LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] SMS actie T for Telecom met aanbieding Headset

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
tikus
Berichten: 6
Lid geworden op: 01 sep 2005 20:22

SMS actie T for Telecom met aanbieding Headset

Ongelezen bericht door tikus »

Hallo,

Vandaag kreeg ik om 16:24 een sms bericht van t for telecom met de volgende tekst.

t for telecom pakt uit! Ga NU met deze SMS naar de t for telecom winkel en ontvang een draadloze headset van 69,95 voor maar 29,95. Afmelden www.tfortelecom.nl

Gelijk 's avonds naar de t for telecom winkel in winkelcentrum kronenburg in Arnhem. Men wist niks van een actie van t for telecom. De medewerker ging bellen en hij zei degene die u voor 29,95 krijgt hebben we niet op voorraad. Dit vond ik al vreemd als je een actie hebt en de headsets zijn geeneens op voorraad. Hij bood een andere headset aan die in de winkel geprisd stond voor
€ 49,95. Toen ik zei nee er staat in de sms dat ik een headset krijg van € 69,95 voor € 29,95 en niet van € 49,95 voor € 29,95. Ja maar zei de verkoper die hebben ook € 69,95 gekost en zijn inmiddels verlaagd naar € 49,95 dus hebt u toch een headset van
€ 69,95 voor € 29,95. Hier ben ik het dus absoluut niet mee eens. Of ze zetten erin welke headset je krijgt dus merk en model en anders vind ik dat ik recht heb op elk model wat bij hun in de winkel staat aangeprijsd voor € 69,95. Dat weigerde de verkoper en ik moest maar naar het hoofdkantoor bellen want ik snapte het smsje niet volgens hem. Hoop dat jullie hier aandacht aan willen besteden want dit is geen eerlijke handel.

Zijn er meer mensen die dit meegemaakt hebben dan hoor ik dat graag.

met vriendelijke groet
Martin

maybe
Berichten: 439
Lid geworden op: 26 nov 2004 14:43

Re: SMS actie T for Telecom met aanbieding Headset

Ongelezen bericht door maybe »

Wat loop je nou te zeuren. je kunt toch een headset krijgen voor € 29,95. dat is toch wat je wil. Sommige mensen hebben altijd wat te zeuren.

Gesloten