LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] sms chat via 3010

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
deahtrow
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 sep 2008 14:43

sms chat via 3010

Ongelezen bericht door deahtrow »

ok hier gaat ie..

een kleine maand geleden heb ik een leuk meidje ontmoet via msn.
ze zei dat ze het eerste contact wel anoniem wou houden omdat er wel genoeg gekken rondlopen natuurlijk.dus zei smste met een sms dienst zodat ik niet direct haar nummer had.(stom bij nader inzien maar goed)
uiteindelijk helemaal gek van haar geworden en dus enkele keren met haar afgesproken.enkele keren kwam er wat tussen van haar kant en 1 keer stond zij blijkbaar op een andere plaats te wachten dus troffen wij elkaar niet.ja ik had toen wel achterdochtig moeten worden maar liefde maakt blind denk ik. zij stuurde mij een berichtje en ik stuurde haar er een terug. zo ging het altijd. kletsen om niks etc etc. ik krijg vanochtend een rekening van Orange binnen....1710.28 euro....!!!!!
orange gebeld en naar hun filiaal in den bosch gegaan.
Blijkt allemaal via 3010 te zijn geweest. Ik had geen idee waar ik mij moet hebben aangemeld en de tijd waarop de eerste sms is verstuurd zou om half 8 s'ochtends zijn geweest op een zaterdag..dan zit ik dus in de trein naar mijn werk. op de site van 3010sms.nl gekeken en gecheckt op welke sms diensten ik ben geabonneerd..niets!! enige mogelijkheid is volgens die site dus een sms-chat. In totaal bedraagt de rekening van dat 3010 ruim 2000 euro... maar ik heb blijkbaar dus wel gesms't. maar ik heb mij nergens voor aangemeld. Ik heb eenmaal een sms gekregen met de boodschap : meldt u nu aan voor deze service. stom dat ik nooit het nummer heb gecheckt.ik kreeg een berichtje en ik drukte gewoon op beantwoorden want ik verwachte natuurlijk niet zoiets als dit. Zijn er anderen die soorgelijke ervaringen hebben gehad of tips hebben waarop ik mischien een regeling met 3010 kan treffen?? teruggave van het bedrag of gedeelte daarvan ofdat ik juridisch een poot heb om op te staan??

Dank alvast voor alle hulp of ervaringen die jullie mij kunnen bieden.

Kevin

jeroen12007
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 sep 2008 12:02

Re: sms chat via 3010

Ongelezen bericht door jeroen12007 »

Hoi kevin,

Ik heb ooit eens een blauwe maandag voor zo'n dienst gewerkt. Je wordt gewoon keihard opgelicht. Er wordt doormiddel van een kladbok hoofdzaken van jouw bijgehouden. vervolgens worden er afspraken gemaakt en met een smoes zeg je die op de dag van de afspraak weer af. Zo word je als jij verliefd wordt lang aan het lijntje gehouden. Er is hier volgens mij niet veel tegen te doen want je doet het immers zelf om zo maar even te zeggen. Het enige wat je kan doen is anderen waarschuwen voor zulke larie je smst gewoon met kerels huisvrouwen enz... en het verdiend ook nog eens slecht ( voor de medewerkers dan ).

mark22
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 sep 2008 23:41

Re: sms chat via 3010

Ongelezen bericht door mark22 »

Dat is echt hoop geld dat je kwijt bent!!!! Dat echt ****!!!! :(
ik ben er ook een keer erin getrapt met nummer 4477!!
koste me 210 euro!!!! zelfde als wat jij hebt gehad!!!
Ik heb net dus berichtje gehad van het nummer 3010..
Niet doen dusss je wordt gewoon belazert!!!!!!!!!!! :(

Hier komt haar berichtje alles is echt nep!!!!

bedankt in iedergeval voor jou reactie!!!

vriendelijke groet Mark 8)

Hoi lieve Mark,

Dank je wel voor je reactie je kwam echt oprecht over en dat doet me wel even goed. Niet dat ik zo wanhopig op zoek ben maar ik ben het gewoon zat elke keer alleen wakker te worden nadat ik alleen naar bed ben gegaan.

