LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte service Tele2

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
VINYLB

Slechte service Tele2

Ongelezen bericht door VINYLB »

Ik bestel 2 weken geleden een Galaxy S bij tele2 .
Ik zou deze binnen 24 uur krijgen .Na 2 dagen nog steeds niets binnen dus maar weer bellen.Tot mijn stomme verbazing hadden ze geen gegevens van mij maar ze hadden wel een bericht gestuurd met de aanmelding.Het zou nu gelijk geregeld worden en uiterlijk donderdag zou ik hem krijgen.Je voelt hem al aankomen niets binnen dus maar weer bellen op vrijdag.Ik kreeg alleen maar te horen dat het bij het call center zou liggen en dat ik maar weer 10 dagen moest wachten.
Ja zo kan ik ook een actie houden Volgens mij hebben ze de telefoons geeneens op voorraad en jagen ze de mensen op kosten om maar weer het 0900 nummer te bellen .SCHANDALIG !!!.Vandaag weer een mail gehad van de klanten service of ik maar weer het 0900 nummer kon bellen.
Elke dag hebben ze een nieuwe smoes .

Niet aan beginnen.

Eric

Tele2 Webcare

Re: Slechte service Tele2

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste VINYLB,

Vervelend dat er bij je bestelling van de Samsung Galaxy S meerdere keren iets mis is gegaan!
Ik wil graag voor je uitzoeken hoe dit komt. Om je hierbij van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag je postcode, je huisnummer en je mobiele nummer via [email protected], o.v.v. VINYLB.

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

LeoZ

Ongelezen bericht door LeoZ »

Óók hier weer:
Wat ik echt NIET begrijp:: Dit geldt ook voor de andere providers, zoals Kpn, Vodafone, Telfort, T-Mobile,Tele2, enz.... is het volgende:::

Iedere keer als er iemand ENORME en terechte klachten heeft over een bepaalde provider, betreft rekeningen die telkens weer in de bus vallen, stoppen van contracten, enz..... de klant bij de helpdesk niet- of niet goed geholpen wordt, de klant er helemaal GEK van wordt én uiteindelijk (ten einde raad) hier op dit Radar forum een bericht en dus klacht plaatst.

Dan opeens wordt men wakker en dan komt er zo'n "Web-Care" dienst opdraven om alsnog te helpen .... lees: proberen de enorme puinhoop "recht te zetten".

Dat is allemaal niet nodig... indien de Helpdesk telefonisch een klacht goed afhandeld. Reden?... extra geld binnenhalen met die dure 0900 nummers, maar er wordt iets vergeten!... de klanten lopen op die manier bij bosjes weg!

Maar daar hebben de Providers blijkbaar LAK aan!

HTCHenk007

Ongelezen bericht door HTCHenk007 »

Nog steeds niks geleerd van Youp!

japiejapie74

Ongelezen bericht door japiejapie74 »

Youp wie?

Tele2 Webcare

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste VINYLB,

Ik heb geen gegevens meer van je ontvangen. Ik ga ervan uit dat je probleem is opgelost. Als er nog vragen zijn kan je terecht bij de klantenservice.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Gesloten