Ik heb mijn Flex abonnement verlengd met daarbij gratis web and walk.
Nu is het kort voordat het nieuwe abonnement ingaat en valt mij op dat web and walk niet gratis is.
Hierop heb ik gemaild met T-mobile.
Het 1e antwoord:
"U geeft aan dat u graag wilt weten waar u kunt terugvinden dat u gebruik maakt van gratis internet. Ik geef u graag meer uitleg. Uit mijn gegevens blijkt dat u uw contract heeft verlengd en dat deze verlenging ingaat op 18 september 2010. Hierbij heeft u ook een internetbundel afgesloten. U zal vanaf deze periode internet op uw factuur terugvinden. Op dit moment heeft u geen internetbundel op uw contract geactiveerd staan. Deze is actief per 18 september. Tot deze datum gelden de bundel die u heeft afgesloten op uw huidige contract. Als u wilt kunt u per direct alsnog een internetbundel laten activeren zodat u al eerder gebruik kunt maken van internet op uw mobiel."
Ik antwoord daarop, dat dit niet het antwoord op mijn vraag is, ik wil graag weten waarom ik geen gratis Web and Walk krijg, terwijl ik het tijdens het verlengen wel heb aangevinkt.
Momenteel bied T-mobile het nog steeds aan(mijn vader moet ook nog verlengen met een Flex en hij kan nog steeds gratis Web and walk aanvinken).
Op internet krijgen Relax abonnees, dit ook nog steeds.
2e Antwoord:
"Hartelijk dank voor uw e-mailbericht. Door het grote aantal ontvangen e-mailberichten, kon ik u helaas niet eerder van een gepast antwoord voorzien. Namens T-Mobile bied ik hiervoor excuses aan.
U wilt weten of u tijdens de contractsperiode korting krijgt op uw internet. Ik heb het voor u nagekeken en u heeft uw abonnement vernieuwd met een Flex 15 in combinatie met een Web'n'walk Standaard. Voor de Web'n'walk Standaard gaat u 9,95 euro per maand betalen. De vernieuwing gaat in op 18 september 2010."
Weer geen antwoord op mijn vraag.
3e Antwoord:
"Hartelijk dank voor uw e-mail waarin u aangeeft dat Flex abonnementen benadeeld worden omdat deze geen w'n'w standaard bundel gratis kunnen krijgen. Flex abonnementen gaan eruit, dit zijn oude abonnementen.
Uiteraard is het niet bedoeld om u als klant voor het hoofd te stoten. Ik ben mij er terdege van bewust dat dit voor verwarring kan zorgen. Hierdoor ontstaat ontevredenheid, die ik momenteel helaas niet kan wegnemen. T-Mobile kiest er daarom voor in haar e-mailberichten zo helder en onomwonden mogelijk over deze zaak te communiceren. Ik bied mijn welgemeende excuses aan indien dit op u verkeerd overkomt.
Aangezien deze discussie steeds op hetzelfde neerkomt en herhaling hierin onvermijdbaar is, zullen wij eventuele toekomstige e-mailberichten over dit onderwerp niet meer in behandeling nemen. Op dit moment kan ik u geen andere informatie geven dan de informatie die u al heeft ontvangen."
Weer geen antwoord op mijn vraag, ik weet ondertussen al dat Flex abonnees benadeeld worden, dat hoeft T-mobile niet nog eens te bevestigen! Ik vraag waarom mijn keuze (die ik tijdens het verlengen gemaakt heb) voor gratis internet, NIET wordt meegenomen.
T-mobile, kom nu eindelijk eens met een antwoord op mijn vraag!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] T-mobile benadeeld haar klanten.
-
- Berichten: 21
- Lid geworden op: 24 jul 2010 08:31
Re: T-mobile benadeeld haar klanten.
@ arti3007:
Jij gaat er van uit dat T-Mobile kan communiceren. Dat is volgens talloze fora reacties niet zo. Je gaat er ook van uit dat ze afspraken nakomen. Dat blijkt uit alle ervaringen op dit soort fora ook niet zo te zijn. Tot slot ga je er van uit dat ze je berekenen wat je hebt afgesproken. Dat is evenmin juist: integendeel: uit rechtzaken blijkt dat ze maar rekenen wat ze zelf goed dunkt.
Allemaal dus helaas niet zo. Een communicatieprovider communiceert niet. Die deelt je letterlijk mee "zullen wij eventuele toekomstige e-mailberichten over dit onderwerp niet meer in behandeling nemen", of te wel: jij bent als klant niks, je bent niet eens waard om mee te communiceren.
Dus maar 1 advies: T-MOBILE OPZEGGEN.
Gebruik je verlengingsformulier, waarop jij het hebt aangekruisd, als bewijs dat ze de voorwaarden hebben aangepast, en dat is geldige reden om nu op te zeggen.
Jij gaat er van uit dat T-Mobile kan communiceren. Dat is volgens talloze fora reacties niet zo. Je gaat er ook van uit dat ze afspraken nakomen. Dat blijkt uit alle ervaringen op dit soort fora ook niet zo te zijn. Tot slot ga je er van uit dat ze je berekenen wat je hebt afgesproken. Dat is evenmin juist: integendeel: uit rechtzaken blijkt dat ze maar rekenen wat ze zelf goed dunkt.
Allemaal dus helaas niet zo. Een communicatieprovider communiceert niet. Die deelt je letterlijk mee "zullen wij eventuele toekomstige e-mailberichten over dit onderwerp niet meer in behandeling nemen", of te wel: jij bent als klant niks, je bent niet eens waard om mee te communiceren.
Dus maar 1 advies: T-MOBILE OPZEGGEN.
Gebruik je verlengingsformulier, waarop jij het hebt aangekruisd, als bewijs dat ze de voorwaarden hebben aangepast, en dat is geldige reden om nu op te zeggen.
Re: T-mobile benadeeld haar klanten.
Kon ik maar even een goede reden vinden om direct te kunnen opzeggen. Het is echt heel slecht zaken doen met T-Mobile.
-
- Berichten: 21
- Lid geworden op: 24 jul 2010 08:31
Re: T-mobile benadeeld haar klanten.
@ EW01
TIP: begin met nu al op te zeggen per verval-/einddatum contract; dan ben je nooit te laat. en hou wekelijks heel goed in de gaten wat de levercondities zijn, of er iets verandert in de algemene voorwaarden, in de belminuten, bereik of wat dan ook. Elke kleine verandering in wat ze (gaan) leveren is erkende reden tot opzeggen.
TIP: begin met nu al op te zeggen per verval-/einddatum contract; dan ben je nooit te laat. en hou wekelijks heel goed in de gaten wat de levercondities zijn, of er iets verandert in de algemene voorwaarden, in de belminuten, bereik of wat dan ook. Elke kleine verandering in wat ze (gaan) leveren is erkende reden tot opzeggen.