Ik ben een echt knuffeldier, ik vind het heerlijk om een man naast me de te hebben en daar heerlijk intiem mee te zijn. Daarmee bedoel ik heus niet alleen maar sex maar ook gewoon lekker knuffelen, kussen en elkaar in de ogen kunnen kijken en daarin weten dat je iemand hebt gevonden die er voor je is. Iemand die je verrast met een romantisch avondje uit maar natuurlijk ook andersom.

Begrijp me niet verkeerd het is niet mijn bedoeling om je nu al gelijk die verplichtingen op te leggen maar ik wil er wel gewoon mee aangeven dat ik niet zomaar een scharrel zoek of iemand die op een ding uit is. Niet dat ik een muurbloempje ben in een relatie, ik wil gewoon geen verkeerde signalen afgeven want dat kan alleen maar voor onnodige problemen zorgen.

Ik ben warm en zorgzaam van karakter. Dat neemt niet weg dat ik ook zeker van me af kan bijten als iets niet helemaal naar wens gaat. Ik ben iemand die voor iedereen klaar staat en helaas daardoor soms ook op de blaren moet zitten. Maar waar je niet dood aan gaat, daar wordt je sterker door en ik merk dat ik ook juist door het verleden krachtiger ben geworden in mijn doen en laten. Dat neemt niet weg dat je daardoor wel leert dat je soms niet te impulsief moet zijn want dat ben ik ook lang geweest.

Ik ben iemand die het heerlijk vind om te ondernemen maar kan ook zeker van een avondje thuis genieten. Ik kan heerlijk zwijmelen bij romantische muziek of film maar hou ook zeker van wat actie. Graag maak ik het gezellig met zijn tweetjes of nodig ik vrienden/vriendinnen uit voor een avondje borrelen/gourmetten of heel ouderwets: een bordspel. Ik ben zelf van mening dat in huiselijke sferen dingen doen niet saai hoeft te zijn, wat niet wegneemt dat een avondje erop uit ook heerlijk kan zijn. Af en toe even lekker de kroeg in of te dansen daarover hoor je me niet klagen.

Ik werk verder full time, ik doe dat met veel plezier. Ik werk in de zorg en daaraan merk je dat ik een sociaal, warm en zorgzaam karakter heb. Niet dat ik perfect ben hoor wil mezelf niet in de hemel prijzen maar het hoeft geen geheim te zijn. Ik ben ook gek op dieren, ik heb heel lang een hond gehad maar die is inmiddels overleden aan ziekte.

