LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Stel uw vraag over tele2 of tele2mobiel hier!!!!!!
Stel uw vraag over tele2 of tele2mobiel hier!!!!!!
Hallo,
ik ben een frisse ex werknemer van Tele2
Als u vragen heeft kan ik misschien helpen.
Met vriendelijke groet,
Bert van der Meer
ik ben een frisse ex werknemer van Tele2
Als u vragen heeft kan ik misschien helpen.
Met vriendelijke groet,
Bert van der Meer
Re: Stel uw vraag over tele2 of tele2mobiel hier!!!!!!
Hoezo ex werknemer, gaat zeker niet zo goed met tele2?
Ze zijn zeker al zo goed als failliet, komt vast door die misleidende reclames van ze. 1/4 van de markt in handen haha laat me niet lachen.
mvrg,
bjorn
Ze zijn zeker al zo goed als failliet, komt vast door die misleidende reclames van ze. 1/4 van de markt in handen haha laat me niet lachen.
mvrg,
bjorn
waaaaat hebben ze bij tele2 medewerkers,ik dacht dat er alleen maar
computers werkten.ik heb nog nooit zo duur gebeld als bij dat fijne bedrijf,en de rekeningen????zeg maar nee dan krijg je er (tele)2 of 4
oplichters zijn het.en als je dan bel (o900)ook zo spraakmakend goedkoop,krijg je de een of anderen huppeltante aan de lijn die ook nergens van af weet.het enigste waar ze goed in zijn is het incasso bureau intrum justitia er op afsturen,maar daar sporen ze ook niet.
dus ex werknemer je kunt nog beter vakken gaan vullen bij AH dan bij
dat spraakmakende oplichterszooitje te werken,doe je ook nog eerlijk
werk.dus tele2 weg ermee opzouten terug naar waar ze vandaan komen.gewoon KPN lekker nederlands.(in 35 jaar nog nooit problemen gehad)
computers werkten.ik heb nog nooit zo duur gebeld als bij dat fijne bedrijf,en de rekeningen????zeg maar nee dan krijg je er (tele)2 of 4
oplichters zijn het.en als je dan bel (o900)ook zo spraakmakend goedkoop,krijg je de een of anderen huppeltante aan de lijn die ook nergens van af weet.het enigste waar ze goed in zijn is het incasso bureau intrum justitia er op afsturen,maar daar sporen ze ook niet.
dus ex werknemer je kunt nog beter vakken gaan vullen bij AH dan bij
dat spraakmakende oplichterszooitje te werken,doe je ook nog eerlijk
werk.dus tele2 weg ermee opzouten terug naar waar ze vandaan komen.gewoon KPN lekker nederlands.(in 35 jaar nog nooit problemen gehad)
Nee KPN is super met hun service, die lijers kennen dat woord geeneens. KPN heeft jouw 35 jaar teveel laten betalen ben je daar zo blij mee? Maar ja denk maar lekker dat je goed behandeld wordt hoor, jij weet geeneens wat de rekening die je elke maand betaald inhoudt aangezien die onoverzichtelijk is.
Tele2 kent ook geen service en vallen mensen alleen maar lastig, ben ik blij dat ik niet bij hun zit.
thomas
Tele2 kent ook geen service en vallen mensen alleen maar lastig, ben ik blij dat ik niet bij hun zit.
thomas
ok maar wat is nou de vraag dan?
Wanneer wordt tele2 officieel failliet verklaard??????
Maar ja je loopt hier dapper te doen op een forum als je van een beetje niveau was ging je geen sensatie zoeken. Ik denk dat jij amper beschikking had over relevante informatie.
Aan de andere kant zie ik tele2 er wel voor aan mensen als jouw aan te nemen, vandaar dat het niet goed gaat.
John
Maar ja je loopt hier dapper te doen op een forum als je van een beetje niveau was ging je geen sensatie zoeken. Ik denk dat jij amper beschikking had over relevante informatie.
Aan de andere kant zie ik tele2 er wel voor aan mensen als jouw aan te nemen, vandaar dat het niet goed gaat.
John
Mensen als JIJ zal je bedoelen.
Kunnen we nou alleen maar schelden.Dat tele2 een ramp is wel bekend maar dan hoef je toch niet op ex-werknemer je te gaan afreageren.
Dank u, eindelijk iemand die normaal kan doen
sorry boitus dat ik zo reageerde maar jij was ook maar een werknemer,en wist mischien ook niet waar je in verzeild was geraakt
maar als ik het woord tele2 hoor raak in choq.ik heb zoveel narigheid gehad dat wil je niet weten.ik heb het zelf opgelost en er een dikke streep onder gezet.kpn ook opgezegd,lekker mobieltje tel-kaart en je weet wat je belt.dus geen vragen maar een opmerking,sorry.
het ga je goed.
maar als ik het woord tele2 hoor raak in choq.ik heb zoveel narigheid gehad dat wil je niet weten.ik heb het zelf opgelost en er een dikke streep onder gezet.kpn ook opgezegd,lekker mobieltje tel-kaart en je weet wat je belt.dus geen vragen maar een opmerking,sorry.
het ga je goed.
Ik begrijp het. Heb je nu een mobiel van tele2? hahaha, nee grapje. Ik snap de frustratie.
@gast. KPN heeft je 35 jaar teveel laten betalen??? Dat is de schuld van de toenmalige overheid. Als enig aandeelhouder waren ze gebaat bij een hoge opbrengst en lage kosten dus een hoge winst. En die hoge winstmarge is afgewenteld op de klant.
Overigens is hetzelfde (jaren teveel betaald) ook gezegd van de supermarktoorlog. Maar hier geldt vraag en aanbod. Als je 100 potten pindakaas kan verkopen voor EUR 1,50 of 90 potten voor EUR 1,70, dan verkoop je het toch voor EUR 1,70?
Overigens is hetzelfde (jaren teveel betaald) ook gezegd van de supermarktoorlog. Maar hier geldt vraag en aanbod. Als je 100 potten pindakaas kan verkopen voor EUR 1,50 of 90 potten voor EUR 1,70, dan verkoop je het toch voor EUR 1,70?