LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] SPAM SMS van 4433

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.

Ook ongevraagd sms van 4433 gehad?

Ja
2
40%
Nee
3
60%

Totaal aantal stemmen: 5

fheijkoop

SPAM SMS van 4433

Ongelezen bericht door fheijkoop »

Gisteren heb ik een reclame smsje gehad van shortcode 4433.
Deze shortcode wordt gehost door DAC Planet te Rotterdam.

Ik heb direct naar dit bedrijf gebeld en het blijkt dus wel een gratis smsje te zijn geweest. De mevrouw aan de telefoon wist me letterlijk te vertellen dat ze van tijd tot tijd SPAM uitsturen met daarin reclame.
Ik ben volgens haar van de lijst gehaald dus maar even afwachten of ik echt nooit meer sms van hun krijg.

Ik vind het een kwalijke zaak dat men ongevraagd sms stuurt zonder dat er ooit is aangemeld! DAC Planet is dus typisch zo'n bedrijf dat direct uit de ether gehaald dient te worden!!! :x

!!!!

Re: SPAM SMS van 4433

Ongelezen bericht door !!!! »

Zolang het gratis smsjes zijn, mogen ze deze smsjes sturen.
Gewoon meteen weggooien en geen aandacht aan besteden.

coolcom

Ongelezen bericht door coolcom »

Hallo,

DAC is nog een van de netste bedrijven die er is in Nederland land als het gaat om sms. Bovendien was het smsjes gratis en kon je ze goed traceren op de shortcode en zijn ze gewoon op een 010 nummer te bereiken en ben je als het goed is van de lijst gehaald.
Allemaal dingen die ik wel anders ken bij andere bedrijven.

Hopen dat je er van af ben. gezien mijn kennis van het bedrijf en hun reputatie denk ik het wel. Wat hebben ze aan een klant die niet wil reageren op gratis smsjes en dat kost hun ook geld en hun goede naam.

Good luck

!!!!

Ongelezen bericht door !!!! »

Zo goed staan ze ook weer niet bekent hoor.

Gesloten