LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-Mobile annuleert mijn pre-order onterecht....

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Ruud03

T-Mobile annuleert mijn pre-order onterecht....

Ongelezen bericht door Ruud03 »

Op 17 sept mocht ik als vaste klant mijn abonnement bij T-Mobile verlengen. T-Mobile deed mij een mooi aanbod waar ik mee akkoord ging :
Contracttermijn: 24 maanden
Maandelijkse kosten
Jouw tariefplan: iPhone pakket € 10,00
Visual Voicemail iPhone € 1,99
Internet 5000 MB extra snel € 35,00
Bellen Onbeperkt € 24,00
Korting iPhone pakket: € 1,98 per maand
Actie: 24 maand(en) E 12,00 korting Internet 5000 MB
Actie: 24 maand(en) E 2,00 korting Bellen Onbeperkt
Jouw toestel en accessoires
Toestel: Apple iPhone 6 4G 64GB spacegrijs + Sim
Eenmalige kosten: € 246,00
Bij aflevering bleek dat T-Mobile de verkeerde iPhone had mee geleverd, ipv een space grijze werd er een silver geleverd. Ik wilde de iPhone laten omruilen en liet de iPhone retour zenden, alleen T-Mobile annuleert dan de bestelling met als gevolg dat ik mijn pre-order aanbod kwijt ben. Opnieuw moet bestellen en duurder uit ben. En dit door een fout van T-Mobile. Pure oplichting dit!!!
Bijlagen
Ik maak altijd een screenshot van mijn bestellingen juist om dit soort onzin te voorkomen!
Ik maak altijd een screenshot van mijn bestellingen juist om dit soort onzin te voorkomen!
Schermafbeelding 2014-09-17 om 14.13.28.jpg (121.35 KiB) 763 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?

olaf79

Re: T-Mobile annuleert mijn pre-order onterecht....

Ongelezen bericht door olaf79 »

Het is natuurlijk onzin om te stellen dat T-mobile oplichting pleegt.
T-Mobile moet gewoon de foutieve iphone vervangen voor de juiste. Ik zou niet inzien waarom je dan geen recht meer hebt op de kortingen.

Har06

Re: T-Mobile annuleert mijn pre-order onterecht....

Ongelezen bericht door Har06 »

olaf79 schreef:Het is natuurlijk onzin om te stellen dat T-mobile oplichting pleegt.
T-Mobile moet gewoon de foutieve iphone vervangen voor de juiste. Ik zou niet inzien waarom je dan geen recht meer hebt op de kortingen.

Natuurlijk geen korting : ipv de kleur space grijze werd er een silver geleverd, wat stond in de bevestiging?.
t mobile zal het woord oplichting niet echt waarderen, :) helpt niet een oplossing te vinden :mrgreen:

Gesloten