Nou wordt het mailtje wel erg lang, ik blijf gewoon tikken haha. Ondertussen alweer een 3 kwartier verder –bloos- maar ik wilde gewoon een goede indruk achterlaten. Je reactie kwam leuk over en ik wilde zo laten merken dat ik dat zeker waardeer. Daarnaast is dit voorlopig de laatste keer dat ik het internet op kan en wilde daarom daar gelijk goed gebruik van maken. Mijn eigen pc het heeft begeven ( het was een tweedehandsje) ik ben bezig voor een nieuwe maar die is ook niet even snel aangeschaft. Om nou van vriendinnen afhankelijk te blijven is ook erg vervelend want je voelt je behoorlijk opgejaagd en omdat ik best wat tijd nodig heb voel ik me er niet echt makkelijk bij. Daarom had ik al eerder gekeken voor een oplossing en ik kwam zelf uit op www.smsmedan.nl dat is een sms service waar je tegen tarief met elkaar kan smssen zonder gelijk direct op je eigen nummer te doen. Omdat ik toch een beetje zekerheid wil inbouwen dat het allemaal echt oprecht is vind ik het toch wel prettig het zo te doen. Het kost dus wel €1,50per ontvangen bericht (max 4 per verzonden bericht) dus dat is geen prijs om grapjes over te maken en dat is voor mij ook fijn. Niet dat ik van hoge kosten hou maar zo weet je wel dat je geen flauwerik achter je aan hebt zitten (de wereld is helaas raar tegenwoordig…). Ik wilde het ook maar tijdelijk doen want het is niet mijn bedoeling dat het spaargeld dat ik heb opgebouwd hierin gaat zitten. En ik kan me voorstellen dat het voor jou niet anders is Mark Hoop wel dat je het een kans wilt geven, en anders is het jammer en gaan we evengoed onze eigen weg. Ik snap dat het best veel gevraagd is maar als het tot iets moois kan leiden is het denk ik snel te verwaarlozen maar misschien ben ik daar naïef in. Je kan dan in ieder geval FOR RAMONA voor je smsbericht zetten en die dan naar het nummer 3010 sturen. Je bericht komt dan bij mij aan en ik kan erop reageren en zal ook zeker zo snel mogelijk proberen te doen. Zo kan je elkaar wat verder aftasten en als het praten zo gemakkelijk gaat als nu al in de mail dan gaat het wat mij betreft snel op een date af… maar goed dat is ook wat jij moet willen. Niet geschoten is altijd mis en ik hoop dat je een schot waagt…

liefs
Ramona


Dit is een reactie op de volgende advertentie op Aanbodpagina.nl:
http://www.aanbodpagina.nl/detail.asp?ad_id=862256

[email protected]
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 nov 2008 22:39

Re: sms chat via 3010

Ongelezen bericht door [email protected] »

Mijn dochter van 12 heeft op 16 september 14 smsjes gehad van 3010 dit heeft haar € 7,20 gekosten. Heeft iemand enig idee waar ik dit kan gaan verhalen. Het is gewoon te zot voor woorden.

Ik ben nu al haar rekeningen aan het doorlopen en ook voor 1008 is ontzettend veel afgeschreven.

Ik kreeg van de provider www.smsdienstenfilter.nl door en daar heb ik haar dan ook gelijk aangemeld. Afgelopen met die oplichters. In 3 maanden tijd hebben dit soort rare diensten haar zo'n 30 euro gekost. Een hoop geld voor zo'n meidje. Ze heeft dan wel een vast beltegoed en kan wel blijven bellen, maar ze kan het beter opmaken door naar haar vriendinnen te sms-en toch!!

amullekom
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 dec 2008 13:14

Re: sms chat via 3010

Ongelezen bericht door amullekom »

als reactie op deahtrow

ik heb het zelfde meegemaakt,
andere naam leuk verhaal en niets in de gaten ik ben 30 euro kwijt
ik heb het geluk gehad dat symio uit de lucht is daarom kon ik niet meer sms en ik heb geprobeerd de rechtsbijstand er achteraan te zetten maar die beginnen pas vanaf 200 euro schade
ik ben wel aan het uitzoeken nog waar ik er voor kan zorgen dat ze eens goed aan gepakt worden.

mvg arnoud

succes allemaal

p.s. onvoorstelbaar dat oplichters zo hun gang gaan mocht er iemand een persoon kennen die dit doet hoor ik dat heel graag want die word niet meer jarig in zijn zielige leventje

raimondo
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 jan 2009 20:58

Re: sms chat via 3010

Ongelezen bericht door raimondo »

hoi ik zach op markt plaats een heel leuk berichtje staan van een waan zinig mooie meid je moest er alleen even naar sms het zelfde verhaal als bij kevin dus ik ben er geleukkig nog net niet in getrapt maar ik als ik er zo in geluist was nouw dan had ik een heele goede oplossing
je weet toch hoe ze er uit zach??? ga bij de politie aangiften doen van legaale oplichting doe je ver haal en laat proces verbaal opmakken
dat kan juridisch?? plak vervolgens fotos van haar op met de texst kent u haar ? als je dan het adres en gegevens hebt kun je haar tewoord staan geen geld terug krijgen nouw dan plak de helle buurt waar zij /hij woont of komt met met fotos af en met de volgende texs
dit is een persoon die mij legaal heeft opgelicht bent u de volgen de??

