Na lang wikken en wegen heb ik uiteindelijk bij vodafoon mijn Iphone 4 besteld.
Ik liep nog met een mobiele telfoon van 7 jaar geleden, dus ik vond dat ik maar eens een echt mooi apparaat moest aanschaffen. Eindelijk ontving ik mijn bijzonder mooie apparaat, maar toen ik hem in gebruik nam bleek, dat de fotocamara het niet deed. Na anderhalve week ben ik ermee naar de vodafoonwinkel in zoetermeer gegaan en zij adviseerde mij om hem op te laten sturen. Mijn partner heeft hem toen de volgende dag met aankoopbewijs, want ik had hem via internet besteld, weg gebracht. Hij werd zo vreselijk onaardig en onbeleefd te woord gestaan, hij heeft nog even gevragad of er wellicht een leentoestel kon komen, maar dat was werkelijk een foute vraag!! Direct de volgende werkdag heb ik geprobeerd contact op te nemen met de klantenservice van vodafoon, maar daar kenden ze mijn mobiele nr niet.....Nu ben ik dus zeer benieuwd wat er gaat gebeuren, of er überhaupt iets gaat gebeuren!! na het lezen van de verhalen over de service van vodafoon maak ik mij ernstige zorgen, ook hoe ze straks omgaan met mij abonnement, waar ik natuurlijk geen gebruik van maak nu.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] slechte service vodafoon
Re: slechte service vodafoon
Ik mag toch aannemen dat je een ontvangstbewijs hebt gekregen bij de reparatieaanbieding van het toestel, het abbo loopt normaal verder bij Vodafone
Re: slechte service vodafoon
Gewoon al dat personeel ontslaan is misschien wel een goede remedie om de kwaliteit te verbeteren. Het is namelijk absoluut geen beleid van Vodafone om zo met de klanten om te gaan.
Re: slechte service vodafoon
Nou, volgens mij is dat het standaardbeleid bij Voda. Service: NULGJvdZ schreef: Het is namelijk absoluut geen beleid van Vodafone om zo met de klanten om te gaan.
Re: slechte service vodafoon
Nou, volgens mij is dat het standaardbeleid bij Voda. Service: NUL[/quote]Prolix schreef:GJvdZ schreef: Het is namelijk absoluut geen beleid van Vodafone om zo met de klanten om te gaan.
Nog een paar maanden en ik ben van Vodafone af, in het algemeen is de service van Vodafone niet slecht, ligt eraan wie je aan de phone krijgt