LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte service T-mobile

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.

Ook problemen met T-mobile?

Nooit
8
73%
Weinig
0
Geen stemmen
Veel
3
27%

Totaal aantal stemmen: 11

Paul2008

Slechte service T-mobile

Ongelezen bericht door Paul2008 »

Nadat mijn mobiele telefoon gestolen werdt, voor een gratis nieuwe telefoon besloot ik mijn contract bij T-mobile te verlengen.
De telefoon die mij aangepraat werdt bleek niet goed te storen,het geluid en het bereik waren beide zeer slecht, ik belde na enkele dagen met T-mobile ze vroegen mij nog een paar dagen aan te zien het ging misschien om een netwerk storing en zou geen gevolgen hebben voor mijn garantie, enkele dagen later belde ik weer met T-M waarna ze mijn vertelde dat mijn garantie periode van 7 dagen net verlopen was en ik geen aanspraak meer kon doen op garantie via hun, na veel gebel en geschrijf kreeg ik dan toch een ander mobiel ... een 2e hands bleek achteraf met de zelfde storingen, ook deze na veel gebel gezeur en geschrijf .... (dit dus tot 3x aan toe).
Toen kreeg ik er een waarvan de klachten minder waren en ik het gedoe zat was, maar nu is inmiddels ook deze dermate stuk dat ik hem niet eens meer kan bendienen (de cijfers 2,5,8 en 0 werken niet meer.
Kan ik weer van voren af aan beginnen met zeuren, bellen en schrijven.

Ik heb er spijt van ooit met t-mobile in zee te zijn gegaan, de service is ver te zoeken.

Big-V

Re: Slechte service T-mobile

Ongelezen bericht door Big-V »

Ongelooflijk! Als ik het goed begrijp heb je dus al drie nieuwe telefoons gekregen, waarvan je de derde ook nog hebt vernield en je bent nog niet tevreden?
Het spijt me hoor, maar dit gaat wel èrg ver. Ik vind het al een buitengewone service dat ze je telefoon al drie keer omruilen, zonder reparatie!

Cr@m

Ongelezen bericht door Cr@m »

Zit al jaren bij T-Mobile en nog nooit 1 probleem/klacht gehad.

honest

Ongelezen bericht door honest »

@ Big-V

Ga nu eens een keer goed lezen!

Probleem met nieuw toestel, al na enkele dagen kapot (in ieder geval niet goed), op dit moment heeft klant gewoon recht op nieuw toestel!
Doa of doas regeling ( binnen 8 dagen kapot dan nieuw toestel).

Hij krijgt een tweedehands toestel, heeft hij niet gekocht dus hij heeft gewoon recht op een nieuwe.

Big-V

@ honest: ik heb uitstekend gelezen. Als jij hetzelfde zou doen, zou je zien dat ik het belachelijk vind dat TS zijn telefoon al meerdere keren ongeruild is, en hij nog spreekt van slechte service. Dat is natuurlijk onzin.

Daarnaast vraag ik me af hoe TS weet dat hij een tweedehands toestel heeft gekregen.

Paul2008

Ik weet dat het om 2ehands toestellen ging omdat er sporen van gebruik op zaten zoals krasjes en gebruikers data als: namen, adressen en telefoonnummers.

Big-V

Met dat op zich hoef je natuurlijk geen genoegen te nemen. Was het tweede vervangende toestel ook tweedehands? En dienen deze toestellen als tijdelijke vervanging gedurende een reparatie, of als volwaardige vervanging? Dat is me namelijk niet helemaal duidelijk.

Paul2008

Alle toestellen waren gebruikt en met hapeeringen en waren bedoelt als definitieve vervanging.

Gesloten