LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Spookfacturen Telfort

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Marleena

Spookfacturen Telfort

Ongelezen bericht door Marleena »

Jarenlang ben ik al klant bij Telfort en nu krijg af en toe belachelijk hoge facturen waar je tenen van krom gaan staan. Ik heb een oud Nokia toestel zonder internet en een sim-only. Op de factuur staan telefoontjes die ik gepleegd zou hebben, maar die ik niet heb gepleegd. Verzonnen bedragen??? En ook alles nog eens afgerond. De minuten, de bedragen.
Een vriendin zag ook mijn factuur en zei:" dit is echt belachelijk! Hier heb je minstens 2 abonnementen voor met een nieuw toestel en jij hebt een heel oud toestel waar je af en toe mee belt en smst en je hebt zo'n hoog bedrag?

Ik heb hier een klacht voor ingediend bij Telfort en dan krijg je een antwoord terug" mevrouw, de telefoontjes die u heeft gepleegd met uw simkaart, staan op de factuur"
Ja dat is dus mijn vraag!!!!!! Hoe kan het zijn dat jullie telefoontjes verzinnen en op mijn factuur vermelden. Ik kan ook alles terug zien in mijn telefoon. Leve mijn oude toestel.
Ik wil dus reageren op dit belachelijk kort antwoord en dan krijg je steeds een error.

Moet ik dan ook geld spenderen om nog een aangetekende brief te versturen? Of moet ik bellen wat mij ook geld kost? Ik wil antwoord op mijn vraag waarom ik ontzettende hoge facturen krijg die rond de €70 en €80 liggen terwijl ik een goede sim-only heb afgesloten. Ik ben Telfort dan ook meer en dan ook meer zat. Ze geven alleen om nieuwe klanten en niet om klanten die al jaren klant zijn. Vroeger was ik nog tevreden. Je kreeg elk jaar netjes een mailtje wat de nieuwe aanbiedingen zijn. Daarnaast vind ik ook dat je een speciale aanbieding moet geven aan je vaste klanten.
Nu heb ik dus nog niet die hoge factuur betaald en krijg ook zo'n belachelijk antwoord. Eigenlijk geen antwoord. Wat moet ik nu doen? Een bezwaar indienen via aangetekende brief?

Jantje7

Re: Spookfacturen Telfort

Ongelezen bericht door Jantje7 »

U kunt via hun site inloggen https://www.telfort.nl/ca/loginbox.do?s ... ginType=CT en een overzicht van uw factuur bekijken. Ook kunt u hier bezwaar maken tegen de te hoge factuur.

Marleena

Ongelezen bericht door Marleena »

Dat heb ik juist gedaan en 3 weken gewacht op een antwoord. En dat was hun reactie.

wiseger

Ongelezen bericht door wiseger »

Kan je aangegeven hoeveel belminuten je binnen je bundel hebt ? En welk jaar je het contract hebt afgesloten, bellen bij oudere contracten is bij Telfort namelijk duurder.

Meestal is bellen buiten de bundel dat namelijk het probleem bij hoge rekeningen, momenteel heb je bij Tefort namelijk voor 30 euro 1000 belminuten per maand. Binnen de bundel betaal je dus 3 cent per minuut, Bel je buiten je bundel, dan betaal je ineens 25 cent per minuut (bij een contract uit 2008).

Telfort webcare
verified
Contacteer:

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@Marleena,

Ik kan me voorstellen dat het frustrerend is als je de kosten niet kunt plaatsen. De simkaart registreert het verbruikt, aan de hand daarvan wordt de factuur opgemaakt.
Het is onmogelijk dat wij uitgaande oproepen registreren zonder dat dit daadwerkelijk gebeurd is. Op de specificatie van jouw factuur in Mijn Telfort is zichtbaar op welke datum, tijdstip, naar welk nummer en hoelang er gebeld is.
Graag ontvang ik jouw naw-gegevens, 06-nummer en e-mailadres via een privébericht. Na ontvangst kan ik e.a. nakijken om jou vervolgens een advies te kunnen geven om dit in de toekomst te voorkomen.
Ik adviseer je om de factuur te allen tijden te voldoen, mochten er namelijk onjuistheden zijn dan wordt dit altijd verrekend met een volgende factuur.