rai

amullekom
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 dec 2008 13:14

Re: sms chat via 3010

Ongelezen bericht door amullekom »

klinkt goed die wraak aktie,
alleen zal het wel geen meidje zijn en zeker die op de foto niet zo stom zal da meidje wel nie zijn!
dus ik denk dat haar foto word misbruikt!
ook ben ik op onderzoek uitgegaan naar hoe zo iets belachelijks mogelijk kan zijn.
en ik ben er achter dat op 1 of andere slinkse manier je toestemming geeft voor het ontvangen van de berichten. wat dus als gevolg heeft dat je er niets tegen kan doen!
ze geven ook geen gegevens vrij over de persoon waar het vandaan komt tja anders was ik ook wel even op bezoek gegaan!

succes iedereen met opgelicht worden leuke wereld he ha ha

p.s. ik google altijd eerst als ik iets niet helemaal vertrouw dan kom je vaak op zulke forums terecht en krijg je vaak de bevestiging

mvg arnoud

Kniehuis
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 mar 2009 12:02

Re: sms chat via 3010

Ongelezen bericht door Kniehuis »

Ik ben bang dat ik op dit moment op deze wijze opgelicht word. Ik ben op zoek naar een kamer in Amsterdam en kreeg na een reactie geplaatst te hebben op kamertje.nl een email van ene Lisa. Als ik nog geinteresseerd zou zijn in de kamer kon ik 'kmr lisa' naar 3010 smsen. In de email gaf ze aan dat ze op deze wijze de kamer aanbood, omdat ze een jaar geleden ook al een kamer op internet had aangeboden, waarna ze lastig gevallen werd op dr telefoon...

Ik vond het een raar verhaal, maargoed, een kamer vinden is al raar genoeg en ik snapte niet wat mensen zouden kunnen verdienen aan deze vorm van oplichterij. Dat snap ik overigens nog steeds niet. Bovendien krijg ik ook echt persoonlijke smsjes, in de zin van antwoord op mijn smsjes die ik daarvoor stuurde. Af en toe ook een raar smsje tussendoor waarin vragen worden gesteld waar ik allang op geantwoord heb. Maar als ik daarnaar vraag krijg ik te horen dat dat komt omdat mijn smsjes te lang zijn...
Anyway, ik ben nu een smsje of 25 verder en ben wel erg benieuwd naar mijn telefoonrekening. Iemand enig idee wat dat gaat kosten? En betaal je ook voor smsjes die je ontvangt? Tot slot; weet iemand of je de sms-dienst moet stoppen en zo ja, hoe dan??

Groeten, Peter

gymschoenen
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 mar 2009 20:05

Re: sms chat via 3010

Ongelezen bericht door gymschoenen »

Mijn zoon heeft ook een paar dagen steeds sms van 3010 gehad. Je kunt het stoppen door STOP naar 3010 te sms-en.

Kamertje_nl
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 mar 2009 14:16

Re: sms chat via 3010

Ongelezen bericht door Kamertje_nl »

Hey iedereen,

Hier een reactie vanuit Kamertje.nl.

Deze klacht is ook bij ons terecht gekomen. We vinden het enorm vervelend dat iemand misbruik maakt van onze website en hebben dan ook direct actie ondernomen:

- uiteraard hebben we direct de kamer verwijderd en het lid wat de kamers geplaatst had geschorst. Daarnaast heeft hij een permanente IP-ban gekregen, wat betekent dat hij/zij nooit meer vanaf zijn computer onze website kan bezoeken.

