LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-Mobile actie? of discriminatie?

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Mariska86
Berichten: 5
Lid geworden op: 05 jul 2005 11:42

T-Mobile actie? of discriminatie?

Ongelezen bericht door Mariska86 »

Op 30-6 jongstleden, kreeg mijn zus een smsje met de volgende tekst:
Beste T-Mobile klant.De zomer is een dure periode.Daarom verdubbelt T-Mobile de hele maand julie automatisch al je opwaarderingen van 20,25 of 40 euro. Afzender: T-Mobile

Op 1 juli hebben wij dus beiden (en ook mijn ouders) maar meteen alle 4 voor 80 euro in totaal opgewaardeerd, bij Tell Me, de winkel waar we het beltegoed kochten, werd ook verteld dat het inderdaad verdubbelt zou worden.Zo gezegd zo gedaan, inmiddels is bij mijn zus inderdaad het beltegoed verdubbeld, maar wij (ik en mijn ouders) kunnen er naar fluiten.
We hebben gebeld naar T-Mobile en die zeggen dat wij niet aan de actie-voorwaarden voldoen.En daarnaast gaf hij toe dat het erg onrechtvaardig was. Wij dus gevraagd wat die voorwaarden zijn, nou die zouden op internet staan.Maargoed niks te vinden op de site.
Net dus maar eens naar Tell Me geweest, ze schrokken best dat het niet was verdubbeld, want ze hebben op 1 juli erg veel prepaid kaarten verkocht!
Zij hebben dus ook maar eens gebeld naar T-Mobile,
maar ook tegen Tell Me wilden en konden ze niet precies zeggen wat nou de actie-voorwaarden zijn.
Hij praatte gewoon met de meneer van Tell Me mee,
als hij zei van: kan het daar aan liggen dan zei die meneer van T-Mobile, jah daar ligt het aan, terwijl dat niet eens kon.
Net zoals ze dus eerst al tegen mijn moeder aan de telefoon hadden gedaan.
Waar het uiteindelijk op neer kwam is dat je alleen verdubbelt beltegoed krijgt als je bent uitgenodigd via een smsje,
wie een smsje krijgt en waarom iemand een smsje krijgt kunnen ze niet uitleggen.
Ze zeiden dat het aan het belgedrag ligt, maar ik bel veel meer dan mijn zus.
Terwijl zij juist meer smst dan ik.

Wat moet ik hier nu mee?
Ik vind het lichtelijke discriminatie als ik eerlijk ben!

Tosbaga
Berichten: 56
Lid geworden op: 06 jun 2005 15:20

Re: T-Mobile actie? of discriminatie?

Ongelezen bericht door Tosbaga »

dit zijn de voorwaarden, het is geen discriminatie, het is gewoon een speciale aanbieding om nieuwe klanten te werven


T-Mobile Nederland verrast deze zomer nieuwe PrePaid klanten met een unieke actie:
de PrePaid Verdubbelactie.

De vakantiemaanden zijn per slot van rekening al duur genoeg en daarom krijgen nieuwe PrePaid-bellers van T-Mobile al hun opwaarderingen één maand lang verdubbeld. Dus € 10,- opwaarderen, betekent € 20,- ontvangen. Je bepaalt bepaalt zelf hoe groot je voordeel wordt: hoe meer je opwaardeert hoe groter je voordeel. Slim dus om deze maand extra op te waarderen, zodat je tijdens de vakantie bijvoorbeeld wat vaker met het thuisfront kunt bellen.

De PrePaid Verdubbelactie is geldig van 1 juli tot en met 31 augustus 2005 en geldt voor nieuwe T-Mobile PrePaid bellers die hun PrePaid Sim kaart voor het eerst activeren op het T-Mobile netwerk en gebruiken in de maanden juli en augustus.

Alle opwaarderingen worden gedurende 31 dagen na ingebruikname van je PrePaid Sim kaart verdubbeld. De 31 dagen gaan in direct na het in gebruik nemen van deze Sim kaart.

Het verdubbelde beltegoed wordt binnen 1 dag op je beltegoed bijgestort. Je ontvangt ter bevestiging hiervan een SMS bericht.

Mariska86
Berichten: 5
Lid geworden op: 05 jul 2005 11:42

Re: T-Mobile actie? of discriminatie?

