LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Spooksmsjes Vodafone

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
miriam68
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:14

Spooksmsjes Vodafone

Ongelezen bericht door miriam68 »

Vandaag ontdekte ik dat ik al maandenlang, zoniet jarenlang, betaal voor 'spooksmsjes'. Op het moment dat ik een smsje verstuur gebeurt het met grote regelmaat dat datzelfde smsje wel drie tot veertien!!! keer wordt afgeschreven van mijn blox-bundel. Binnen twee seconden nadat ik op verzenden zou hebben gedrukt zou ik onmiddelijk wéér hebben gesmst naar dezelfde perso(o)n(en). Ik kan snel smssen maar zo snel ben ik ook weer niet... en nee... ik druk ook niet steeds opnieuw op verzenden. Vodafone? Ik heb als ik even globaal naar mijn rekeningen kijk van het afgelopen jaar veel teveel betaald. Ik wil mijn geld terug!

astonmartijn
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 apr 2008 19:45

Re: Spooksmsjes Vodafone

Ongelezen bericht door astonmartijn »

ik zou toch maar eens contact opnemen met vodafone. als ze je niet helpen kan je terecht bij de opta geloof ik. klinkt als een computer probleempje bij vodafone. als je er niet uit komt zoek dan eens via hyves ofzo contact met me. ik heb zelf een telecom bedrijf en misschien kan een simpel telefoontje antwoord geven

WEBRELATIONSAA
Berichten: 98
Lid geworden op: 20 aug 2007 14:47

Re: Spooksmsjes Vodafone

Ongelezen bericht door WEBRELATIONSAA »

@miriam68

Stuur me, als je dat wilt, even een mailtje met het mobiele nummer en de bijbehorende naam- en adresgegevens.
Dan zoek ik uit wat ik voor je kan betekenen.
Het mailadres is vodafonewebrelations.nl[at]vodafone.com

Antoine
Vodafone Web Relations

Gesloten