Sinds medio juli 2008 heb ik last van een zeer slecht mobiel netwerk van T-Mobile waardoor ik erg slecht bereikbaar ben ongeacht waar ik mij bevind. Regelmatig wordt de verbinding verbroken of is er helemaal geen ontvangst. SMS-jes komen pas de volgende dag of nog later door.
Ik heb hierover inmiddels al vele klachten ingediend bij T-Mobile en pas na de 6e klacht vond T-Mobile dat ze maar eens contact met mij moesten opnemen. Ik heb mijn klachten uitgelegd en er werd aangegeven dat ik i.v.m. het slechte netwerk mijn contract tussentijds mag ontbinden. Het contract zal worden beëindigd per de datum waarop de nieuwe provider mijn nummer opvraagd. De medewerkster van de klantenservice zal er een aantekening van maken.
Inmiddels had ik ook al een klachtenbrief naar de directie (t.a.v. marketingdirecteur de heer Weijermans) gezonden waarin ik mijn klachten heb geuit. Omdat T-Mobile niet voldoet aan haar verplichting tot het leveren van een goed werkend netwerk heb ik aangegeven dat ik de eerstvolgende factuur zal storneren aangezien ik niet ga betalen voor iets waar ik contractueel recht op heb maar niet krijg.
De dag na het storneren al een sms van T-Mobile dat de incasso is mislukt en weer 3 dagen later een dreigbrief van de incasso-afdeling van T-Mobile dat mijn nummer wordt afgesloten en er extra kosten in rekening worden gebracht. Ik heb direct een mail naar de incassoafdeling verzonden met de mededeling dat er inmiddels een klachtenbrief is verzonden naar de directie, dat ik al vele klachten heb ingediend en er bij T-Mobile intern een aantekening is gemaakt.
Via de nieuwe provider krijg ik bericht dat mijn nummer pas eind december a.s. overgezet zal worden. Gebeld waarom dit is en ja hoor.... T-Mobile werkt weer tegen. De nieuwe provider zal nogmaals een verzoek indienen om het nummer begin oktober over te nemen. Zelf ook nog maar weer een klacht ingediend bij T-Mobile over hun onbetrouwbare, arrogante en zeer klantonvriendelijke houding.
Resultaat tot nu toe:
* incasso-afdeling van T-Mobile reageert niet (m.u.v. dreigbrieven)
* directie (de heer Weijermans) reageert niet
* telefoon per vandaag afgesloten
* gelukkig een bevestiging van de nieuwe provider dat mijn nummer per 2-10-2008 overgaat.
Conclusie:
De heer Weijermans komt als directeur van T-Mobile in ieder geval erg onbetrouwbaar en onbeschoft over door niet te reageren. In de uitzending van Tros Radar de populaire boy uithangen en ondertussen zijn klanten belazeren.
WEES VERSTANDIG EN SLUIT GEEN CONTRACT AF MET T-MOBILE
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] T-Mobile (Arrogant en onbetrouwbaar)
-
Re: T-Mobile (Arrogant en onbetrouwbaar)
Wat ik erg vreemd vind is dat je overal last hebt van slecht bereik. Als het aan het netwerk zou liggen dan zou iedere T-Mobile klant hier last van moeten hebben. Ik heb nergens problemen met het bereik van T-Mobile. Heb je wel getest of je simkaart of toestel de oorzaak zijn?
Per 2/10/08 gaat jouw nummer dus over naar een nieuwe provider. Je T-Mobile abonnement stopt dus pas op 2/10. De abonnementskosten tot die tijd dien je helaas gewoon te betalen. Zo niet krijg je te maken met extra administratiekosten en als het aanhoudt zelfs een BKR registratie. Wees trouwens blij dat je eerder weg mag, van wat ik over ontbinding contract bij mobiele providers gelezen heb begrijp ik dat dat niet zo snel gebeurd.