Ongelezen bericht door Mariska86 »

Wij zijn dus alle 4 al minstens 4 jaar klant van T-Mobile, dus die actie gaat voor ons niet eens op, toch heeft mijn zus er wel een smsje over gekregen.
De meneer van T-Mobile geeft ook aan dat het 2 verschillende actie's zijn.
Alleen van deze 2e actie zijn dus nergens de voorwaarden te vinden!
En ze kunnen ze niet aan ons vertellen en ook niet aan de winkel,
dus waar het nou aan ligt wie wel of niet mee doet aan deze actie??

Shareena
Berichten: 484
Lid geworden op: 04 okt 2004 15:27

Re: T-Mobile actie? of discriminatie?

Ongelezen bericht door Shareena »

Geen discrimininatie dus.. Ik heb toen ik mijn abonnement van me telefoon afsloot ook geen X-Box gehad terwijl me buurvrouw dat wel kreeg... Tja that's life!

Predicador
Berichten: 139
Lid geworden op: 06 jun 2005 14:45

Re: T-Mobile actie? of discriminatie?

Ongelezen bericht door Predicador »

Jammer dat je je meteen gediscrimineerd voelt als een provider een actie neerzet om nieuwe klanten te werven. Voor bestaande klanten zal TMo ook wel zo zijn acties hebben.

Als dat niet het geval is, ben je vast ook welkom bij andere providers (die hebben ook wel eens acties namelijk).

aneidreg
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 jul 2005 15:53

Re: T-Mobile actie? of discriminatie?

Ongelezen bericht door aneidreg »

Zeer onrechtvaardig!!!
Het is mij ook overkomen!!!
Opgewaardeerd op 1 juli via een pre-paid bon.
De klant voor mij vroeg aan de verkoper of de verdubbeling bij T-Mobile vanaf 20 Euro was.
Ik vroeg: Geldt dat ook voor mij?
Hij bevestigde dit dus denk ik : Das mooi en koop voor € 20,- terwijl ik anders maar voor € 10.- koop want dat was de voorwaarde volgens de verkoper.
Niks over nieuwe klant!!!!
Ben zelfs al wel 6 jaar T-Mobile klant: Is dat geen verdubbelactie waard???
Heb contact gezocht met T-Mobile maar men weet zelf niet eens hoe het zit. Geen voorwaarden maar een willekeurige actie.
Gewoon een grabbelton waar ze een paar lootjes uit gehaalt hebben en de rest krijgt een dood vogeltje.

Insomniac
Berichten: 6
Lid geworden op: 24 apr 2005 11:59

Re: T-Mobile actie? of discriminatie?

Ongelezen bericht door Insomniac »

Als ik het dus goed begrijp hebben de verkopers jullie verkeerd ingelicht, niet T-Mobile! Alle acties hebben bepaalde voorwaarden, daarom moet je je altijd vantevoren goed laten inlichten. Maar dat hebben deze verkopers nagelaten. Dus kunnen jullie bij hen verhaal gaan halen, dat jullie onder valse voorwendsels zoveel beltegoed bij hen gekocht hebben.

Mariska86
Berichten: 5
Lid geworden op: 05 jul 2005 11:42

Re: T-Mobile actie? of discriminatie?

Ongelezen bericht door Mariska86 »

dat klopt maat het vreemde is dat er nergens voorwaarden te vinden zijn
en die zouden we graag willen weten!

marcel36
Berichten: 44
Lid geworden op: 20 okt 2004 13:28

Re: T-Mobile actie? of discriminatie?

Ongelezen bericht door marcel36 »

Hoor net de acite op de radio.
Je mag zoveel opwaaderen als je wilt er is geen limiet.
Dus vreemd dat het bij jou niet lukt.

??
Berichten: 768
Lid geworden op: 22 jun 2005 12:18

Re: T-Mobile actie? of discriminatie?

Ongelezen bericht door ?? »

De belangrijke voorwaarden staan gewoon op de website hoor.

