Op 17 sept mocht ik als vaste klant mijn abonnement bij T-Mobile verlengen. T-Mobile deed mij een mooi aanbod waar ik mee akkoord ging :
Contracttermijn: 24 maanden
Maandelijkse kosten
Jouw tariefplan: iPhone pakket € 10,00
Visual Voicemail iPhone € 1,99
Internet 5000 MB extra snel € 35,00
Bellen Onbeperkt € 24,00
Korting iPhone pakket: € 1,98 per maand
Actie: 24 maand(en) E 12,00 korting Internet 5000 MB
Actie: 24 maand(en) E 2,00 korting Bellen Onbeperkt
Jouw toestel en accessoires
Toestel: Apple iPhone 6 4G 64GB spacegrijs + Sim
Eenmalige kosten: € 246,00
Bij aflevering bleek dat T-Mobile de verkeerde iPhone had mee geleverd, ipv een space grijze werd er een silver geleverd. Ik wilde de iPhone laten omruilen en liet de iPhone retour zenden, alleen T-Mobile annuleert dan de bestelling met als gevolg dat ik mijn pre-order aanbod kwijt ben. Opnieuw moet bestellen en duurder uit ben. En dit door een fout van T-Mobile. Pure oplichting dit!!!
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] T-Mobile annuleert mijn pre-order onterecht....
T-Mobile annuleert mijn pre-order onterecht....
- Bijlagen
-
- Ik maak altijd een screenshot van mijn bestellingen juist om dit soort onzin te voorkomen!
- Schermafbeelding 2014-09-17 om 14.13.28.jpg (121.35 KiB) 763 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?
Re: T-Mobile annuleert mijn pre-order onterecht....
Het is natuurlijk onzin om te stellen dat T-mobile oplichting pleegt.
T-Mobile moet gewoon de foutieve iphone vervangen voor de juiste. Ik zou niet inzien waarom je dan geen recht meer hebt op de kortingen.
T-Mobile moet gewoon de foutieve iphone vervangen voor de juiste. Ik zou niet inzien waarom je dan geen recht meer hebt op de kortingen.
Re: T-Mobile annuleert mijn pre-order onterecht....
olaf79 schreef:Het is natuurlijk onzin om te stellen dat T-mobile oplichting pleegt.
Natuurlijk geen korting : ipv de kleur space grijze werd er een silver geleverd, wat stond in de bevestiging?.
t mobile zal het woord oplichting niet echt waarderen,