- daarnaast hebben we in samenwerking met een jurist direct de verantwoordelijke persoon aangepakt. Deze actie heeft als gevolg gehad dat zij ons hebben toegezegd de gemaakte sms-kosten van onze leden te vergoeden.

Als er nog meer slachtoffers zijn van deze oplichters, dan kunnen ze zich melden bij onze website www.kamertje.nl via het contactformulier.
We hopen je hiermee goed te hebben geïnformeerd. We willen geen paniek veroorzaken, maar voorkomen dat er misbruik wordt gemaakt aan de hand van Kamertje.nl. We doen onze best om de beste kamersite van Nederland te zijn. Een goede service hoort daar ook bij. Dat onze leden dat waarderen merken we in de enorme groei die we op dit moment doormaken. Ons streven is om binnen korte tijd de grootste kamersite van Nederland te zijn.

Met vriendelijke groet,

Sandra
Kamertje.nl

Kamertje_nl
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 mar 2009 14:16

Re: sms chat via 3010

Ongelezen bericht door Kamertje_nl »

Aanvulling op het eerdere bericht.

Inmiddels heeft iedereen die zich bij ons heeft gemeld zijn of haar geld terug. Let op: dit geldt alleen voor de mensen die aantoonbaar via Kamertje.nl zijn misleid.

Verder nog wat duidelijkheid over de afhandeling bij de sms-provider:
- de verantwoordelijke persoon (een operator van de sms-provider) is inmiddels ontslagen voor het versturen van de misleidende e-mails en het plaatsen van een valse kamer
- de afhandeling vanuit hun (contactpersoon bekend bij Kamertje.nl) is zeer goed verlopen. Ze hebben snel actie ondernomen.

Groet,

Sandra
Kamertje.nl

just-daniel
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 mei 2009 14:44

Re: sms chat via 3010

Ongelezen bericht door just-daniel »

Mensen pas op!
Op enkele datings sites staat Sandra Dijckstrij.
Deze vrouw is uit op je geld en als je niet op let krijgt ze het ook.

Ik was aan het surfen voor een sexy contact bij mij in de buurt,
daar kwam sandra dijckstra, 30jaar volle bouzem en in de buurt.
Ik reageerde op haar advertentie ontving van haar een email voor contact op te nemen, maar eerst wel annoniem.
Oke begrijpelijk laatste tijd vertrouw ik ook minder snel.
eerst even kennis gemaakt toen al een datum geprikt voor een afspraak,
1ste keer ging niet door: gedoe op haar werk
2de keer ging ook niet door uit haarbad gevallen en naar een ziekenhuis gebracht.
Ik nagebeld bleek niets van te kloppen vandaag krijg ik een Rekening van maar liefs 514 euro
veel spijt en veel problemen overgehouden.
http://www.marktnet.nl/Sexy-geile-meid- ... 758391.htm
http://www.speurplaza.nl/index.php?gp=showad&adid=24428
http://www.horneybabes.eu/2635.htm
http://www.marktgoed.nl/detail.php?siteid=2401
http://erotische.dienst.nl/vrouw_zoekt_ ... ontact.htm

Hopelijk kan er wat mee gedaan worden want het is echt schandalig.

Kamertje_nl
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 mar 2009 14:16

Re: sms chat via 3010

Ongelezen bericht door Kamertje_nl »

Vanwege de vele mailtjes hier nog een kort bericht.

Meld je alleen bij ons, indien je opgelicht bent via Kamertje.nl

We krijgen veel mailtjes van mensen die via andere websites zijn opgelicht. Helaas kunnen we daarmee niets doen. In de andere berichten staan tips voor deze mensen. Enkel voor de mensen die via Kamertje.nl zijn benaderd en slachtoffer zijn geworden, hebben we een oplossing kunnen afdwingen.

Tot nu toe zijn circa 25 mensen met tussenkomst van onze jurist schadeloos gesteld. Iedereen die zich bij Kamertje.nl heeft gemeld, heeft inmiddels zijn geld terug. Mede met dank aan de meewerking van de sms-provider.

