LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] stuntkraker

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
basenastrid

Re: stuntkraker

Ongelezen bericht door basenastrid »

Mijn vrouw en ik hebben beide dezelfde aanbieding van de LG KP500, Cookie, bij stuntkraker genomen. Helaas kwamen wij er onlangs achter dat er in de belbundel GEEN sms zit.
Het staat op de site van stuntkraker NIET expliciet vermeld dat er geen sms in de bundel zit.
Dat vind ik een slechte zaak. Ik vind het misleidend.

Als ik dit vantevoren had geweten hadden we de "aanbieding" niet genomen.

Ik probeer uit te zoeken of de koop nog ontbonden kan worden, ondanks dat we er al mee gebeld hebben.
Wie heeft hier ervaring mee ?

De MMS functie werkt trouwens niet correct, ook niet niet na handmatige aanpassing zoals op de telfort site vermeld staat.
Ik kan een mms versturen, dat wel. Een mms ontvangern op de telefoon gaat niet, ik krijg dan een melding dat ik deze moet downloaden via de site van telfort.
Slechte zaak dus ! Wie heeft hier ervaring mee ?

Dit toestel wordt trouwens niet expliciet vermeld op de Telfort site evenals de 230minuten bundel die nergens op de site te vinden is.

Ik voel me belazerd !!!

Bas

jokonoko

Ongelezen bericht door jokonoko »

Ik heb ook de oudere aanbieding genomen, belminuten/sms, maar dit bleek dus alleen belminuten te zijn. Ik heb naar Televizier gebeld, maar het nummer waar de orginele aanbieding instaat is er niet meer, er waren ook daar al veel klachten binnengekomen.

Als iemand nog een afbeelding heeft van de orginele aanbieding, zou ik die heel graar willen hebben.

BVD

Noa Jansen

Ongelezen bericht door Noa Jansen »

Beste Miep-Aniet,

zou je naar mij de site van Stuntkraker kunnen sturen waarin te zien is dat je toendertijd het abonnement voor zowel belminuten als smsjes kon afsluiten?

Alvast bedankt!!

Groetjes,
Noa

san37

Ongelezen bericht door san37 »

Hoi Miep Aniet,

Zou je mij ook de afbeelding van stuntkraker kunnen mailen. ook ik (en tevens mijn partner) zit met het probleem maar helaas hebben we met de verhuizing de advertentie weggegooid (zul je altijd zien :cry: )
Alvast ontzettend bedankt!

groetjes, Sandra

Jetjee

Ongelezen bericht door Jetjee »

Hallo,

Ook ik heb een abonnement bij stuntkraker en dus bij telfort afgesloten, vorig jaar zomer al, en ook ik was in de veronderstelling dat ik bel EN sms tegoed had. Ik ben er achter gekomen dat dit niet zo wasdoor in te loggen via mijn telfort, en na een x aantal maanden online de rekeningen te bekijken. De rekeningen waren niet mis en liepen tot ongeveer 100 euro. Dit vind ik behoorlijk veel en ik vind het belachelijk dat ze hier mee weg kunnen komen!

nu mijn vraag aan jullie, heef iemand een afbeelding waar op staat dat het bel en sms minuten zijn?
Ik had gelezen dat Aniet de advertentie heeft, zou Aniet ( of iemand die de advertentie heeft ) hem mij alstublieft willen sturen?! Ik ben behoorlijk wanhopig! :shock:

Groeten,
Juliët

Gesloten