LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] storing vodafone

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
T42
Berichten: 9
Lid geworden op: 17 nov 2009 22:19

storing vodafone

Ongelezen bericht door T42 »

hoi

het is nu mij de meeste al bekent maar vodafone heeft flinke storingen...

ik ben al ruim 2 dagen onberijkbaar en kan niet bellen.
ik heb geen vaste lijn. (oud huis)

nu ben ik al niet te spreken over de service bij vodafone maar nu kan ik helemaal niks meer.
heb mijn gsm veel nodig voor werk enz.

wat zijn mijn rechten? of kan ik hier niks aan doen. schadevergoeding? contrakt breuk? (wil er al lang weg namelijk)

quantas01
Berichten: 409
Lid geworden op: 07 nov 2009 16:37

Re: storing vodafone

Ongelezen bericht door quantas01 »

Mekker niet zo de storing is gisteren begonnen dus 2 dagen is onzin.

Dit is een bijna landelijke storing en men werkt er met man en macht aan.

Het is vervelend dat weten we allemaal maar zoiets kan iedereen overkomen, kpn had er afgelopen week ook al last van omdat een zuiplap een complet kast eruit reed met zijn auto.

T42
Berichten: 9
Lid geworden op: 17 nov 2009 22:19

Re: storing vodafone

Ongelezen bericht door T42 »

quantas01 schreef:Mekker niet zo de storing is gisteren begonnen dus 2 dagen is onzin.

Dit is een bijna landelijke storing en men werkt er met man en macht aan.

Het is ***** dat weten we allemaal maar zoiets kan iedereen overkomen, kpn had er afgelopen week ook al last van omdat een zuiplap een complet kast eruit reed met zijn auto.
17-11-2009 kon ik savond al niet meer bellen! dus jij moet niet zo mekkeren :')
de eerste meldingen zijn pas gister gedaan rond 1 uur jah dus dan was er al langer een storing...

quantas01
Berichten: 409
Lid geworden op: 07 nov 2009 16:37

Re: storing vodafone

Ongelezen bericht door quantas01 »

Ik ken daar een systeembeheerder de storing is gisteren pas begonnen dus jouw storing van een dag eerder is pure toeval of iets anders geweest.

T42
Berichten: 9
Lid geworden op: 17 nov 2009 22:19

Re: storing vodafone

Ongelezen bericht door T42 »

quantas01 schreef:Ik ken daar een systeembeheerder de storing is gisteren pas begonnen dus jouw storing van een dag eerder is pure toeval of iets anders geweest.
dat zou ook nog kunnen.

als ze daar nou eens een keer op mailtjes en telefoontjes reageren normaal hadden ze nooit een klacht van mij gehad ;)

EagleOne2002
Berichten: 375
Lid geworden op: 18 sep 2009 09:15

Re: storing vodafone

Ongelezen bericht door EagleOne2002 »

Het lijkt mij een kleine moeite om even naar een vodafone winkel te stappen en navraag te doen.
maar een storing is nu eenmaal overmacht en zal meestal niet onder claims vallen.
dus m.a.w even afwachten.

kiz
Berichten: 2319
Lid geworden op: 11 okt 2005 21:37

Re: storing vodafone

Ongelezen bericht door kiz »

@T24:
Als je 't nieuws een beetje had gevolgd... het is een grote landelijke storing en ongeveer iedereen met Vodafone is onbereikbaar.
Utrecht CS staat vol met mensen die, vanwege dezelfde storing, niet met de sneltram kunnen.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: storing vodafone

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Een storing kan voorkomen.

Maar dat een zo groot bedrijf nagenoeg lam ligt vanwege een gateway/knooppunt wat eruit ligt...

Dit betekent dat men geen backup, geen redundancy - helemaal geen noodplannen heeft om dergelijke problemen op te vangen. Zeker als er OV etc. van afhankelijk is.
Dat gaat ze een fikse claim opleveren.

Een kwalijke zaak.
Gelukkig heb ik nog een zakelijke telefoon bij KPN.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: storing vodafone

Ongelezen bericht door antileugens »

Ben vanmiddag toevallig in een Vodafone winkel geweest. Daar hingen A4'tjes met de mededeling dat het personeel niks konden doen mbt de storing. Dus die tip van EagleOne2002 is nutteloos.

EagleOne2002
Berichten: 375
Lid geworden op: 18 sep 2009 09:15

Re: storing vodafone

Ongelezen bericht door EagleOne2002 »

antileugens schreef:Ben vanmiddag toevallig in een Vodafone winkel geweest. Daar hingen A4'tjes met de mededeling dat het personeel niks konden doen mbt de storing. Dus die tip van EagleOne2002 is nutteloos.
lijkt mij dat ze even hadden kunnen bellen met hoofdkantoor, maar misschien hadden ze daar geen zin in,,,in ieder geval het is opgelost hehe :D

Glow
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 okt 2009 22:11

Re: storing vodafone

Ongelezen bericht door Glow »

met een grote storing kan je wel bellen.. maja denk je dan dat het daar ff in 2 tellen opgelost kan worden.. of een vraag van hoelang gaat het nog duren.. tjah als ze dat eens wisten hadden ze het waarschijnlijk al eerder op kunnen lossen.

