Hi,
Ik heb al ruim 5 jaar een abonnement bij T-Mobile en nooit problemen gehad. Tot 2 maanden geleden dat ik mijn abonnement ging verlengen.
Al 2 maanden betaal ik voor mms die ik nooit gestuurd heb en sms-diensten waarvaan ik nooit gebruik van gemaakt heb.
Ik ben in een bezit van een ouderwets telefoon die geen mms kan versturen. Mijn vrienden (wies nummers op de specificatie staan) hebben nooit een mms van mij ontvangen. Ik begrijp dus niet hoe dat komt dat ik toch voor die mms betaal
Ook staat op de factuur dat ik sms verstuurd/ontvangen heb van 5555-teleconnect70. Ook hier kan ik die smsen nergens terug vinden.
Wat de klantenservice te zeggen heb is dat ik me moet afmelden voor de sms-diensten en de instelling van mijn telefoon aanpassen.
Afmelden gaat niet om dat ik nergens informatie over 5555-teleconnect70 kan vinden.
Zijn er hier misschien mensen mij die op weg kunnen helpen?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Spook smsdiensten en mms
Re: Spook smsdiensten en mms
T-mobile probeerd zo geld afhandig te maken.
Ik had in de tijd dat ik een abo had daar een aantal keer naar Erotische gebeuren gesmst.
Ik ben een nette dame van 25 jaar en ik ben gewoon hetero.
Dus ik heb niets aan de diensten van geile meiden.
Laat staan dat ik daar naar sms.
Ik had een paar keer gebeld omdat ik smsjes verzond volgens de rekening die niet in mijn sms bundel vielen.
De telefoniste vertelde mij toen bovenstaand verhaal.
Toen vroeg ze met wie ik samen woonde.
Destijds met mijn ouders.
Toen zei ze dat mijn vader dit waarschijnlijk deed!!!!!
Na een paar maanden was mijn telefoon opeens afgesloten...ik bellen natuurlijk.
Was wegens achterstallige betaling.
Het was gewoon automatisch geïncasseerd...en geen stornering te vinden op de afschriften.
Na veel bellen en een week zonder tel gezeten te hebben,wat me een fortuin aan klanten kostte kwamen ze ermee dat ze mijn betaling kwijt waren en of ik het voortaan wilde overmaken naar een ander rekening nummer.
Toen brak er iets in mij want het was automatische incasso,ik had het niet zelf over gemaakt.
Ik ben toen gestopt met het abonnement en heb de laatste rekening niet meer betaald,als zijnde schade vergoeding van het kwijtraken van mijn klanten die ik niet op tijd heb kunnen terug bellen.
Als ze hier niet mee akkoord gingen zou ik een advocaat erop zetten en de gehele schade,die toch iets meer was dan die €47,00 die ik vast hield,op hun zou verhalen.
Ik heb er nooit meer iets van vernomen.
Geen incasso bureau,geen brieven,niets....
Ik had in de tijd dat ik een abo had daar een aantal keer naar Erotische gebeuren gesmst.
Ik ben een nette dame van 25 jaar en ik ben gewoon hetero.
Dus ik heb niets aan de diensten van geile meiden.
Laat staan dat ik daar naar sms.
Ik had een paar keer gebeld omdat ik smsjes verzond volgens de rekening die niet in mijn sms bundel vielen.
De telefoniste vertelde mij toen bovenstaand verhaal.
Toen vroeg ze met wie ik samen woonde.
Destijds met mijn ouders.
Toen zei ze dat mijn vader dit waarschijnlijk deed!!!!!
Na een paar maanden was mijn telefoon opeens afgesloten...ik bellen natuurlijk.
Was wegens achterstallige betaling.
Het was gewoon automatisch geïncasseerd...en geen stornering te vinden op de afschriften.
Na veel bellen en een week zonder tel gezeten te hebben,wat me een fortuin aan klanten kostte kwamen ze ermee dat ze mijn betaling kwijt waren en of ik het voortaan wilde overmaken naar een ander rekening nummer.
Toen brak er iets in mij want het was automatische incasso,ik had het niet zelf over gemaakt.
Ik ben toen gestopt met het abonnement en heb de laatste rekening niet meer betaald,als zijnde schade vergoeding van het kwijtraken van mijn klanten die ik niet op tijd heb kunnen terug bellen.
Als ze hier niet mee akkoord gingen zou ik een advocaat erop zetten en de gehele schade,die toch iets meer was dan die €47,00 die ik vast hield,op hun zou verhalen.
Ik heb er nooit meer iets van vernomen.
Geen incasso bureau,geen brieven,niets....