Ik vind het belachelijk dat t-mobile de klant niet te gemoed komt na de storing die bijna een hele dag en avond heeft geduurd.
Ik ben zelf vanaf 15.00 uur de dupe geworden van deze storing tot 00.00 uur wat betekende dat ik heel wat belangrijke telefoonjtes ben misgelopen en ik tot vanmorgen vroeg smsjes binnen kreeg die gister middag al waren verstuurd.
Ik vind dat t-mobile ons als klant tegemoed moet komen met bij de abbonementen gratis belminuten en de prepaid met gratis beletegoed of punten voor op de website.
wat vinden jullie hier van?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] storing t-mobile 28-03-2011
-
- Berichten: 13
- Lid geworden op: 21 mar 2011 17:39
Re: storing t-mobile 28-03-2011
ik vind van niet
Re: storing t-mobile 28-03-2011
Wat vind T-Mobile, of heb je geen contact gezocht met je vraag?wat vinden jullie hier van?
Re: storing t-mobile 28-03-2011
@Tennis,
T-Mobile heeft vandaag aangegeven (oa in het journaal) dat de duur van de storing te kort was om een vergoeding uit te keren aan de klanten.
T-Mobile heeft vandaag aangegeven (oa in het journaal) dat de duur van de storing te kort was om een vergoeding uit te keren aan de klanten.
Re: storing t-mobile 28-03-2011
@deb22riddert schreef:@Tennis,
T-Mobile heeft vandaag aangegeven (oa in het journaal) dat de duur van de storing te kort was om een vergoeding uit te keren aan de klanten.
zie bericht van riddert !
Re: storing t-mobile 28-03-2011
ik vind het als nog belachelijk dat ze niks willen doen.
voor hun was het van korte duur voor mij voor lange duur.
ik kon ze pas vanmorgen bereiken omdat ik gister niet met hun kon bellen en toen ik belde heb ik eerst een half uur in de wacht gestaan en werd toen afgesnauwd door ze ik vind niet dat je zo je klanten behandeld
voor hun was het van korte duur voor mij voor lange duur.
ik kon ze pas vanmorgen bereiken omdat ik gister niet met hun kon bellen en toen ik belde heb ik eerst een half uur in de wacht gestaan en werd toen afgesnauwd door ze ik vind niet dat je zo je klanten behandeld
Re: storing t-mobile 28-03-2011
Ja hier kun je lang en breed over praten/schrijven, maar dan kun je m.i. overal wel een tegemoedkoming voor vragen.deb22 schreef:Ik vind het belachelijk dat t-mobile de klant niet te gemoed komt na de storing die bijna een hele dag en avond heeft geduurd.
Ik ben zelf vanaf 15.00 uur de dupe geworden van deze storing tot 00.00 uur wat betekende dat ik heel wat belangrijke telefoonjtes ben misgelopen en ik tot vanmorgen vroeg smsjes binnen kreeg die gister middag al waren verstuurd.
Ik vind dat t-mobile ons als klant tegemoed moet komen met bij de abbonementen gratis belminuten en de prepaid met gratis beletegoed of punten voor op de website.
wat vinden jullie hier van?
Stel ik rij met m'n auto naar een afspraak, kom in de file 2 uur te laat op een belangrijke afspraak. Kan ik toch ook geen tegemoedkoming vragen aan de wegbeheerder.
Dit is het nadeel van digitale techniek, zulke dingen kunnen gebeuren.
Wat er werd verteld dat er geen compensatie komt klopt, maar er wordt wel per geval bekeken (mits contact met T-mobile) of hier uitzondering voor gemaakt kan worden.
Groet,
Rinus
Re: storing t-mobile 28-03-2011
Ik lag er ook helemaal uit, maar kom op, een avondje zonder telefoon is ook weleens lekker toch? Volgens hun Algemene voorwaarden is er met een korte storing geen aanspraak op een tegemoetkoming. En al zou dat wel zo geweest zijn is T-Mobile voor vervolgschade niet aansprakelijk volgens mij.
Voor 1 dag niet kunnen bellen krijgen we dan 1 EUR tot 4 EUR terug? Zou u dan helemaal tevreden zijn en iedereen T-Mobile aanraden?
Voor 1 dag niet kunnen bellen krijgen we dan 1 EUR tot 4 EUR terug? Zou u dan helemaal tevreden zijn en iedereen T-Mobile aanraden?