2 maanden geleden wilde ik mijn telefoonabonnement bij T-mobile overzetten van prive naar zakelijk.
Al enkele jaren was ik prive een goeie klant voor T-mobile, met een gemiddelde telefoonrekening van ca. € 115,- per maand.
Met het spaarsysteem 'T-mobile Extra' had ik hiermee in deze tijd ruim 10000 punten gespaard, waarmee je allerlei dingen uit mag zoeken in de T-mobile Extra site.
Online een formulier kunnen vinden en ingevuld en verstuurd per post.
In kleine lettertjes stond ergens vermeld dat T-mobile Extra punten niet van prive naar zakelijk meegenomen kunnen worden, dus ik ben 2 dagen na versturen van het formulier gaan zoeken in de shop wat ik voor mijn punten kon kopen. Echter toen ik wat uitgezocht had, bleken mijn punten reeds verdwenen.
Zo snel is werkelijk bij T-mobile nog nooit iets verwerkt, maar dit keer dus helaas voor mij wel!!
(In het formulier was trouwens geen mogelijkheid om aan te geven per welke datum de contractswijziging in zou moeten gaan)
Ik heb nog een poging gedaan en gebeld met de klantenservice maar T-mobile bleek onverbiddelijk: Mijn punten waren verdwenen, want mijn abonnement was reeds overgezet naar zakelijk.
Toen heb ik het nogmaals geprobeerd met een mailtje, met daarin vermeld dat ik dit incident bij een eventuele contractverlenging toch negatief zou laten meewegen. Het antwoord hierop was nog leuker:
Of ik als ik besloot mijn contract bij T-mobile niet te verlengen, of ik dat dan niet schriftelijk zou vergeten te melden rekening houdend met de gestelde opzegtermijn.
Dat je nou je punten niet mee mag meenemen snap ik eigenlijk al niet helemaal, maar dat je dus niet eens meer de kans krijgt om je gespaarde punten (10000, is waard een luxe hotelovernachting of TomTom) in te wisselen vind ik ronduit schandalig!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Spaarpunten T-mobile Extra
Re: Spaarpunten T-mobile Extra
Tja, netjes is het natuurlijk niet. Maar zie het eens zo: die punten die krijg je zonder er verder iets voor te doen. Ik weet wel dat je ze uiteindelijk toch zelf betaalt, maar het lijkt of ze zo maar in je schoot vallen. Spaar ze dus niet te lang op maar doe er iets mee. Ik wacht altijd tot ik genoeg heb voor korting op mijn rekening. Dan direct inwisselen.
-
In de voorwaarden staat dit:
Artikel 8. Persoonsgegevens
8.1 De persoonsgegevens van de T-Mobile Extra Klant worden
opgeslagen in bestanden en zullen in overeenstemming met de
Wet bescherming persoonsgegevens worden verwerkt.
8.2 De persoonsgegevens van de T-Mobile Extra Klant (waaronder
begrepen gegevens omtrent belgedrag en bestellingen) kan
T-Mobile gebruiken om klantenprofi elen op te stellen teneinde
op basis daarvan aanbiedingen te (laten) doen. T-Mobile Extra
Klant verleent T-Mobile daartoe toestemming.
Wat er op neer komt dat ze jouw gegevens mogen doorverkopen aan andere bedrijven die op hun beurt jou allemaal ongewenste reclame mogen sturen. Door aan te melden voor T-Mobile Extra geef je hier dus toestemming voor.
Voor niets gaat de zon op.
Artikel 8. Persoonsgegevens
8.1 De persoonsgegevens van de T-Mobile Extra Klant worden
opgeslagen in bestanden en zullen in overeenstemming met de
Wet bescherming persoonsgegevens worden verwerkt.
8.2 De persoonsgegevens van de T-Mobile Extra Klant (waaronder
begrepen gegevens omtrent belgedrag en bestellingen) kan
T-Mobile gebruiken om klantenprofi elen op te stellen teneinde
op basis daarvan aanbiedingen te (laten) doen. T-Mobile Extra
Klant verleent T-Mobile daartoe toestemming.
Wat er op neer komt dat ze jouw gegevens mogen doorverkopen aan andere bedrijven die op hun beurt jou allemaal ongewenste reclame mogen sturen. Door aan te melden voor T-Mobile Extra geef je hier dus toestemming voor.
Voor niets gaat de zon op.
Heb al jaren 2 abonnementen bij T-Mobile en spaar daar ook punten mee.
Ik ben nog nooit benaderd door een ander bedrijf dan door T-Mobile.
Lekker sparen voor korting.
Heb niet het idee dat er iets raars met mijn adres gegevens gebeurt.
Ik ben nog nooit benaderd door een ander bedrijf dan door T-Mobile.
Lekker sparen voor korting.
Heb niet het idee dat er iets raars met mijn adres gegevens gebeurt.