Ik heb vorige maand een O2/Telfort abonnement van 12,50 per maand afgesloten met een GRATIS Siemens A55, geen aansluitkosten en de eerste 3 maanden gratis 5 euro korting.
Nu kreeg ik mijn factuur en hier staan de aansluitkosten wel op gefactureerd, ook de korting is er niet af gehaald...waardoor ik nu dus een rekening van dik 100 euro moet betalen.
Na het bellen met de O2/Telfort helldesk werdt mij verteld dat dit idd klopt, en dat het wel gecrediteerd zou worden. Maar ik het eerst moet betalen. Wat ik dus heb geweigerd, en dus gemeld heb indien dit bedrag afgeschreven wordt ik het direct laat terug boeken. Ik wil uiteraard wel het juiste bedrag betalen maar niet dit. Want dan zie ik mijn geld nooit meer terug ik weet hoe dit gaat.
Nu dreigt O2/Telfort mij af te sluiten omdat ik die factuur niet betaal. Ik heb handmatig het juiste bedrag overgemaakt en duidelijk mijn klantnummer en mobiel nummer daarbij gezet, zodat ze dus weten dat dit van mij afkomt.
Nu dreigen ze nog steeds dat ze me afsluiten als ik niet het resterende bedrag betaald wat dus fout is en door hun erkend is.
Mogen hun mij dan zomaar afsluiten???
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Sookfacturen O2/Telfort [DRINGEND HULP NODIG!]
Re: Sookfacturen O2/Telfort [DRINGEND HULP NODIG!]
Idd Telfort mag je zomaar afsluiten als je de factuur niet betaalt, kijk maar in hun algemene voorwaarden. Als je meent dat je recht hebt op teruggave van een onjuiste rekening moet je eerst het bedrag gewoon betalen (ook al is dat te veel of onterecht) daarna schrijf je netjes een klachtenbrief. Telfort is wettelijk verplicht om hier binnen 30 dagen op te reageren. Word je in het gelijk gesteld met je klacht dan krijg je het geld terug (wordt waarschijnlijk verrekend met je komende facturen...). Voor de juiste gang van zaken zou ik als ik jou was nog even bellen met hun klantenservice. TIP: noteer precies wat er tijdens dat gesprek is afgesproken en noteer de naam van de persoon die je aan de telefoon hebt. Blijf altijd netjes aan de telefoon, de mensen die kunnen er ook niks aan doen dat bij het afsluiten e.e.a. is misgegaan.
Succes ermee!
Succes ermee!
dit bedrijf is overgenomen voor een drol door een inversteringsmaatschappij.
het enigste wat ze doen is snel geld binnenhalen.
en natuurlijk op alles bezuinigen.
toch belachelijk dat als je een vraag stelt dan 30 dagen op een antwoord moet wachten.
het is notabene een telecommunicatie bedrijf.
ze kunnen je toch gewoon even bellen ?
ik probeer al de hele week de klantenservice te bereiken,maar krijg steeds een wachttijd van 20 minuten.
nee het had beter van brittisch telecom kunnen blijven.
had het tenminste een fatsoenlijk callcenter.
dus mensen kijk goed om je heen voor je hier een contract afsluit.
dan kun je beter iets meer betalen bij een ander en jezelf een hoop ergenis besparen.
het enigste wat ze doen is snel geld binnenhalen.
en natuurlijk op alles bezuinigen.
toch belachelijk dat als je een vraag stelt dan 30 dagen op een antwoord moet wachten.
het is notabene een telecommunicatie bedrijf.
ze kunnen je toch gewoon even bellen ?
ik probeer al de hele week de klantenservice te bereiken,maar krijg steeds een wachttijd van 20 minuten.
nee het had beter van brittisch telecom kunnen blijven.
had het tenminste een fatsoenlijk callcenter.
dus mensen kijk goed om je heen voor je hier een contract afsluit.
dan kun je beter iets meer betalen bij een ander en jezelf een hoop ergenis besparen.
Jammer dat mensen denken dat de kwaliteit van het callcentre afhankelijk is van de moeder maatschappij. Gelukkig is dit niet zo, wat wel zo is dat mensen altijd voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten en dan ook nog excelente service verwachten. Het bellen via Telfort is aanzienlijk geodkoper, daarvoor moet men snappen dat er consenties gedaan moeten worden aan service. Wat niet weg neemt dat er een juiste factuur dient gestuurd te worden.
Op de factuur staat een adres waar je je klachten eventueel heen kan sturen, ipv je tijd steken in het opruien van anderen zou ik onder vermelding van kalnt nummer en factuur nummer een bezwaar maken bij Telfort, de factuur verminderd met het verschil betalen en in je bezwaar vermelden dat je een ander bedrag hebt betaald, eer dat ze er achte komen dat je minder hebt betaald is de klacht behandeld, de creditatie uitgevoerd en met de volgende factuur wordt het balans bedrag aangapst, waardoor je juist uitkomt qua betalingen.
Op de factuur staat een adres waar je je klachten eventueel heen kan sturen, ipv je tijd steken in het opruien van anderen zou ik onder vermelding van kalnt nummer en factuur nummer een bezwaar maken bij Telfort, de factuur verminderd met het verschil betalen en in je bezwaar vermelden dat je een ander bedrag hebt betaald, eer dat ze er achte komen dat je minder hebt betaald is de klacht behandeld, de creditatie uitgevoerd en met de volgende factuur wordt het balans bedrag aangapst, waardoor je juist uitkomt qua betalingen.
Sookfacturen ???? Of spookfacturen ?????
hallo zeg opruien??
als ik een paar dagen probeer een klantenservice te pakken te krijgen en steeds 20 minuten aan de lijn moet hangen word ik er een beetje moe van.
natuurlijk begrijp ik ook wel dat je niet voor een kwartje op de eerste rij zit.
en verder heb ik later in de week drie keer contact gehad met telfort en toen ging het wel perfect.
als ik een paar dagen probeer een klantenservice te pakken te krijgen en steeds 20 minuten aan de lijn moet hangen word ik er een beetje moe van.
natuurlijk begrijp ik ook wel dat je niet voor een kwartje op de eerste rij zit.
en verder heb ik later in de week drie keer contact gehad met telfort en toen ging het wel perfect.
Ik heb een antwoordnummer voor je, zodat je geen postzegel hoeft te plakken elke keer als je een klacht wilt opsturen.
Telfort
Antwoordnummer 574
1100 JD Amsterdam
Die 30 dagen daar houden ze zich niet aan, want ik had na bijna 2 maanden nog niks gehoord. Toen zelf gebeld en bleek dat de brief was afgehandeld, althans volgens Telfort, maar ik was daar niet van op de hoogte. Gelukkig is het telefoonnummer gratis, anders had ik nu een gigantische telefoonrekening van het bellen met Telfort. Zo heb ik al eens 2 uur aan de lijn gehangen.
Telfort
Antwoordnummer 574
1100 JD Amsterdam
Die 30 dagen daar houden ze zich niet aan, want ik had na bijna 2 maanden nog niks gehoord. Toen zelf gebeld en bleek dat de brief was afgehandeld, althans volgens Telfort, maar ik was daar niet van op de hoogte. Gelukkig is het telefoonnummer gratis, anders had ik nu een gigantische telefoonrekening van het bellen met Telfort. Zo heb ik al eens 2 uur aan de lijn gehangen.