Gizmo255
Berichten: 27
Lid geworden op: 18 sep 2005 22:02

Re: storing vodafone

Ongelezen bericht door Gizmo255 »

Vodafone heeft een speciaal telefoonnummer opengesteld voor klanten die vragen hebben.

http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Binnenland/ ... edig.dhtml

D2Freak30
Berichten: 307
Lid geworden op: 24 feb 2009 13:35

Re: storing vodafone

Ongelezen bericht door D2Freak30 »

quantas01 schreef:Ik ken daar een systeembeheerder de storing is gisteren pas begonnen dus jouw storing van een dag eerder is pure toeval of iets anders geweest.
Ik ken daar een senior systeembeheerder die aangaf dat de storing de avond daarvoor al bekend was.

Snap je nu hoe zinloos dit soort berichten zijn?

quantas01
Berichten: 409
Lid geworden op: 07 nov 2009 16:37

Re: storing vodafone

Ongelezen bericht door quantas01 »

Ik ken daar een senior systeembeheerder die aangaf dat de storing de avond daarvoor al bekend was.

Snap je nu hoe zinloos dit soort berichten zijn?
Ja degene die ik ken is hoofd ict daar dus die geloof ik dan toch eerder dan een loopjongen.

Zinloos zijn ze niet, zinloos is dingen vertellen die niet kloppen

D2Freak30
Berichten: 307
Lid geworden op: 24 feb 2009 13:35

Re: storing vodafone

Ongelezen bericht door D2Freak30 »

quantas01 schreef:
Ik ken daar een senior systeembeheerder die aangaf dat de storing de avond daarvoor al bekend was.

Snap je nu hoe zinloos dit soort berichten zijn?
Ja degene die ik ken is hoofd ict daar dus die geloof ik dan toch eerder dan een loopjongen.

Zinloos zijn ze niet, zinloos is dingen vertellen die niet kloppen
Systeembeheerder EN hoofd ict bij een bedrijf van deze grootte? Nu maak je jezelf wel heel erg ongeloofwaardig ;) Scheelt mij weer moeite om dit aan te tonen.
Maar goed, als je wilt kan ik ook wel vermelden dat ik de directeur ken, of het hoofd va raad van bestuur! En dat dit mensen zijn die ik goed ken die het mij persoonlijk bevestigd hebben. Dusssssssss......

quantas01
Berichten: 409
Lid geworden op: 07 nov 2009 16:37

Re: storing vodafone

Ongelezen bericht door quantas01 »

hoe het genoemd word maakt niks uit, maar speciaal voor jou is het idd het hoofd ict.

Hoofd vind ik afgezaagd vandaar dat ik hem altijd systeembeheerder noem.

En backup is er wel maar ja overal kan helaas wat misgaan

D2Freak30
Berichten: 307
Lid geworden op: 24 feb 2009 13:35

Re: storing vodafone

Ongelezen bericht door D2Freak30 »

quantas01 schreef:hoe het genoemd word maakt niks uit, maar speciaal voor jou is het idd het hoofd ict.

Hoofd vind ik afgezaagd vandaar dat ik hem altijd systeembeheerder noem.

En backup is er wel maar ja overal kan helaas wat misgaan
http://tweakers.net/nieuws/63828/vodafo ... pdate.html

Oh? Denkt het hoofd ict echt dat een backup zou helpen tegen het uitvallen van een gateway? Met al die uitvallen bij vodafone denk ik dat je beste vriend wel eens een andere baan kan gaan zoeken. We weten allebei dat jij deze persoon niet kent, dus doe maar niet zo uit de hoogte. Je zet jezelf al genoeg voor schut.

quantas01
Berichten: 409
Lid geworden op: 07 nov 2009 16:37

Re: storing vodafone

Ongelezen bericht door quantas01 »

We weten allebei dat jij deze persoon niet kent, dus doe maar niet zo uit de hoogte. Je zet jezelf al genoeg voor schut.
Jij weet helemaal niks wie ik ken dus praat voor jezelf.
Het was niet alleen een gateway er was meer aan de hand.

Op tweakers kan zat staan, maar de waarheid hoeft dat niet te zijn, daar word zoveel geschreven.

D2Freak30
Berichten: 307
Lid geworden op: 24 feb 2009 13:35

Re: storing vodafone

Ongelezen bericht door D2Freak30 »

quantas01 schreef:
We weten allebei dat jij deze persoon niet kent, dus doe maar niet zo uit de hoogte. Je zet jezelf al genoeg voor schut.
Jij weet helemaal niks wie ik ken dus praat voor jezelf.
Het was niet alleen een gateway er was meer aan de hand.

Op tweakers kan zat staan, maar de waarheid hoeft dat niet te zijn, daar word zoveel geschreven.
Erwin, alias bokito74. Wist je dat je maar gebruik mag maken van 1 inlognaam?

•Bezoekers mogen slechts gebruik maken van een (1) identiteit; het gebruik van een 'valse' identiteit is niet toegestaan.

Dus hou aub op met je praatjes en verschuil je niet achter een andere nick. Dat is heel triest.

quantas01
Berichten: 409
Lid geworden op: 07 nov 2009 16:37

Re: storing vodafone

Ongelezen bericht door quantas01 »

Heb je ergens teveel fanta gedronken ofzo,

Wie is bokito74????? ken heel die poster niet ik ben het igg niet.

Volgens mij ben jij heel erg paranoia als je het mij vraagt.

En buiten dat is mijn naam ook geen Erwin

Gesloten