Situatie
Mobiel internet voor laptop voor 69 EUR per maand.
In 1x bij aankoop het HELE BEDRAG voor een jaar over gemaakt.
Dit zou een soort "credit" zijn zodat ze het maandelijkse bedrag daarvan afschrijven. Prima toch?
Het probleem
Blijkt na maanden gedoe dat deze betaling bij T-Mobile is "zoekgeraakt" en ze hebben nu dus al afgerekend van mijn rekening:
30-10-2008 745,65
19-01-2009 59,95
19-12-2008 59,95
17-11-2008 59.95
25-03-2009 60,17
16-02-2009 59.95
Zoals je kan zien is op 30-10 (!!!!!) het gehele bedrag al afgeschreven.
Ik ben nu al meerdere keren in de shop geweest, ze hebben al 3X de bon ingescanned en al 2X een fax naar hoofdkantoor gestuurd met brief/uitleg. 3 weken terug is dit door een filliaalmanager gebeurt die mij enorm vriendelijk en begripvol hielp (niets tegen hun, die hebben echt wel hun ding gedaan!!). Echter binnen 2 weken zou het ong. op mijn rekening staan: but allas geen geld.
Ik heb ook met de afd. incasso gebelt, na 30 min ong. aan de lijn in de wacht te hebben staan hoorde ik om 5 over 5 dat de desbetreffende afdeling naar huis was na 5en.
Ze zouden mij de dag er na terug bellen. Dit is zo'n anderhalve maand terug nu. No reaction.
1: Kan ik rekenen op compentsatie?
2: What to do? Ik wil nog 1 laatste keer (ook ivm compensatie) langs die t-mobile store in Amsterdam, maar that's it. Ik wil mijn geld gewoon terug omdat ik op deze manier echt in de problemen kom als student zijnde...
Ik ga op fietsvakantie en heb spullen nodig en moet passen/meten wat wel en niet kan... zonder die spullen kan ik niet goed inplannen wat ik wel en niet nodig heb (test-ritje etc)...
Alvast vriendelijk bedankt, dit speelt dus als sinds Nov (1e keer naar winkel omdat ik die 1e afschrijving zo vreemd vond, maaar dat zou goedkomen, wat nu nog steeds niet is gebeurd.