Bij een klacht over de klantenservice lijkt mij dat je bij de directeur klantenservice (Alexander Hamel) moet zijn. Ik betwijfel trouwens of een klachtenbrief bij de directie terecht komt, deze zal denk ik gewoon door de afdeling die gaat over de klachten behandeld worden.
Per 2/10/08 gaat jouw nummer dus over naar een nieuwe provider. Je T-Mobile abonnement stopt dus pas op 2/10. De abonnementskosten tot die tijd dien je helaas gewoon te betalen. Zo niet krijg je te maken met extra administratiekosten en als het aanhoudt zelfs een BKR registratie. Wees trouwens blij dat je eerder weg mag, van wat ik over ontbinding contract bij mobiele providers gelezen heb begrijp ik dat dat niet zo snel gebeurd.
Bij een klacht over de klantenservice lijkt mij dat je bij de directeur klantenservice (Alexander Hamel) moet zijn. Ik betwijfel trouwens of een klachtenbrief bij de directie terecht komt, deze zal denk ik gewoon door de afdeling die gaat over de klachten behandeld worden.
-
Meerdere collega's van mij die ook een abonnement bij T-Mobile hebben hebben te kampen met slecht bereik en verbroken verbindingen en niet alleen op 1 plek.
Ook zij hebben al meerdere klachten bij T-Mobile ingediend waar totaal niet op wordt gereageerd.
Met name de arrogante houding van T-Mobile valt erg slecht. Een klantvriendelijke organisatie zoekt in ieder geval naar oplossingen. Gelukkig ben ik na veel aandringen van ze af.
Ook zij hebben al meerdere klachten bij T-Mobile ingediend waar totaal niet op wordt gereageerd.
Met name de arrogante houding van T-Mobile valt erg slecht. Een klantvriendelijke organisatie zoekt in ieder geval naar oplossingen. Gelukkig ben ik na veel aandringen van ze af.
Ik ben een lost en stolen traject aangegaan, omdat mijn toestel gestolen was. De man in de t-mobile shop heeft mij gezegt dat ik direct een nieuw toestel zou krijgen als ik een verzekering bij hun nam. Op het contract staat nog steeds dezelfde ingangsdatum als van mijn huidige contract met een duur van één jaar.
Kort gezegt: aan het contract is niets gewijzigt zoals besproken.
Nu ik mijn contract wil opzeggen zegt t-mobile dat mijn contract een jaar langer duurt, wat helemaal nergens vermeld staat. Dus als het bij T-mobile in het systeem staat kan ik niet opzeggen. Wanneer je vraagt dit op papier te tonen met mijn krabbel eronder zijn ze niet thuis. Dit speelt al vanaf maart 2008, mijn opzegging was voor 10 aug 2008.
Mijn actie is:
dag 1,2,3: 5 brieven te sturen op antwoordnummer (kost niets!!!, hun wel) van t-mobile (T-mobile Klantenservice BV antwoordnummer 16043, 2501 VE Den Haag)
Bij geen reactie zal ik dit aantal opschuiven. Misschien een idee voor meer mensen die T-mobile wil wakker schudden.
Kort gezegt: aan het contract is niets gewijzigt zoals besproken.
Nu ik mijn contract wil opzeggen zegt t-mobile dat mijn contract een jaar langer duurt, wat helemaal nergens vermeld staat. Dus als het bij T-mobile in het systeem staat kan ik niet opzeggen. Wanneer je vraagt dit op papier te tonen met mijn krabbel eronder zijn ze niet thuis. Dit speelt al vanaf maart 2008, mijn opzegging was voor 10 aug 2008.
Mijn actie is:
dag 1,2,3: 5 brieven te sturen op antwoordnummer (kost niets!!!, hun wel) van t-mobile (T-mobile Klantenservice BV antwoordnummer 16043, 2501 VE Den Haag)
Bij geen reactie zal ik dit aantal opschuiven. Misschien een idee voor meer mensen die T-mobile wil wakker schudden.