De PrePaid Verdubbelactie is geldig van 1 juli tot en met 31 augustus 2005 en geldt voor nieuwe T-Mobile PrePaid bellers die hun PrePaid Sim kaart voor het eerst activeren op het T-Mobile netwerk en gebruiken in de maanden juli en augustus.
Alle opwaarderingen worden gedurende 31 dagen na ingebruikname van je PrePaid Sim kaart verdubbeld. De 31 dagen gaan in direct na het in gebruik nemen van deze Sim kaart.
Het verdubbelde beltegoed wordt binnen 1 dag op je beltegoed bijgestort. Je ontvangt ter bevestiging hiervan een SMS bericht.

Die tweede actie waar over wordt gesproken geldt blijkbaar alleen voor klanten die een SMS daarover hebben gehad.

aneidreg
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 jul 2005 15:53

Re: T-Mobile actie? of discriminatie?

Ongelezen bericht door aneidreg »

Maar waarom krijgt de ene gebruiker wel een SMSje en de ander niet?
Die voorwaarden wil ik wel eens weten.
En dat kan de helpdesk mij ook niet vertellen.
De andere actie is me wel duidelijk maar de voortrekkerij van wel of geen SMSje ontgaat mij een beetje.
Natuurlijk proberen ze nieuwe klanten te trekken maar is het ook niet belangrijk je oude klanten te behouden?

the skippy's
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 jul 2005 19:08

Re: T-Mobile actie? of discriminatie?

Ongelezen bericht door the skippy's »

Ook wij wilden graag ons beltegoed gaan verdubbelen en kochten beltegoed. Ik vond het eerst al wat raar maar nadat mijn vriendin het wel gekregen had deden wij het ook maar. Maar helaas wij hadden gene berichtje gekregen dus ook geen verdubbeling. Ik voel me hierdoor wel een beetje gediscrimineerd want waarom mijn vreindin wel en ik niet... op de radio zeggen ze toch ook niet dat het alleen voor de mensen is die een berichtje hebben gekregen? Ik vind dit gewoon bedrog. T-mobile heeft totaal geen geode service meer. zo hebben zij ook een actie : als je oude beltegoed kaarten in leverd krijg je 10 terug. Maar helaas ook dit mislukte want dan moest je 50 euro hebben verbruikt in een maand tijd. Echt belachelijk dat was bij BEN totaal niet zo! T-mobile is niets meer! Eeen teleurgestelde t-mobile klant!!!

dinootje
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 aug 2005 15:28

Re: T-Mobile actie? of discriminatie?

Ongelezen bericht door dinootje »

the skippy's: heeft jouw vriendin een tweede sms ontvangen van T-mobile waarin een persoonlijk aanbod stond?

Ik heb op op 29 juli het volgende berichtje ontvangen:
persoonlijk aanbod:door het enorme succes verdubbelt T-mobile ook de hele maand augustus automatisch al jouw opwaarderingen met de bonnen van 20,25 of 40 euro.

Dit is het tweede berichtje wat ik wel kreeg en anderen niet.

usa
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 okt 2005 19:29

Re: T-Mobile actie? of discriminatie?

Ongelezen bericht door usa »

mijn man heeft toen ook een smsje gekregen en ik niet. Ik ook opgewaardeerd maar ook het beltegoed is niet verdubbeld en die van mijn man wel. Nu heeft mijn man laatst post gehad van t-mobile of the special actie dan krijg je 100 punten en ik heb die post ook weer niet gekregen krijg haast nooit post van t-mobile en mijn man

maybe
Berichten: 439
Lid geworden op: 26 nov 2004 14:43

Re: T-Mobile actie? of discriminatie?

Ongelezen bericht door maybe »

@USA

Dit hoef je niet 2 keer te zeggen. Want zoals ik in je eigen topic ook gezegd heb. Waar maak je je nou druk om. Je zit te zeuren over 100 punten en een lolly.

Grow up and get a life.

dinootje
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 aug 2005 15:28

Re: T-Mobile actie? of discriminatie?

Ongelezen bericht door dinootje »

@ maybe
Ik kan me best voorstellen dat je graag aandacht wilt maar dit forum is bedoeld om elkaar te helpen en dus niet voor kinderachtige opmerkingen.
dus grow up and get a life.

@usa
T-mobile heeft er nu eenmaal een handje van om verschil te maken tussen de bellers.
Valt niks aan te veranderen jammer genoeg!
Bij ons krijgt de een ook wel wat van hun en de anderen niet.

Gesloten