LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] sms berichten blokkeren bij vodafone

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
chubi
Berichten: 82
Lid geworden op: 10 jun 2005 07:33

sms berichten blokkeren bij vodafone

Ongelezen bericht door chubi »

Kun je als je sms berichten die je van iemand krijgt Kun je deze blokkeren bij Vodafone

Of moet je het hele telefoonnummer blokkeren en worden dan automatisch de sms berichten ook geblokkeerd weer iemand dat?

Verder als ik iemand bel wil ik dat mijn nummer niet wordt meegezonden,toch gebeurt het wel dat mijn nummer wordt meegezonden. Ik heb bij vodafone dit aangegeven via hun nummer 1333,maar het werkt helemaal niet.

3210
Berichten: 87
Lid geworden op: 09 sep 2004 14:21

Re: sms berichten blokkeren bij vodafone

Ongelezen bericht door 3210 »

De Klantenservice van je provider kan je hier alles over vertellen.

Maar om een klein beetje KS te 'spelen' het volgende......

Als je zelf belt en je wil niet dat de ontvanger je nummer kan zien plaats dan voor het te kiezen nummer #31#

" :D " 3210

Carlaxx
Berichten: 16
Lid geworden op: 27 sep 2005 22:06

Re: sms berichten blokkeren bij vodafone

Ongelezen bericht door Carlaxx »

Kijk anders eens onder "instellingen" in je mobiel.

Als je volgens netwerk doet, zend hij je telefoonnummer mee, maar je kan hem daar ook automatisch laten verbergen bij ieder telefoontje wat je pleegt.

lola
Berichten: 22
Lid geworden op: 16 jul 2005 19:34

Re: sms berichten blokkeren bij vodafone

Ongelezen bericht door lola »

smsjes van een specifiek nummer kun je niet blokkeren, sterker nog, je kunt niet eens gesprekken van 1 specifiek nummer blokkeren.
maar als je wordt lastig gevallen, bel dan eens met de klantenservice, daar is een procedure voor

Carlaxx
Berichten: 16
Lid geworden op: 27 sep 2005 22:06

Re: sms berichten blokkeren bij vodafone

Ongelezen bericht door Carlaxx »

Ik weet niet hoe bij vodafone de procedure is, maar bij kpn moet er sprake zijn van langere tijd, elke dag of meerdere keren per dag wil je een procedure kunnen starten.

Predicador
Berichten: 139
Lid geworden op: 06 jun 2005 14:45

Re: sms berichten blokkeren bij vodafone

Ongelezen bericht door Predicador »

procedure voor overlast is als volgt:

Noteer op zijn minst 3 data/tijdstippen (liefst meer dan 5) waarop de overlast plaatsvond. Noteer de inhoud van de berichten, de afzender.

Geef je klacht schriftelijk of via het webformulier op vodafone.nl aan bij Vodafone.

De mensen die verantwoordelijk zijn voor het onderzoeken van dit soort zaken zullen dan kijken of de veroorzaker op het netwerk van Vodafone belt. Is dat het geval, dan spreken zij hem/haar aan op het gedrag. Belt de veroorzaker op een ander netwerk, dan spreken zij de beheerders van dat netwerk erop aan dat een van hun gebruikers zich misdraagt.

Bij herhaling van de overlast kunnen dan sancties worden opgelegd.

Als het om betaalde smsberichten gaat die je ontvangt, is er een andere procedure. Raadpleeg daarvoor http://www.smsafzeggen.nl

Gesloten