| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] T-mobile abonnement op maat alleen voor ali B
-
lebeauchamp
T-mobile abonnement op maat alleen voor ali B
Het sinds 1 maand een galaxi 2 met een abonnement met 90 belminuten en 250 gB internet. Na een maand blijkt van de telefoon de luidspeaker niet te werken evenals het oortje. Nu moet hij opgestuurd worden en ben hem 2 weken kwijt. Krijg geen vervanger en heb zelf geen andere. Nu loopt het abonnement door, met het gevolg dat ik niet kan bellen en aan het eind van de maand de rest minuten kwijt ben. T-mobile zegt: u hebt pech gehad. Voel me genomen, mede doordat zij mij niet verteld hebben dat ik de rest minuten aan het eind van de maand kwijt ben.
Re: T-mobile abonnement op maat alleen voor ali B
Ali en consorten worden ingehuurd door TMob-NL.. Dus die krijgen alles. Moeten ze wel opdraven in de reclames en bij grote evenementen en intern naar DenHaag voor whatever.
Verder kun je gewoon als je telefoon terug is restitutie aanvragen bij TMob klantenservice.
Verder kun je gewoon als je telefoon terug is restitutie aanvragen bij TMob klantenservice.
Re: T-mobile abonnement op maat alleen voor ali B
Als u het toestel via t-mobile heeft, dienen zij of een leentoestel te leveren of de abonnementskosten van de periode van reparatie volledig te vergoeden.
De vervolg schade van de defecte telefoon dient immers ook gedekt te worden door de verkoper.
De vervolg schade van de defecte telefoon dient immers ook gedekt te worden door de verkoper.