| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] T-Mobile Alleen bellen en sms’en Sim Only 220
T-Mobile Alleen bellen en sms’en Sim Only 220
Beste leden,
Ik las op een belforum dat je met dit abonnement alleen gratis binnen de bundel belt als je naar
mobiele nummers belt: zodra je naar een vast nummer belt worden er extra kosten berekend.
Ik vind dit vreemd , is deze informatie juist.
Mvg Hansv
Ik las op een belforum dat je met dit abonnement alleen gratis binnen de bundel belt als je naar
mobiele nummers belt: zodra je naar een vast nummer belt worden er extra kosten berekend.
Ik vind dit vreemd , is deze informatie juist.
Mvg Hansv
Re: T-Mobile Alleen bellen en sms’en Sim Only 220
Waarom vraag je dat hier? Het staat gewoon op de TMobile website. En omdat jij heel vrolijk geen link naar het forum hebt gelegd, hier ook geen link naar de pagina waar het staat. 
Hoi Hansw , dit is NIET waar.
De info is niet juist.
Hierbij een link naar jou tariefsplan :
http://www.t-mobile.nl/persoonlijk/medi ... juli13.pdf
Groetjes
Atesli
De info is niet juist.
Hierbij een link naar jou tariefsplan :
http://www.t-mobile.nl/persoonlijk/medi ... juli13.pdf
Groetjes
Atesli
Beste Prolix,
Ik heb op de website gekeken van Tmobile ; maar diegene die dit bericht op het forum van
bellen.com heeft geplaatst zei dat het in de kleine lettertjes staat.
Vandaar mijn vraag op dit forum.
Mvg Hansv
Ik heb op de website gekeken van Tmobile ; maar diegene die dit bericht op het forum van
bellen.com heeft geplaatst zei dat het in de kleine lettertjes staat.
Vandaar mijn vraag op dit forum.
Mvg Hansv
Lever je alle kleine lettertjes al reeds.
Graag gedaan hoor!
pfffff
Graag gedaan hoor!
pfffff
Jaja, Atesli.. ik begrijp je. Misschien begrijp je nu ook mijn antwoord op de vraag van TS. Waardering: nul. Maar ja, enig inzicht in zijn eigen abonnement: nul...
Begrijp ik zeker Prolix , jammer dat mensen soms zo zijn.
Zo simpel en zelf niets kunnen ondernemen.
Jammer maar helaas
Zo simpel en zelf niets kunnen ondernemen.
Jammer maar helaas
Beste,
Ik wil nog even reageren op onderstaande opmerking om een misverstand uit de wereld te helpen.
Maar ja, enig inzicht in zijn eigen abonnement: nul...
Ik heb momenteel geen abonnement ; omdat ik op zoek ben naar een goedkoop abonnement voor
alleen bellen kwam ik op de vergelijkingssite bellen.com bij Tmobile uit. Ik heb toen de gebruikers
ervaringen van dit abonnement gelezen en naar aanleiding van de eerder vermelde opmerking
van een gebruiker de website van T-Mobile bezocht waar ik dit inderdaad niet zag staan.
Maar omdat je meestal pas na het afsluiten van een abonnement de definitieve voorwaarden krijgt
toegestuurd wilde ik wat meer zekerheid vooraf en heb deze vraag voorgelegd op het Forum.
Mvg Hans
Ik wil nog even reageren op onderstaande opmerking om een misverstand uit de wereld te helpen.
Maar ja, enig inzicht in zijn eigen abonnement: nul...
Ik heb momenteel geen abonnement ; omdat ik op zoek ben naar een goedkoop abonnement voor
alleen bellen kwam ik op de vergelijkingssite bellen.com bij Tmobile uit. Ik heb toen de gebruikers
ervaringen van dit abonnement gelezen en naar aanleiding van de eerder vermelde opmerking
van een gebruiker de website van T-Mobile bezocht waar ik dit inderdaad niet zag staan.
Maar omdat je meestal pas na het afsluiten van een abonnement de definitieve voorwaarden krijgt
toegestuurd wilde ik wat meer zekerheid vooraf en heb deze vraag voorgelegd op het Forum.
Mvg Hans