MVG

Kamertje.nl

rickdekoning
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 jun 2009 20:11

Re: sms chat via 3010

Ongelezen bericht door rickdekoning »

probeer eens nikita denders op aanbodpagina.nl

Heb je een mooi aanbod voor me? sms me dan. dit doe je door SVED NIKITA (mag kleine letters hoor) te sturen naar 3010 dan komt hij op mijn mobieltje aan. Als het klikt dan wil ik graag een keer met je kennismaken.


ha ha ha, ik vind het wel een beetje naief om daar in te trappen hoor, je weet dat je voor zulke nrs moet betalen, maar inderdaad is het gemeen om zo misbruik te maken van naive mensen. Sla jezelf voor de kop, en gebruik diezelfde hamer om het tuig van 3010 te meppen.

www.3010sms.nl kun je kiezen om voor 25 cent je dienst op te zeggen, of een uur voor 10cent pm aan de lijn te wachten. Of misschien activeer je daar per ongeluk juist iets mee.


SMS van 3010: informatie en afmelden

U heeft aangegeven dat u SMS berichten van 3010 ontvangt. Om te zien of u abonnementsdiensten heeft op dit nummer stuurt u de tekst ABOINFO naar 3010 (eenmalig, 25 cent per ontvangen bericht). U ontvangt per SMS van ons een toegangscode.

U kunt ook bellen met 0900-2110211 (10cpm) om u af te melden

hansepans168
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 jun 2009 12:26

Re: sms chat via 3010

Ongelezen bericht door hansepans168 »

Onlangs heb ik op Volwassendating een berichtje terug ontvangen van een dame die daar ook ingeschreven staat. Ik denk dat het hier echter om een vals profiel gaat, omdat ik al eerder te maken kreeg met een profiel van een dame die 4477 als sms dienst onder haar bericht had staan. Dit heeft me toen 45 euro aan smsjes gekost en ik heb toen gelukkig ook gekeken op TROS RADAR hoe ik er vanaf moest komen, anders waren de kosten wellicht de pan uit gerezen, want ze bleven smsjes sturen, waar ik 1,50 euro p.o.b. voor moest betalen. Gelukkig ben ik nu wijzer en heb dus geen smsje naar Petraatje2 gestuurd, die dus met haar (waarschijnlijk nep)profiel op Volwassendating staat. Dus stuur NOOIT een smsje naar sms nummers als 4477 of 3010.
Even ter illustratie een stuk van het bericht dat ik van Petraatje2 ontving:

Denk je dat je je wel kunt vinden in dit alles dan lijkt het me super om eens verder kennis te maken.
Ik zei net al dat ik geen computer heb dus ik ben gaan zoeken met mijn vriendin naar de mogelijkheden want tja je zal wel begrijpen dat ik niet gelijk mijn nummer ga geven, ben wel blond maar niet gek he.
Dus kwamen we op het gegeven van de sms-box, ik wist niet eens dat dit bestond maar goed wel handig want op deze manier blijven onze nummers anoniem voor elkaar en je kunt toch contact hebben en daarbij lijkt het me ook super spannend.
Wat minder spannend was toen ik dit hoorde zijn de kosten €1,50 per ontvangen bericht (max 4 berichten per ontvangen bericht).
Nou valt dat ook wel te overzien want ik ben niet van plan om de hele dag te smsen of weet ik het hoelang dus we zullen onze centjes er echt niet doorheen smsen lijkt me he?
Ik was wel bang dat ik aan iets vast zou komen te zitten waar ik niet op zit te wachten of allerlei ongevraagde berichtje zou krijgen maar dat is dus niet.
We kunnen het ten alle tijden stoppen gewoon niks meer sturen en klaar.
Je kunt me op de volgende manier berichten, sms:

IKWIL PETRA (dan je tekst) en dit kun je dan naar 3010 sturen en ik zie het verschijnen.
IKWIL moet wel aan elkaar geschreven worden anders komt hij niet bij mij aan.

