LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] slechte service T-mobile

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
frans van Noort

slechte service T-mobile

Ongelezen bericht door frans van Noort »

Ik ben nog nooit zo boos geweest als de laatste twee drie maanden.Ze houden mensen aan het lijntje als geen ander. Ik heb een mobietje gekocht met abbonnement bij t-mobile, na een paar weken is gebleken dat ik thuis geen service had op mijn mobiel.Gebeld met t mobiel en ik mocht kiezen tussen 3 maanden 50% korting op mijn maandelijk abbonnements geld of alles terugsturen.Dat laatste is gebeurd en heb alles teruggestuurd aangetekend met garantie door TNT naar t-Mobile in Reiswijk, dat was 9 april. Zij zouden er voor zorgen dat ik mijn geld netjes terug zou krijgen binnen twee weken. Helaas de service is van dienaard dat ik nog steeds mijn € 159,95 niet heb ontvangen. Eerst was het twee weken toen vier toen werden het er zes nou ga zo maar door. Ik heb hier verschillende keren over gebeld en er wordt je van alles beloofd alleen je krijgt niets.Na het laatste kontakt moest ik mijn aankoop faktuur faxen en zou het geld binnen twee weken op mijn giro staan. Helaas na weer bellen wordt het vier weken en het gaat maar door met de mooie beloftes. Het blijkt dat T-Mobile gewoon een slechte KLANTENSERVICE heeft.

jvstee

Re: slechte service T-mobile

Ongelezen bericht door jvstee »

zelfde probleem, 2 nieuwe zakelijke abbonnementen aangeschaft (incl iphone)
later bleek dat ik op al de locaties waar ik eigenaar van ben, er geen verbinding is met het t-mobile netwerk (ook niet met een andere tel).
t-mobile gebeld ik geloof in febr. boze mevr aan de lijn die me liet blijken dat ik niet zo slim was, maar ik heb toch mijn uiterste best gedaan om het probleem proberen uit te leggen.
paar weken gewacht op reactie, niets meer gehoord.
toen maar weer gebeld, moest 3 inkomende tel/nr gesprekken melden, die ik niet kon ontvangen op die bepaalde locaties.
heb ik direct per mail opgestuurd, en al mijn info tel etc incl, weer een paar weken gewacht toen kwam er een mail (volgens mij standaard), dat ze mijn gegevens kwijt waren (vreemd, email adres hadden ze nog wel) toen nog maar een keer opgestuurd.
weer wat weken later een heel vriendelijke vrouw alles komt goed uw nr wordt zo snel mogelijk vrij gegeven, we sturen even een envelopje en zodra we de tel weer in ons bezit hebben krijgt u uw nr terug ( ik ging niet op het voorstel in om de tel te houden en voor 130 € simlock vrij te laten maken.
weer een aantal weken niets gehoord, mail gestuurd en de reactie, u heeft uw gegevens niet op gestuurd :( welke? staat in de mail die we u gestuurd hebben
:( wanneer??? 2 weken terug :( ok, niets ontvangen wilt u hem nog eens sturen?
nee :( een imei nr en het type tel willen weten :(.
weer een mail met deze gegevens gestuurd, nu 2 weken later nog niets gehoord.
ondertussen heb ik maar een ander abbonnement genomen bij vodafone, t-mobile kaart eruit gehaald (ik verbel elke maand +/- 400 € ) en moet ik tegen al mijn klanten het zelfde vehaal vertellen waarom ik na 15 jaar een ander nr heb genomen, briefpapier een kaartjes veranderen, homepage etc etc.

je staat jammer genoeg gewoon machteloos, tegen zulke praktijken

Gesloten