezen bericht door Gast »

0800 424 0800

happygril

Re: slechte service PhoneHouse

Ongelezen bericht door happygril »

Ik heb er ook mijn telefoon gekocht
deze ging binne n2 maanden stuk hij viel gewoon telkens uit. Ik ging hiermee terug en ik kreeg geeneens een leentoestel omdat ik geen verzekering had dit slaat nergens op want dit valt gewoon onder garantie. En mijn abonnement loopt ook gewoon door.
Ik koop hier nooit meer iets

sjon77

Re: slechte service PhoneHouse

Ongelezen bericht door sjon77 »

happygril

dat je geen leentoestel krijgt is op zich wel logisch want als je weet dat zo'n winkel 50 reparaties ofzo in de week heeft ,kun je niet iedereen een leentoestel geven,je had wellicht voor een kleine meerprijs een
leenservice of verzekering kunnen afsluiten,of je kan als je een nokia of sony ericsson hebt naar een servicepoint gaan.

gr. s

Wirehub

Re: slechte service PhoneHouse

Ongelezen bericht door Wirehub »

Ik zit dit stukje zo te lezen en snap dat mensen uit frustratie zo over phone house praten ik heb alleen maar lof over Phone house maar ik kan niet tegen die mensen die doormiddel van 1 keer iets gekocht te hebben bij 1 ! winkel in nederland van de 120 dat er meteen een soort van haat ontstaat tegen die andere 119 is wel jammer voor die mensen die bij de andere zaken hun uiterste best staan te doen he !

Ik wil alleen maar zeggen dat ik op de beste manier dan ooit bij Phone House rotterdam Zuidplein ben geholpen !!!!

Gast

Re: slechte service PhoneHouse

Ongelezen bericht door Gast »

ik snap jullie frustraties, alleen ik heb hetzelfde meegemaakt bij de belcompany, niks geen 30 dagen kwaliteitsgarantie etc! jullie kunnen wel zeggen tph is slecht,maar volgens mij is het allemaal vervelend. Maakt niet uit wat voor product,tv,wasmachine,gsm etc overal wordt je van het kastje naar de muur gestuurd met rotsmoezen

foonhous
Berichten: 72
Lid geworden op: 27 mar 2007 20:21

Re: slechte service PhoneHouse

Ongelezen bericht door foonhous »

Kijk ook maar eens hier, het gaat hun alleen om het binnen halen en lokken

http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php ... bdf7ce6ddf

Je kan je klachten ook naar dit adres sturen, dat heb ik van een ander topic;
[email protected]
Laatst gewijzigd door foonhous op 01 mei 2007 11:21, 1 keer totaal gewijzigd.

foonhous
Berichten: 72
Lid geworden op: 27 mar 2007 20:21

Re: slechte service PhoneHouse

Ongelezen bericht door foonhous »

Stuur een mail naar Dynafix, en vermeld HISTORY CHECK.

Vraag hun dat uit te voeren geef de imei code van de telefoon mee in de mail, en als het goed is krijg je dan een reparatie overzicht, daar staat dan alles over je telefoon in en of hij al eerder ter reparatie is aangeboden.
Zo ja, kijk naar de datum en dan weet je genoeg, ligt deze datum voor die van je aanschaf datum dan ben je de 2e eigenaar.

Gr, Ron

ailkohassing
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 feb 2007 19:15

Re: slechte service PhoneHouse

Ongelezen bericht door ailkohassing »

Ik heb goede ervaring met Phone House. Ik heb een Nokia 6233 waar het display (scherm) scheef in zat enb en na 14 dagen terug gegaan naar Phone Hous in Veendam (Gn) en mijn toestel is ter reperatie ingenomen en ik kreeg een vervangend toestel mee. Toen mijn toestel terug was van reperatie, kreeg ik keurig een telefoontje dat mijn toestel terug was. Dat er geen vervangend toestel is, is waanzin. Phone House heeft regelmatig en ik geloof altijd een inruilactie en de telefoons die worden ingruild en nog goed werken worden als vervangende telefoons gebruikt.

Gesloten