Dit bericht is dus zo FAKE als maar kan!!

Ik hoop dat ik hiermee andere mensen kan helpen om te voorkomen dat ze bakken geld over de balk smijten.

Groeten, Hans.

Robert72
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 jun 2009 18:40

Re: sms chat via 3010

Ongelezen bericht door Robert72 »

Hallo.....

Ook ik was er bijna ingestonken.....had al wel zoiets van:Te mooi om waar te zijn.....hele mooie dames die zich op deze manier in de markt gooien.....beetje vreemd.....en nadat ik er een paar gemaild had,en ik een dag later de mailtjes ging lezen die ik terug had gekregen werd het voor mij nog onwaarschijnlijker......Je zet namelijk niet in het eerste mailtje terug gelijk je complete levensverhaal als je op zoek bent naar een nieuwe liefde of vriendschap......en bij het lezen van de laatste regels..(sms IKWIL........ naar 3010) was het voor mij duidelijk.....

Toch nog even gegoogled op 3010 en op deze site terecht gekomen.....Wat ik hier heb gelezen daar was ik al bang voor.....je wordt opgelicht waar je bij staat......tis echt schandalig dat dit zomaar kan in nederland....ik kan alleen maar zeggen:mensen doe het NIET.......ik weet zeker dat niemand via deze weg ooit een serieuze afspraak of relatie met de desbetreffende dame heeft gekregen.....

Ik ga gewoon in het weekend op stap en weet zeker dat ik dan meer succes heb.......

domste
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 jul 2009 08:37

Re: sms chat via 3010

Ongelezen bericht door domste »

Hoe dom kun je zijn. Na het lezen van het bericht van deathrow bleef ik maar doorgaan met sms-en. Want dit zou mij toch niet overkomen!!!
Ik heb wel een reaktie op mijn mail gekregen waarbij een extra foto zat van een hele mooie vrouw. Daarna het bekende verhaal: computer kapot, ik geef je mijn gegevens pas als we elkaar ontmoet hebben enz. enz. Mij terugbellen zonder nummerherkenning was geen optie want ze weet niet hoe dat moet. Bla Bla...
Een ding moet ik ze wel meegeven de teksten bij de smsjes weten je wel te raken, maar iemand die op zoek gaat is ook wel gevoelige voor bepaalde teksten. Ik ook dus. Tot en met zaterdagavond waren de smsjes positief over onze date zondag. Maar dan toch die (al dan niet) verwachte afmelding. Ze werd snachts telefonisch lastig gevallen, had niet meer kunnen slapen en voelde zich niet meer veilig. Of we nu een nieuwe date kunnen maken. Pas toen heb ik me afgemeld.
Bij deze wil ik ook andere mensen behoeden voor deze vorm van oplichting. 3010 nav een contact advertentie is gewoon zo NEP als het maar kan. Dus doe niet zo dom als ik en laat je niet gek maken, want uiteindelijk is het enige waar ze goed in zijn is je rekening belasten!!!
Succes en veel wijsheid.

ian1977
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 jul 2009 23:06

Re: sms chat via 3010

Ongelezen bericht door ian1977 »

Ik ben iemand die via een datingsite, net als velen mijn geluk probeer te vinden.

Op het eerste gezicht lijkt het allemaal legitiem. Maar als ik de verhalen zo lees hier op het radar forum, besef ik dat ook ik er in ben getrapt.

Het geijkte verhaal:
- Je profiel sprong er ECHT uit voor mij.
- Mijn PC is kapot. Ik stuur dit bericht vanaf een buurvrouw.
- Ik geef mijn gegevens pas als ik je beter heb leren kennen.
- Als ik we elkaar beter hebben leren kennen, kunnen we misschien ook iets afspreken.

