LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] t-mobile-abbonement verlengen

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
peppie41
Berichten: 6
Lid geworden op: 20 jan 2010 19:37

t-mobile-abbonement verlengen

Ongelezen bericht door peppie41 »

bij t-mobile hebt ik gisteren 24-9-13 aangegeven dat mijn foon stuk is. ik moest nog een maand voor dat mijn contract afliep.
nu hebt ik nieuwe abbonement afgesloten .en is mijn verzekerd dat ik binnen 24 uur mijn foon had .
nu had ik vanmorgen weer gebeld want ik had geen mail ontvangen van het koeriers bedrijf .
de man verzekerde mij dat ik mijn foon morgen zou hebben en dat voor 17.15 datum 25-9-13 .
de koerierbedrijf contact met mij op nam .nu om 17.30 gebeld vanavond 25-9-13.
wat blijkt is mijn contract in de computer vast gelopen te zijn .. de technische dienst van t-mobile neemt contact met mij op.maar hoe lang dit ging duren zeiden ze niet .
ze sluiten binnen een minuut een contract af beloven je van alles .dat ze binnen 24 uur een telefoon regelen.maar als er een computer storing is moet ik een aantal dagen wachten .dat is toch een vreemde zaak.ze kunnen dan toch gewoon bij voorbeeld alvast morgen de telefoon opsturen .
ik vindt die vreemde zaak .en elke keer wordt ik in de wacht gezet .ga gewoon elke dag bellen .
ik ben al 10 jaar klant bij t-mobile maar vindt dit superslecht .en ook de afhandeling

michel

Hellig
Berichten: 96
Lid geworden op: 11 aug 2013 03:03

Re: t-mobile-abbonement verlengen

Ongelezen bericht door Hellig »

Je weet blijkbaar niet hoe de systemen functioneren. Dat geeft niet, maar om nou bij problemen met een "oplossing" aan te komen die je provider "even" moet uitvoeren is van den zotte. Als de systemen vastzitten ben jij niet de enige die een probleem heeft. Dus de systemen herstellen is de beste oplossing. En dat is een behoorlijk IC-technisch zaakje waar jij absoluut geen verstand van hebt en dat vaak ook niet door 1 persoon kan worden uitgevoerd. Dus ja, bureaucratie en je bent weer een paar dagen verder. De beste oplossing maar klanttechnisch zeker niet de mooiste. Ook de communicatie naar de klanten toe kan natuurlijk veel beter, maar goed. Je zult het er even mee moeten doen.

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: t-mobile-abbonement verlengen

Ongelezen bericht door dhc »

Tjonge....de wereld staat in brand, honderdduizenden werklozen, vette crisis en jij gaat lopen janken dat je een dag langer op je "foon' moet wachten?

En je denkt echt dat ze "alvast" je "foon" maar opsturen?

Welkom in de grote mensenwereld.

Hellig
Berichten: 96
Lid geworden op: 11 aug 2013 03:03

Re: t-mobile-abbonement verlengen

Ongelezen bericht door Hellig »

lol
+1 dhc

peppie41
Berichten: 6
Lid geworden op: 20 jan 2010 19:37

Re: t-mobile-abbonement verlengen

Ongelezen bericht door peppie41 »

ik weet ook niet hoe die systemen werken .maar als je een dag later belt met de vraag hoelang het ongeveer duurt doen ze ook geen uitspraken over .en dat vindt ik gewoon jammer.misschien eis ik teveel dat kan ook .maar dan hadden ze niet moeten zeggen dat ik binnen 24 uur een foon zou krijgen .

of de wereld in brand staat dat weet ik niet maar stel hier gewoon een nette vraag .hoef je ook niet op te reageren .

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: t-mobile-abbonement verlengen

Ongelezen bericht door dhc »

hoef je ook niet op te reageren
En toevallig is dit een forum waar iedereen kan reageren, de antwoorden bevallen je misschien niet maar dat bepaal jij niet...
En misschien kun je de tijd die je nu bespaart door niet met je nieuwe "foon' aan de slag te gaan gebruiken door wat kennis op te doen over het gebruik van HOOFDLETTERS?

Ken je die nog van vroeger? Héél handig als je iets op schrift wil zetten....

sjohie
Berichten: 11244
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: t-mobile-abbonement verlengen

Ongelezen bericht door sjohie »

peppie41 schreef:ik weet ook niet hoe die systemen werken .maar als je een dag later belt met de vraag hoelang het ongeveer duurt doen ze ook geen uitspraken over .en dat vindt ik gewoon jammer.misschien eis ik teveel dat kan ook .maar dan hadden ze niet moeten zeggen dat ik binnen 24 uur een foon zou krijgen .

of de wereld in brand staat dat weet ik niet maar stel hier gewoon een nette vraag .hoef je ook niet op te reageren .
Als die callcenter medewerker dat precies kon vertellen, was deze vermoedelijk 1 van de oplossers geweest. De mensen die jij spreekt, krijgen wel te horen of iets werkt of niet, maar worden niet elke 5 minuten op de hoogte gesteld van de voortgang. En als ze het niet weten, kunnen ze je het ook niet vertellen natuurlijk.

Gesloten