LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte service reparatie iphone dynafix

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
corrine

Slechte service reparatie iphone dynafix

Ongelezen bericht door corrine »

Ongeveer 2 weken geleden is mijn iphone 4 stuk gegaan. Het vergrendel knopje deed niks meer.Het viel nog binnen mijn garantie en het was buiten mijn schuld om. Vodafone heeft de telefoon op laten halen en de telefoon werd door dynafix nagekeken. Ik kreeg een soort van track en trace code, maar de telefoon was niet terug te vinden. Ik heb hierop een email gestuurd met de vraag hoe het met de reparatie van mijn telefoon zat. Ik kreeg hierop terug dat de telefoon niet gemaakt kon worden en omgeruild zou worden voor een al eerder gemaakt toestel (swap) maar het kon niet met zekerheid gezegd worden of dat wel een iphone zou zijn. Ik ben hier totaal niet mee akkoord gegaan, maar ik moest het maar accepteren. Ik heb hierop vodafone gebeld en die zeiden ja het is belachelijk, maar schrijf maar een klachtenbrief want het is bekent probleem. Ik vraag mij af of zij dit zomaar kunnen doen? En of er dingen zijn die ik hier tegen kan doen?

dollie34

Re: Slechte service reparatie iphone dynafix

Ongelezen bericht door dollie34 »

Ik weet het ook niet, maar je wordt er moedeloos van van zulke bedrijven.
Is er niet iemand van Radar die je kan adviseren of konsumentenbond voorleggen!
dollie34

corrine

Ongelezen bericht door corrine »

Ik denk dat ik het ook maar even aan de conumentenbond ga voorleggen, want ik word idd erg moedeloos van dit

Arnold29

Ongelezen bericht door Arnold29 »

Ik ben ook ontevreden over de afhandeling van Dynafix. Een half jaar geleden heb ik mijn i-phone4 laten vallen met als gevolg een kapot scherm. Ik heb een zakelijk T-mobile abonnement dus naar de t-mobile shop. de reparatie zou 2 weken duren, zolang kon ik mijn telefoon niet missen ook omdat ik deze zakelijk gebruik. Een plaatselijk bedrijf heeeft mijn telefoon (de telefoonstore) toen binnen 1 uur gerepareerd! Nu heb ik al vanaf het begin problemen met de ontvangst wat steeds erger werd en uiteindelijk resulteerde in geen ontvangst. Weer naar de T-mobile shop. mijn telefoon moest worden opgestuurd en ik had hier nog garantie op. Krijg ik een week later bericht van Dynafix dat mijn telefoon is gerepareerd door een niet geautoriseerd reparateur, mijn garantie komt hierbij te vervallen en ze willen mijn telefoon niet repareren. Voor € 527,17 (hoe bedenken ze het) kan ik mijn telefoon laten omruilen voor een nieuwe. Hierop heb ik met T-mobile zakelijke markt gebeld en daar kreeg ik te horen dat dit vrij normaal was en dat ik dat zelf ook maar moest snappen. Ik ben hier zeer ontevreden over en zeg mijn 2 abonnementen op. Dat ik geen garantie meer heb is tot daar aan toe maar niet willen repareren!!! Zakelijke markt, laat me niet lachen! :x

Gesloten