Het is zeker niet onze bedoeling om jou een naar gevoel te geven, wij waarderen trouwe klanten namelijk ontzettend.
In Mijn Telfort vind je aanbiedingen die voor jou gelden, mocht je hier niet tevreden over zijn dan is het mogelijk dat je telefonisch benaderd wordt met een verlengaanbod. Ik ontvang dan graag via een privébericht jouw voorkeur qua bundels etc.

Denise

Loet Max

Ongelezen bericht door Loet Max »

Ik weet niet hoe om plaatsen mijn bericht, ik ben iemand 90 jaar oud, voor mij alles is goed, tot mijn goede kennis controleren mijn bank rek. met alle vertrouwen neemt ik 2 abonnement bij telfort, contract 2 zelfde abonnement is gratis onderling, belde naar vaste telefoon gratis, telfort-telfort gratis. Maar 0900, buitenland, en naar 06 geen telfort ik moet betalen. Ik heb zwart op wil contract, enz. Verbasing me, sinds maand feb tot Juni 2013, hewl raar krijgt ik heel hooghe rekening, mijn goede kennis controleert alle spesificatie ( alleen maand feb - maart 2013) nog niet bekijken omdat kan niet meer uitgeprint, dus moet weer naar de shop in leyweg. Maart-April en April -mei 2013, telfort medewerker(s) heeft gepikt bedrag van 167,88 euro. blijkbaar ondeling bellen wordt verekend, met verschilenden manier, die maakt klanten in de waar, maar mag niet uit, telfort medewerker afd GELDEN, niet de afspraak houden, als wij als klant niet de afspraak houden, jullie weet wat telfort medewerkers doen: wij krijgt incasso, booze brieven, grote mond, enz. Heel triest, juist telfort en medewerkers leef van onze geld, voor hun salaries, anders als klant die inderdaad niet betaald. Nog sinds Feb 2013, een van mijn nr kan niet gebruiken, omdat ik hoort eigen stem EGGO. Maanden lang geklacht, van kassje naar de muur, telfort medewerkers wil gelijk hebben, krijgt ik nog grote mond en onbeschoft manier, door ECCO, hoord ik niks meer, en betekend krijgt ik extra telefoon kosten, was situatie mijn hondje streven, moet dierarts 0900 bellen, alleen maar eggo. Medewerkers wil goed maken, wil schade betalen, ensz maar alleen maar beloften, tot laatste zij belde mij, en krijgt ik onbeschoft manier, maar als hun zelfde reactie krijgt , direkt kwaad, en schreeuwen, enz. Geld bedrag heb ik weer trg geboek, die teveel gepikt ( nog niet verekend maand Feb 2013), ik betaald alleen maar 0900, kort buitenland, en kort gesprek naar 06 geen telfort. Mijn gesprekken veel naar vaste telfoon en ondeling telfort-telfort, heb ik spesificatie.
Als telfort medewerkers wil blijf gelijk hebben tot naar de rechter ook prima, maar vergeet niet eerlijkheid, sportif, altijd winnen. Nogmaals waar is mijn schade vergoeding door eggo, en nu spook facturen/geld pikken kost ook weer onze tijd om alle controleren. Jullie mag niet meer automatische incaseren, ik geloof jullie niet meer. Wees eerlijk, GOD is niet blind. Lezer, kijkuit met telfort, en hun mooie beloften, advertentie, en nog na 10 minuten bellen gratis..?? leuk.
Iedergeval 2 medewerkers werkzaamheden bij telfort shop leyweg, ( heer E en vrouw K) is eerlijker en prima medewerkers. Ik ben 90 jaar en ik proberen om schrijven en waarschuwen andere klanten.

Gesloten