LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Studentmobiel
Re: Studentmobiel
Niet kunnen betekent dat diegene het zich nog wel kon herinneren, en dan betekent het dus gewoon een mondelinge overeenkomst, lijkt me. Maar zoals zo vaak, om je gelijk te krijgen is het vaak niet waard om de juiste stappen te nemen. Maar een klachtenbrief kan je er altijd aan wagen.
Verder, tja, omdat het voorheen wel goed ging, is dat helaas niet direct een garantie dat het goed zal blijven gaan.
Verder, tja, omdat het voorheen wel goed ging, is dat helaas niet direct een garantie dat het goed zal blijven gaan.
Re: Studentmobiel
Behaalde resultaten bieden, ook hier, geen enkele garantie voor de toekomst.
Ik had al een aantal mails over het gebeurde verstuurd naar studentmobiel echter daar vinden ze het kennelijk normaal dat de fouten die daar gemaakt worden door de klanten worden opgelost!
Ook nog zoiets bij het inleveren van het toestel wist de medewerker mij ook nog fijntjes mede te delen dat degene aan de telefoon een foutje had gemaakt, die was uitgegaan van "dagen" wat eigenlijk "werkdagen" had moeten zijn, dus achteraf had ik nog alle tijd om het toestel in te leveren.
Ook al zo professioneel!
Nee studentmobiel verdient wat mij betreft een koude douche.
Ik had al een aantal mails over het gebeurde verstuurd naar studentmobiel echter daar vinden ze het kennelijk normaal dat de fouten die daar gemaakt worden door de klanten worden opgelost!
Ook nog zoiets bij het inleveren van het toestel wist de medewerker mij ook nog fijntjes mede te delen dat degene aan de telefoon een foutje had gemaakt, die was uitgegaan van "dagen" wat eigenlijk "werkdagen" had moeten zijn, dus achteraf had ik nog alle tijd om het toestel in te leveren.
Ook al zo professioneel!
Nee studentmobiel verdient wat mij betreft een koude douche.