| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Spooknota KPN
-
90210
Spooknota KPN
Mijn ouders zijn een weekend weg geweest en nu blijkt dat in dat weekend er voor € 227,- is gebeld naar 06 en betaal nummers van hun vaste lijn af. Ze hebben de nota nog niet gekregen maar zijn alvast wel gewaarschuwd door een medewerker van KPN. Zijn er mensen die dit ook is overkomen en heeft iemand goede raad wat hiermee te doen?
Re: Spooknota KPN
Hadden ze dat weekend toevallig geen buren, oppas, werkster etc die effe het huis was komen schoonmaken ofzo? 
-
dirkie
waarom "waarschuwt" een medewerker van de KPN op voor hand??? ik kan me voorstellen dat je dit doet bij exorbitant hoge kosten die dus opvallen en afwijkend belgedrag, echter dat is hier niet het geval, het bedrag is niet schokkend. punt is ook waarom heeft hij nu net deze kosten gezien, controleert hij alle abonnees en belt hij die dan. ik neem toch niet aan dat hij een ieder die met 0900 nummers o.i.d. heeft gebeld voor nog geen 300 euro gaat waarschuwen!! nogal raar verhaal.
-
hoogezand
leuk geprobeerd.toevallig iemand toch met een sleutel voor het geval dat ? vraag een specificatie en check je vrienden die een sleutel van jullie huis hebben
-
Gast
Helemaal geen raar verhaal Dirkie, heb dit verhaal eerder gehoord.
En jij vind het geen schokkend bedrag???
Neem me niet kwalijk, het zal je maar gebeuren. Hoop dat als het jou overkomt dat ze jou pas bellen bij 5000 euro. 
En jij vind het geen schokkend bedrag???
-
dirkie
ik ga hier niet discussieren of 227,00 euro een hoog bedrag is, vraag blijft " waarom belt een kpn medewerker als hij dit bedrag ergens ziet staan ???" Denk je nu dat de KPN schrikt van zo'n bedrag, dat alle alarmbellen daar gaan rinkelen?? nee dus, dus wederom de vraag. " waarom belt die medewerker op om op voorhand te waarschuwen, waarom viel het uberhaupt op??????" reageer daar gewoon op.. En zo'n opmerking als " ik hoop dat als jij bla,blabla.." goede discussie techniek !!!!!
-
Gast
Het is mij bekent dat KPN naar abonnees belt waarbij de telefoonkosten meer gaan belopen dan normaal gesproken.
Ik vind dit een goede service van KPN.
Als dit 09xx betreft is er een goede remedie tegen laat de 09xx nummers blokkeren, je kan ze allemaal blokkeren of bv bepaalde groepen zoals sexlijnen e.d.
Ik vind dit een goede service van KPN.
Als dit 09xx betreft is er een goede remedie tegen laat de 09xx nummers blokkeren, je kan ze allemaal blokkeren of bv bepaalde groepen zoals sexlijnen e.d.
-
Gast
Het klopt dat KPN dan belt ik heb het regelmatig als ik met Thea bel.
Piet
Piet
-
Gast
Ik kreeg twee keer een rekening van rond de 350 euro, maar ik heb beide keren geen waarschuwing vooraf gehad. Selecteert KPN op klanten dan (wel of niet bellen???)
Een en ander lijkt me een sterk verhaal.
Een en ander lijkt me een sterk verhaal.
-
Bast F.
ad 51,85 EURO AFGESCHREVEN van 30 minuten.
Het gekozen nummer +66864130 op 22 Januari 2005 om 13.46
was volgens de KPN een bende criminelen die dit hadden gedaan.
Dat de controle van misbruik bij de KPN zo slecht is had ik niet verwacht.
De KPN deelde ons desgevraagd mede dat elke abonnee verantwoordrlijk is voor zijn eigen aansluiting.
Is dat bovenstaande nummer niet te achterhalen?
We gaan in het vervolg uitsluitend maar via de GSM bellen.
Ik hoop dat U er iets mee kan doen.
Bij voorbaat dank
Frans Bast SR