Door verlies van mijn NL GSM moest ik voor mijn lang verblijf in Indonesie een nieuwe toestel kopen Maar mijn bij een officieel Sony Ericsson dealer gekochte GSM in Jakarta raakte hier in NL. defect binnen 8 maanden. Sony Ericsson wil geen garantie verlenen omdat dit toestel niet in Nederland is gekocht. Men houdt vol dat je het in het land van aankoop moet aanbieden. Twee e-mails van Sony Ericsson met gelijke strekking Dit is de laatste.
Hartelijk dank voor uw e-mail aan het Sony Ericsson Contact Center.
Met betrekking tot uw vraag delen wij u het volgende mede:
Zoals al eerder vermeld is het niet mogelijk uw toestel ter reparatie aan te bieden in Nederland. Dit moet geschieden in het land van aankoop.
Zoals u al schreef.:
Dit komt uit de handleiding van het toestel pag.75
Limited warranty
Should your product need warranty service please return it to the dealer from whom it was purchased. or contact your local Sony Ericsson Call center.
Dat er contact opgenomen kan worden met het locale callcenter betekent niet dat het toestel hier ter reparatie aangeboden kan worden.
Wie heeft zoiets dergelijks eerder meegemaak
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Sony Ericsson afwijzing garantie
Re: Sony Ericsson afwijzing garantie
Heel logisch je hebt een europees toestel gekocht en moet je in een land in europa je toestel aanbiederen ter reparatie. Werkt met alles zo bijna