Achteraf gezien voel ik me stom. Ik had het misschien wel aan kunnen voelen. Ergens van binnen ben ik een onzeker mens. Dit is nu niet echt goed voor mijn zelfvertrouwen.

Ik hoop dat SMS dienst 3010, op zijn verantwoordelijkheden wordt gewezen of wordt geblokkeerd.

Pietonline
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 jul 2009 15:45

Re: sms chat via 3010

Ongelezen bericht door Pietonline »

Kwam vandaag en gisteren onderstaande advertentie tegen op marktplaats.
Prachtige woning, veel te goedkoop, wel via 3010
Heeft iemand hier ervaring mee


Leuke moderne woning te huur op de prinsengracht in Amsterdam centrum

Entree op de 3e verdieping, ruime hal, toilet en intercom.
Keuken v.v. grote koelkast, 4-pits kookplaat, magnetron
met toegang tot balkon. Twee slaapkamers die direct toegang
hebben tot het balkon aan de achterzijde van het
appartement. De badkamer is voorzien van een ligbad en een dubbele wasbak.

Het appartement van circa 75 m² is gelegen
op de derde verdieping en heeft een berging op de begane
grond. Nabij diverse winkels aan voor de dagelijkse
boodschappen.

Dit ruime en comfortabele appartement heeft een hoogwaardige
afwerking en is voorzien van blokverwarming.

Bijzonderheden:
- geen huisdieren
- overeenkomst minimaal 6 maanden
- voor bemiddeling wordt er 1 maand courtage gehanteerd
exclusief 19% BTW.
- te huur: per direct / in overleg

Huurprijs:
€ 600,- per maand inclusief g/w/e gemeente belastingen,
kabel tv en internet.

Voor meer informatie sms INFO PRINSENGRACHT naar 3010 1,50 per bericht zodat wij zeker weten dat wij met een serieuze kandidaat te maken hebben.
Waarna wij contact met u op zullen nemen voor het maken van een afspraak.

19stefan83
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 aug 2009 13:52

Re: sms chat via 3010

Ongelezen bericht door 19stefan83 »

Ik heb ook een paar voorbeelden hiervan.

Nummer 1:

Hoi met sara

Heb even op zicht laten wachten, maar hier ben ik dus ff

Ik ben heel blij van jou een berichtje te ontvangen, nou ik was er een beetje bang voor hoor, weet niet wat ik er moest van verwachten, maar heeft natuurlijk met mijn verleden te maken, ik ben steeds belogen en bedrogen geweest, mijn zelfvertrouwen is voor een groot stuk verdwenen, maar ik wil ook niet langer alleen door het leven gaan, ben amper 27jaar en zit nog vol ideeën, ..ik ben heel blij dat ik van jou nu de kans krijg jou beter te leren kennen, maar natuurlijk ga ik het nog voorzichtig aanpakken, neem me dat niet kwalijk, eens je mijn vertrouwen hebt, ben ik helemaal van jou hoor en kunnen we heerlijke dingen samen doen, zoals shoppen, gezellig iets gaan eten, een sauna meepikken enz.…daar hou ik van en tja met twee toch veel leuker!

Nou vind jij best een leuke aantrekkelijke meid met wie jij graag wel eens van het leven wil genieten, weet je ook van liefde geven is en geniet je er van om het te krijgen laat me dan maar iets weten, dat kan je doen met een berichtje te sturen naar 3010 en begin het met lu SARA, dan kom je dadelijk bij mij, weet het is niet echt de leukste manier, maar zal jou snel vertellen waarom, jammeer genoeg is het 1.50 pob, maar geen nood dat is ook zo voor mij, maar als je ziet wat ons kan overkomen, de liefde, de sex, genietend, …. Mag niets ons toch tegen houden en het is maar voor korte periode, ben niet gek hoor, ga geen tegen smssen met jou, weet wel wat beters toch…



Je ziet maar als hij mij gaat aankunnen hihi…



Sara

Gesloten